Dankjewel! Ja echt een goede deal €17,50!
Oh wat een goede prijs!
Ooh ik vind deze ook echt top! Heel nostalgisch gevoel krijg je ervan.
Je loopt de laatste tijd wel tegen een hoop pareltjes aan hahaha (en ik zit natuurlijk het tafereeltje weer helemaal te bestuderen).
Haha jaa sinds die lelijke theepot heb ik ineens een oog voor deze gekkigheid. Achterin kon je dan een waxinelichtje doen en dan zie je dat zo door t raampje heen.
Hoi, sorry voor weer de rommelmarktpraat maar ik kom nog eens advies vragen. Ik zie dat het warm en zonnig wordt dit weekend en dat mijn plekje ook een tijd pal in de zon zal staan. Ik ben aan het rondvragen of iemand een parasol oid heeft maar heeft iemand nog andere ideetjes voor schaduw als ik toch niets vind?
Een doek/hoeslaken die je kunt spannen?
Een grote paraplu? Zelf een pet opdoen?
Ik was van de week bij een kringloopwinkel en die hadden echt veel parasols te koop staan. Niet allemaal even mooi, maar voor een dagje prima denk ik
Toepasselijke username!
Fuuuuck, de weersverwachting is omgeslagen naar regen, hier ben ik helemaal niet op voorzien en ik heb maar een dag meer
Hoe is het gegaan?
Niks gevonden in de kringloop. ( tot nu toe ik ga dr zo nog een bezoeken)
Maar mn nieuwe hobby is nu gekke dingen vinden om hier te posten hahaag
Hahah die onderste koetjes hadden mijn ouders thuis :’) Het zijn wel cuties!
Hahaha dit is echt fantastisch om in een logeerkamer op het nachtkastje te plaatsen enjoy your stay maar blijf niet te lang plakken hier creepy objects
Ahh die koetjes zou ik zo graag willen haha love it
Haha het is sinds kort ook mijn hobby om foto’s te nemen van uber lelijke of opvallende dingen in kringlopen. Zal ze in het vervolg ook delen!