Heb de afgelopen tijd super veel leuke dingen gevonden in de kringloop
Vaasje
Witte spikkelvaas (de gekleurde had ik al)
Witte mushroomlamp en fluor gele vlekjesvaas
Heb de afgelopen tijd super veel leuke dingen gevonden in de kringloop
Vaasje
Witte spikkelvaas (de gekleurde had ik al)
Witte mushroomlamp en fluor gele vlekjesvaas
Die eerste is zo leuk
Een eerste echte parel gevonden, een cona coffee maker. Mijn vriend kijkt graag naar verschillende manieren om koffie te zetten en was de laatste tijd naar Japanse apparaten aan het kijken. Kosten ongeveer 200,-. Dit is een Brits apparaat en mist alleen een spiritus brandertje. Niet meer in productie voor 30,-
Wauw, wat geweldig!! En wat een tof systeem😲
Was opzoek naar een commode en deze was helaas net te laag maar
Is toch geen probleem. Mooie blokjes onder maken en je hebt de juiste hoogte.
Is die kringloop straat in almaar een beetje leuk.
Ik wil binnenkort naar een aantal grote kringlopen die niet te ver van elkaar af zitten ( moet met t ov) heb gewoon zin in veel zooi voor weinig.
Ja, ik vond die kringloopstraat in Alkmaar wel de moeite waard! Zitten er volgens mij 5 of 6 naast elkaar.
Leuk! Waar is dat rode kastje van?
Die theepot!
Dit moet mijn huishoek in mijn kleutergroep hebben!
Van Montana! Het is de free shelving kast in beetroot
Ja die is zo chill! Altijd succes
Top dan ga ik daar volgende week even kijken. Is er een eet gelegenheid of iets in de buurt haha. Aangezien ik van ver kom. Anders neem ik gewoon wat mee voor onderweg
Daar direct in de buurt is niet zo veel, maar met 10 tot 15 minuten wandelen ben je in het centrum en daar heb je heel veel leuke restaurantjes.
Ik weet niet of je inmiddels al geweest bent, maar bij de Rataplan hebben ze ook een eethoek, met ook belegde broodjes. Kan je ook wel leuk zitten.
Oh ik moet nog gaan bedankt voor de tip
Ah wat leuk gespot haha! Thanks!! Het is inderdaad dezelfde alleen heb Ik een kleinere! Welke film of serie is dit?
Erg mooi! Had hier toevallig gescrolld vlak voor ik die serie ging kijken haha. Dit is Skruk (Deense netflixserie over fertiliteitsarts), onderin zie je welke afl en welke minuut:)