Het Kringloop topic

Mocht iemand ooit een Bingo mok tegenkomen, ik houd mij aanbevolen. Zit een heel verhaal aan vast maar niet boeiend. Een mok dus met bingo erop /bingokaart.

7 likes

Ik vind dus altijd de meest mooie tassen (€15). Was nog op zoek naar een handig formaat rugzakje en dit is perfect. Mag even gepoetst maar ik vind het zo ook leuk. Hij is gewoon ook nog nieuw te koop voor +100 euro.

51 likes

Haha nu ben ik wel benieuwd naar het verhaal :stuck_out_tongue:

Samenvatting

Ik kocht dit bureau :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ging het opzoeken met Google goggles en kijk dit…

91 likes

Oh dit is een prachtige vondst!! Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald? Echt een plaatje!

4 likes

Oh ja ik had ook nog wat gekocht. Namelijk deze vintage kartelschaar voor mijn naaihobby :sewing_needle:

31 likes

Altijd zo leuk als de originele verpakking er nog bij zit

6 likes

Whaaat! Gaaf zeg!

4 likes

@chicago echt een gevalletje waarmee aangetoond kan worden dat leer mooier wordt naarmate het langer wordt gebruikt.

@Eilish you hit de jackpot met dat prachtige bureau

2 likes

Haha ja hoor! €75 inclusief levering :cry:
Ik heb het idee dat in België kringloop veeel minder populair is. Ik vind hier altijd veel mooiere dingen dan in Nederland (is mijn gevoel in ieder geval).

12 likes

Ik vond in antwerpen ook vaak hele mooie kleren enzo. En ook goeie prijsjes.

75 euro voor zon mooi bureau plus nog de verzending en alles. Naah ik ben jaloers haha

5 likes

Oh dat is zo’n goede prijs! Ja ik woon in BE en ik vond hier eerst ook meer toffe dingen, maar in Antwerpen is kringlopen nu ook wel populair en dat merk ik helaas toch aan de prijzen en het assortiment. Ik wil eigenlijk eens buiten de stad gaan kringlopen, hopelijk is het daar wat minder een ding haha

5 likes

Stuur de tips voor adresjes maar door! Ook @Falula

3 likes

Echt mijn kinderdroom om een eigen piano te hebben. :blush:

Ik weet alleen nog niet hoe ik hem in de woonkamer krijg zonder de vloer te beschadigen. Dus voorlopig staat hij in de garage haha

Oh en ook nog een aantal van deze borden!

49 likes

Op een deken zetten en zo slepen?

3 likes

Er zitten kleine wieltjes onder gelukkig!
Maar hij is echt heel zwaar en die wieltjes zijn zo klein dat je volgens mij meteen deuken in je vloer krijgt. Ik lees wel iets over een soort onderzetters ofzo.

2 likes

Met vier mensen tillen?

4 likes

Ik heb een fietsmandje gekocht! :seedling:

23 likes

Verhaaltje

Samenvatting

Ooit in Slagharen aan een bingo meegedaan en met het hele gezin de dikste lol gehad. Prijs was dus die mok. In het begin dacht je… dus… en later werd het een hele obsessie, jacht op dé mok door alle meligheid. Aangezien mn broer vroeger een druktemaker was een niet bij de bingo mocht zijn, heeft hij nooit zo’n beker kunnen winnen. Dus nu wordt ie daar al jaren mee geplaagd. Voor de gein zou ik dus met alle plezier zo’n mok voor hem willen fixxen.

18 likes

Ongevraagd advies, maar je kan best makkelijk zelf een mok laten maken! Volgens mij kan het ook bij de Hema. Misschien leuk als je niks anders kan vinden?

2 likes

Een aantal aankopen van afgelopen weken. Achterin 2 W-G vazen die ik volgens al had gedeeld. Antiek parfumflesje, een kattenbeeldje met een uitdrukking waar ik mij mee kan associëren, een Villeroy en Boch Botanica bakje en een saridon bakje gekregen van mijn moeder (die ze jaren geleden ook had gekocht in een kringloop).

13 likes