Het Kringloop topic

Ik ging naar de kringloop (voor verjaardagskaarten en boeken) en kwam thuis met een tuinkussen met deze geweldige print.

59 likes

Ik ben net even in de kringloop geweest, maar het was eigenlijk wat te benauwd dus heb niet heel goed gekeken, maar wel heel blij met deze vondst;

Voor 12,50! Zit ook heel lekker :smiling_face_with_three_hearts:

Door de warmte niet zoveel foto’s genomen van opmerkelijke dingen, maar er waren genoeg enge poppen:

Voor de mensen uit regio Nijmegen en Noord-Limburg; ik vind de kringloop in Groesbeek wel fijn! Ik kan er niet altijd slagen, maar het is wel goed georganiseerd en vaak leuke prijzen. Mocht iemand nog tips hebben voor andere kringloopwinkels in deze regio; heel graag!

38 likes

Is die stoel niet een designstoel? Komt mij bekend voor.

Ja ik dacht eerst dat het een beetje geinspireerd was op deze stoel van Marcel Breuer, maar toen kwam ik deze, ook van Marcel Breuer, op google tegen;

Dus ik denk dat het een replica is van deze MG5!

3 likes

:notes: Bingo, bingo, tralalalalalaaa, bingo in het ponypark :notes:

Sounds familiar?

2 likes

Jaa zijn heel veel namaak van gemaakt (net als die eames kuipstoelen bijv. ) dus of deze nu echt zo veel waard is is maar de vraag hoor. Maar comfortabele leuke stoel idd! :heart_eyes:

4 likes

Ja waarde maakt me inderdaad niets uit, maar vond hem heel mooi en lekker zitten :smiling_face_with_three_hearts: ik houd echt van dit soort vondsten!

2 likes

Ik heb - denk ik - neppe Thonet stoelen. Maakt mij niet uit, want vind ze gewoon mooi.

5 likes

Ik heb de vaas geschilderd met verf dat ik nog had liggen. Het was een witte vaas met wat vlekken erop die ik er niet af kreeg. Ben echt gek op blikjes en zeer content met m’n exemplaar :smiling_face_with_three_hearts:

69 likes

:eek: die vaas, leuk zo groen!

Mijn vondsten

En deze twee pareltjes! Alvast inboedel voor de woning die ik nog niet heb :troll:

92 likes

woooow goeie vondsten

4 likes

Na maanden weer eens in de kringloop geweest (afgelopen tijd alleen maar spullen naar de kringloop gebracht). Niet veel gevonden maar was heerlijk om weer even op zoek te gaan naar wat parels.

Dit bordje voor een euro, de versiersels zijn er echt ingekrast zeg maar. Zo mooi, en maar één euro.

En dit verzilverde wijnglas, ga hem niet gebruiken maar voor de sier op mijn drankkastje.

32 likes

Die stoel :heart_eyes:

6 likes

Ik heb veel geluk met spellen in mijn kringloop! ben benieuwd naar het bordspel omdat die voor 2 personen is, saboteur lees ik altijd wel goede dingen over. De origami word een cadeautje voor mijn moeders advent (ja nu al mee bezig :laughing:)

37 likes

Zijn er hier toevallig mensen die tips hebben voor leuke kringloopwinkels net buiten (stad) Groningen? Max. een half uurtje rijden. Ga binnenkort een dagje met mijn vader en we willen nu eens naar winkels buiten de stad :slight_smile:

1 like

Hangar 050, in Aduard, wel veel zooi maar voor een keertje wel leuk. In Winsum zit Goudgoed, ernaast zit een Dorcas winkel. De Goudgoed vind ik niet zo leuk en is overpriced, de Dorcas winkel heeft vaak leukere prijsjes.

4 likes

Thanks voor de tips @pastelzwart @Saray Appingedam staat voor een volgende keer op de planning, maar ik vond Hangar 050 en Goudgoed allebei erg leuk :slight_smile: De Dorcas winkel was helaas gesloten, dus volgende keer beter!

13 likes

Deze eettafel gekocht voor de nieuwe woning! Vond het een mooie tafel voor maar 100 eu

En deze kwam ik tegen :rofl::rofl:

24 likes

Yes! Eindelijk weer eens vet geslaagd bij de kringloop. Dit art deco kastje (commode) voor 40 euro. Ga em schuren en een kleurtje geven (al vind ik em zo ook super mooi, maar toch te donker op ons kleine kamertje). Ik kom nu mindere mooie tegen op marktplaats voor meer dan 400 euro, dus helemaal blij :heart_eyes:

afbeelding

71 likes

Ik kwam deze kleine naaimachine tegen. Blijkt een kindernaaimachine uit de Sovjet-Unie te zijn. Hij werkt niet lekker meer, maar wordt toch decoratie op mijn werkkamer.

Made in the USSR :nesting_dolls:

55 likes