Heel mooi! Laat je het eindresultaat zien?
Die heb ik ook!
De laatste tijd gaan mijn vriend en ik vaak op Zondag naar Twello voor de kringloop daar en daarna naar Deventer voor het Goed. Of andersom. Allebei nette kringlopen en soms echt goeie dingen er tussen. Bij Het Goed als je boeken wilt kopen, goed opletten of een dubbel exemplaar dezelfde prijs heeft of goedkoper is. Had afgelopen weekend een boek meegenomen en zelfde boek was daar 70 cent duurder.
(Ging naar huis met De Cirkel van Dave Eggers en Hypnose van Lars Kepler voor nog geen 4 euro)
Zocht een mannen overhemd met ‘lelijk’ printje met korte mouw, voor over een korte broek en hemdje. Was er precies 1 (de rest was te zakelijk met streep of blokjes) en ik vind m tof! Weet helaas niet wat voor materiaal het is.
Ik ga zo kijken voor tijdschriften bij de kringloop, wat vinden jullie een normale prijs? Ik heb echt geen idee
Hier zijn ze ongeveer 10 tot 50 cent.
Top dank je! Dan heb ik een beetje een idee. (En denk ik nu al dat ik losga als ze wat hebben )
Bij een grote kringloop hier in de buurt kosten alle tijdschriften 1 euro per stuk geloof ik. Dus wat duurder dan wat @Soy.peor noemt, maar afhankelijk van het tijdschrift vind ik het dat soms alsnog wel waard, zeker gezien tijdschriften normaal zo duur zijn! Maar meer dan 1 euro per stuk zou ik zelf wel duur vinden voor tijdschriften bij de kringloop.
Ik kijk ook altijd naar het jaartal. Tijdschriften van 2021 vind ik een wat hoger bedrag prima, voor 2020 hetzelfde verhaal. als het uit 2019 of nog ouder is dan moet het wel een hele speciale zijn wil ik daar nog heel wat euro’s voor neerleggen.
Papiersoort maakt mij dan ook uit. Bijv. de Libelle scheurt heel snel, maar de Linda heeft dat veel minder dus zien die tijdschriften er vaak ook nog mooier uit.
Wat je vast gaat opvallen is hoe weinig er de afgelopen jaren veranderd is. Of nou ja de veranderingen gaan zo subtiel, maar het is bijna niet af te zien aan de voorkant.
Tien libelles voor 2 euro gescoord. Ik denk dat deze kringloop te christelijk is voor de Elle enz
Best wel leuke dingen kunnen vinden vandaag bij twee kringlopen! Was voor alles ook maar 10 euro kwijt.
Tekenpop
Vintage shirt
Boek: de boerderij der dieren uit 1957 (Animal farm haha)
Vintage sieraden
Drie printjes van Julie de Graag
Die schilderijtjes, leuk! @Hippe_kikker oh goeie deal wel! Reden genoeg om andere kringlopen af te sneupen
Weer een leuk stofje gevonden bij de kringloop in mijn dorp. Echt altijd raak met stoffen en fournituren daar. Ook een rits gekocht die qua kleur precies matcht met een stof waar ik een broek van ga maken.
Ik ga hier een tas van maken.
Voor de mensen in het Noorden. Deze kringloopwinkel is super leuk. Best wel nieuw ook.
Ja red een kind in Amersfoort is ook top! Daar heb ik die kleine naaimachine van een paar posts terug gekocht! En daar slaag ik ook altijd voor knopen en boeken.
Oeh daar ben ik laatst langs gereden!
Oooh zo leuk voor een jurk of rok ook
love de lila finds!
Die zonnebril haalt meteen herinneringen op, fantastisch ding!
Die humana is idd echt enorm, maar ze hebben nog veel meer filialen. Ik heb een keer een humanatour gedaan en dat was ook leuk;p En elke zondag hebben ze een vlooienmarkt in het mauerpark.