Het Kringloop topic

Ik ben eindelijk weer eens geslaagd bij de kringloop!

Poster van Monet, 25 cent

Random vintage foto van een dolfijn met lijst, 3 euro

Dit leuke zwanenbloempotje, 50 cent

Houten lijstje voor een foto van mijn overleden kat (op de foto was hij kitten). Ik ga er een passe partout (geen idee hoe je dat schrijft op het moment, maar bon) bij maken en het lijstje zelf ook schilderen. 1 euro geloof ik

Verder hadden ze deze cesca replica’s voor 10 euro per stuk, maar die waren uiteraard al verkocht. Ik heb zelf genoeg stoelen, maar ik heb er ook zo eentje staan en die is helaas kapot (en die beweer ik al 2,5 jaar te gaan repareren haha). Hoop dat iemand ze gekocht heeft die er zelf veel plezier mee gaat hebben, en niet zo’n suffe reseller die ze dan voor 100 euro per stuk gaat verkopen

38 likes

Ik kocht deze vaas voor 7,50 euro. Erg blij mee, ik houd zo van donkergroen.

Handig opvouwbaar rugzakje (kan opgevouwen worden in het voorvakje) voor maar 1,50! Toevallig wilde ik al binnenkort zo’n tas kopen, dus dat kwam goed uit :+1:t2:

35 likes

Mooie vaas! :scream:

4 likes

Mocht je hem ook willen, ik heb dezelfde van Ikea. Is gemaakt van gerecyclde flessen. Misschien verkopen ze hem nog! Zijn echt leuk want elke fles heeft een uniek patroon.

7 likes

Berlijn, allerlievelings! De beste beste dag is zondag, omdat er dan superveel rommelmarktjes zijn. Mijn favorieten zijn de RAW-Gelände markt en de Boxhaganer Platz, maar er zijn er meer inderdaad zoals hierboven ook genoemd.

Vond Humana echt overdreven, maar ik hou niet altijd van die typische vintage shit en vond er vooral veel rommel bijzitten tenzij je een hele excintrieke stijl hebt.

Edit: ik lees nu dat je er t/m zaterdag bent :frowning:

5 likes

Echt kringlopen zoals in NL heb je hier niet echt. humana zit wel overal (in elke wijk), voor kleding. En er zijn veel rommelmarkten, maar idd allemaal op zondag. En vaak ook duur trouwens.

3 likes

Hij is inderdaad van ikea, uit de ps collectie 2017. De designer is Iina Vuorivirta. Misschien dat er nog een op marktplaats staat?

1 like

Gisteren ook eens voor het eerst in maanden weer eens naar de kringloop geweest. Ik was op zoek naar een smalle vaas. Ze hadden er geen mooie maar toch niet met lege handen buiten gekomen:

Jurkje van Betty Barclay voor 5 euro. De voering was gescheurd en er zat een gaatje aan de voorkant maar dat heb ik allemaal min of meer onopvallend kunnen herstellen.

Om alvast te lezen voor dat het nieuwe seizoen van The Crown uitkomt.

Boek uit de jaren '70 maar nog in goede conditie en aan een goede prijs! Echt zo’n boek om op de salontafel te leggen om in te bladeren en telkens weer nieuwe dingen bij te leren.

20 likes

Wat een prachtige jurk :heart_eyes: echt een kringloopschat :star_struck:

3 likes

Tip voor in Leuven, ik was net in de t2/think twice en alles is vandaag en morgen 2eu, en dinsdag is alles 1eu. Heb jeans, denim shirt en een riem gekocht voor 6eu totaal ipv de 25eu op de kaartjes

9 likes

Die zit ook in antwerpen. Je kan de sales uitrekenen ( tenminste vroeger deed ik dat haha) vanaf de laatste dag (dan is alles 1 euro) is de volgende sale weer na 5 weken. De eerste dag is alles 50% en dan loopt het af naar alles 1 euro

6 likes

Love dit. Ik wist dit niet, was echt een leuke ontdekking. Ga de volgende keer als 't 1-2eu is nog wel eens langs haha

2 likes

Ze kondigen de dagen ook aan op Instagram en via hun mailinglist! Heb er al veel toffe dingen vandaan, mooie bloesjes en jurken, tasjes. Leuk dat jij ook goed geslaagd bent.

2 likes

Is iemand wel eens naar de jaarlijkse antiekmarkt in Lille geweest? En hoe ben je daar dan gekomen?

Ik wil er dit jaar graag heen, maar ben benieuwd of ik beter met de auto of het ov kan gaan. Met de auto kan ik eventueel grote spullen mee naar huis nemen, maar ik ben er nog niet achter waar ik de auto kwijt zou kunnen. Iemand tips?

Volgens mij heeft de interieur junki daar een vlog over.

4 likes

Ik ben daar een aantal keer geweest, gewoon met de auto. Ergens langs de weg met een parkeerautomaat geparkeerd. En ook een keer bij een parkeergarage richting het centrum. Het eerste jaar ook gewoon ergens langs de weg, dat was zelfs gratis.

3 likes

Ik verveelde me gisteren dus ben even bij twee kringlopen geweest. Ik vind kinderboeken scoren voor mijn groep het allerleukst en ik had echt een goede buit. En ook nog een smartgame!

45 likes

Hij was €15 en ben zoooooo blij ermee

141 likes

Echt een hele goede vondst, heel mooi!

3 likes

Ja ben zo blij! Heb hem ook echt bewaakt met mn leven hahahha

7 likes