Oooh wat mooi! Echt heel nice.
Heerlijk! Echt een goede buit!
Leuk, heb baas van de wereld echt met plezier gelezen toen ik er eenmaal inzat!
Wat een goeie buit! Wat was dit en hoeveel vragen ze voor boeken ongeveer? Als je wil delen
Ik was bij Fairback en What’s in in Groningen. Daar vragen ze tussen de 1 en 2 euro per boek. Soms ook onder de euro. Ik ga regelmatig en heb niet altijd zo’n goede buit, hoor. Maar er zitten geregeld wat pareltjes tussen. Ik vind de boeken daar beter dan bij Mama Mini en Goudgoed aan het Damsterdiep. Andere kringlopen kom ik niet zo vaak.
Oh nice dat is wel in de buurt. Ga ik snel eens naar toe. Mama mini heeft heel soms wel eens pareltjes, goud goed is matig. De kringloopwinkel hart in Friesland heeft echt giga veel boeken en die kosten een euro per stuk. Kom je daar wel eens?
Nee, maar daar moet ik dan toch eens heen. Goede tip! Ga vaak gewoon even op de fiets naar de dichtstbijzijnde en dan kom ik soms zo beladen terug dat ik soms spijt heb dat ik niet vaker met de auto naar kringlopen ga.
Heee! Ik heb echt precies dezelfde! Ook van de kringloop!
Zo is die van mij (met kerst natuurlijk, niet nu :p)
Goeie pannenkoekplant ook! Eh pannenkoekboom*
Ooooh wat toevallig! Ik mis wel de onderste glasplaat zo te zien, maar wat heb je hem leuk ingericht
Vgm kan je zon glasplaat ook laten maken.
Ja goeie! Denk dat ik dat nog een keer ga laten doen
Die is helaas ondertussen dood :’) gekregen van mijn ex en toen hij wegging ging die plant dood.
@Maestoso je zou ook een houten plank kunnen leggen daar!
Bij een tweedehands boekenkraam. Het gaar over de historische achtergrond van onderwerpen die in de boeken aan bod komen (en dus niet volledig verzonnen zijn).
Wat een leuke vondst.
Ik vind dit zo’n heerlijke kitsch omslag. Ik keek even wanneer het gepubliceerd is en het komt uit 2002 (wat de omslag wel verklaard)
Oh dit boek had ik vroeger! Volgens mij was boek 4 net wel of net niet uit toen dit geschreven werd.
M’n hond drinkt het liefst uit een stenen bak met heet weer en de soepkom die ik nu voor d’r gebruik heeft z’n beste tijd gehad.
Ik vond hem volgens mij niet zo goed, omdat er fouten instonden? Maar ik weet niet meer zo goed wat dat dan was, misschien fout gespelde namen of zo.