Het licht is afgrijselijk haha maar vond een mooie roestbruine/oranje ribbroek van sissy boy
Ohh deze heb ik 2 jaar terug via Vinted gekocht en al zooooo veel gedragen, was elke herst/winter echt m’n lievelings broek!! Thanks voor deze reminder dat ik hem weer uit de kast moet halen haha
nu wil ik ook een roestbruine/oranje ribbroek, echt heel leuk
Superleuk! En heerlijk herfstig Welke maat is deze?
Ik vond net drie paar jeans van Monki, allemaal in mijn maat en nog helemaal mooi! Twee zijn mom jeans, die zitten perfect en de derde is een wijd model, die moet ik een beetje innemen. Echt super blij mee. Love de kringloop.
2 midi rokken, een teddy giletje en een herfstig jurkje gescoord. Er was zo veel leuks!!
Ik wil ook goede kringloop winkels in Arnhem
Ik weet niet of je een auto hebt maar in ewijk en in winsen zitten wel 2 leuke haha
Ik ben haar niet maar heb deze broek dus ook, en wil wel als tip geven mocht je hem via Vinted willen kopen: neem een maat kleiner. Deze broek loopt ontzettend uit! Een vriendin van mij heeft hem ook en bij haar was die ook erg uitgelopen. Ik had ook het idee toen ik hem 2 jaar geleden op Vinted zocht dat hij daarom veel te koop werd aangeboden haha. Er stonden er namelijk toen best wat te koop en bij veel stond er ook wel bij dat die ruim valt.
Yes heb ik. Ga ik eens naar kijken.
Ahh heel fijn dank je! Ik zat er inderdaad over te twijfelen. Altijd zo lastig om zoiets op Vinted in te schatten lucky find iig @ciselering!
Ja wat @Gatenplant zegt, deze is maat M maar ik heb normaal L dus was echt bang dat 'ie niet zou passen, maar past perfect!
Hopelijk wordt rataplan leuk!
Komt dit naar Arnhem?
Yes
En de 2switch, zit die er nog? Er waren eerst ook wat kleinere kringlopen op de steenweg nog
Ja Arnhem en Elst maar das echt janken qua kleding. Meubels wel oké.
Die prijzen ook. Zag een x een broek van een merk ofzo niet eens een bekend merk maar hij was oorspronkelijk iets van 100 euro. En zij durfde er 40 voor te vragen. Ook tuppenware dingen vpor 10/20 euro. Schandalig.
Ze hebben er ook wel een primark kleding duurder dan primark zelf
Volgens mij heeft mijn kringloop de prijzen mee aangepast met de inflatie. Alle broeken waren 5,70€ terwijl ze voor de zomer nog 4€ waren.
Oh ja en een shein croptop was €5
Edit : alsnog 2 broeken gekocht trouwens.