Het Kringloop topic

Jouw Marktkraam en Kiekn & Koopn vind ik binnen Enschede altijd leuk als ik daar ben en in noord zitten er ook een paar.

2 likes

Gisteren voor €3 deze trui bij de kringloop gekocht :heart_eyes: vind de kleur fantastisch en hij zit superlekker, ga erin leven deze winter

133 likes

Geweldig, wat een goede vondst! :heart_eyes:

3 likes

Super mooi, echt zo’n trui waar ik ook meteen de nieuwprijs voor zou neerleggen. Zit zeker geen merkje in zodat ik m’n geluk op vinted kan beproeven?

10 likes

Er zit een oud label van de bijenkorf in! Denk dat het een mannentrui is. Staat trouwens ook home collection op het label, misschien helpt dat nog bij het zoeken

5 likes

7,50!!

9 likes

Haha is het zo erg dan? :sweat_smile:

Heb net de serie uit en heb er nog geen genoeg van :innocent:

2 likes

Valt toch wel mee? :joy:

5 likes

Ohh de serie is zo mooi! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

ik zou zelf niet snel een boek kopen met een kind op de voorkant hahaha

8 likes

Echt nog nooit over nagedacht dat dat mensen tegen zou kunnen houden :sweat_smile:

5 likes

Wat ik zag in de kringwinkel (maar niet kocht):

Wat ik wel kocht:

Heerlijke wollen trui

Ook nog een mooie mosgroene trui van Soft Rebels.

57 likes

Mooie trui!

3 likes

Vanochtend deze lamp gekocht. Hij was maar €2,50. Ik heb alleen geen idee hoe ik hem moet ophangen haha, dus hopelijk snapt m’n vriend het.

En deze trui! (8 euro)

39 likes

Die trui!!!

4 likes

Mi scusi dat ik dit topic kaap maar ging vandaag naar een andere kringloopwinkel en ben weer geslaagd!

Mooie wollen trui

Blouseje met vosjes op en open rug (die zie je niet)

51 likes

Wou jullie deze parel niet onthouden, want wie wil er nou niet een prachtige nepkreeft in de salontafel :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Hij ziet er nog best echt uit, misschien is het een opgezette kreeft? Niet dat dat het beter maakt.

2 likes

Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed heb gekeken :sweat_smile: maar zou kunnen, alhoewel ik hoop van niet

2 likes

Een veenmol erin had leuker geweest :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes