Wat lief zeg van die vaas! Hele mooie ook.
Ik dacht even dat die skamt vazen ook zoveel geld waard zijn, baalde al bijna dat ik die had weggedaan.
Heb de afgelopen maand verschillende boeken gekocht bij verschillende kringloopwinkels in Groningen. Was telkens op zoek naar een mooie oude kandelaar, maar dat is nog niet gelukt
ik vond ineens een isabel marant broek die me als gegoten zat en die roze blouse ook, die is van zijde
(en ik leun op een berg andere aankopen maar die zijn niet van de kringloop)
en dit ganzenpotje om mn zielige basilicum op te vrolijken
Heeft iemand ervaring met de kringloop in Putten?
Laf al deze aankopen
Wow mega goeie vondsten!
Wat een geweldige broek!
Vandaag dit mcm-stijl kastje gekocht voor 5 euro! De binnenkant ziet eruit als kerselaar fineer dus ik ga die lelijke grijze/paarse verf eraf strippen om te zien wat eronder zit.
Goed koopje! Ik ben benieuwd hoe het kastje eruit ziet als je hem hebt opgeknapt.
Helemaal in de herfstige sferen met mijn pantalon van Scotch & Soda. En hij hangt nu nog in de winkel voor 100 ekkies dus goede deal Moet wel zeggen dat ik nu ook wel sta te kijken van de prijzen in de kringloop soms. Zag ook nog ergens een tas hangen van Sissy Boy, helemaal leuk maar €40?? Ff normaal doen nou.
Wat leuk! Ik heb m ook meteen via vinted op de kop getikt
Ik ga vanmiddag naar de kringloop kijken voor een grote eettafel en heb er helemaal zin in. Ik heb nu gewoon een eettafel voor vier personen maar twee laptops en twee borden past bijvoorbeeld al amper, dus ik ga mn bank opofferen. Hoop zooo dat er wat is!!
Ik heb een 6persoons tafel met 6 stoelen te koop staan, mocht je niet slagen geef even een gil dan stuur ik je op insta fotos!
O zal ik doen!! Thanks!
Ik heb een hele mooie massieve tafel gezien voor 30!!! euro maar toen ik een foto naar mijn vader appte met de vraag of we dat soort hout makkelijk konden oppimpen zei hij dat ik ook zijn oude tafel wel mag hebben. Dat vind ik fijn, dat doet me denken aan thuis en hij is compact maar makkelijk uit te trekken naar een zespersoons. Hij gaat nu even kijken of het in de auto past, ik hoop heel erg van wel want dan zijn we er gewoon vanaf en heb ik mn nieuwe tafel
Deze is van de kringloop
Daar krijg je inderdaad spijt van, zeg ik uit ervaring. Hier is hij laatst ‘kapot’ gegaan.
En zooo slecht te horen ook wat ze bedoelen. Is het een kip? Een trompet? Een olifant?
Iemand al naar rataplan geweest in Apeldoorn?