Het Kringloop topic

Heel mooi! Die jurk ook​:star_struck::fire:

7 likes

:star_struck: wat zijn die laatste twee dingen, een set?

1 like

Oooh die jurk die gaat jou zo mooi staan.

4 likes

Niet mijn foto maar ik heb precies deze jas vanochtend gevonden! Er was ook nog een heel leuk zelfgemaakt jasje maar die was te klein. Verder nog een lichtsnoer van rode paddestoelen a la het Herfsttopic voor 20 cent

14 likes

Zo leuk! Ik had in de brugklas precies zo’n jas van de Vero Moda. Heb hem jaren gedragen tot ik hem heb ingekort tot kort model.

7 likes

Ik woon sinds een tijdje in Friesland en heb nog niet echt leuke kringloopwinkels kunnen vinden. Heeft iemand goeie tips?? Want ik krijg er helemaal zin in na het lezen van dit topic!

1 like

De estafette recycle boulevard in Leeuwarden is een aanrader.

2 likes

De estafette kringloop in Franeker, Hart voor Friesland in Drachten.

4 likes

Oprommerloads oude bildtzijl

4 likes

In Drachten zitten 4 kringlopen op iets van 500 meter van elkaar!

6 likes

Deze fruitschaal met fruitprint :smiling_face_with_three_hearts: hij is een klein beetje beschadigd maar vind hem nog steeds prachtig!

41 likes

Oeh! Dan ga ik hier sowieso snel eens heen!
Dankje voor alle leuke opties!

4 likes

Ik was deze week toevallig in Almelo bij de XL Kringloop, die was wel mooi en netjes en prima geprijsd!

4 likes

In Enschede zit wel meer hoor, vind zelf de EHB wel oké. Maar de EHB in Hengelo vind ik leuker, al een poos 1+1 gratis op kleding daar. En t Vosje in Hengelo is ook leuk, die is, of in ieder geval was, best goedkoop ook en een lieve eigenaresse.

1 like

Jouw Marktkraam en Kiekn & Koopn vind ik binnen Enschede altijd leuk als ik daar ben en in noord zitten er ook een paar.

2 likes

Gisteren voor €3 deze trui bij de kringloop gekocht :heart_eyes: vind de kleur fantastisch en hij zit superlekker, ga erin leven deze winter

133 likes

Geweldig, wat een goede vondst! :heart_eyes:

3 likes

Super mooi, echt zo’n trui waar ik ook meteen de nieuwprijs voor zou neerleggen. Zit zeker geen merkje in zodat ik m’n geluk op vinted kan beproeven?

10 likes

Er zit een oud label van de bijenkorf in! Denk dat het een mannentrui is. Staat trouwens ook home collection op het label, misschien helpt dat nog bij het zoeken

5 likes

7,50!!

9 likes