Haha is het zo erg dan?
Heb net de serie uit en heb er nog geen genoeg van
Haha is het zo erg dan?
Heb net de serie uit en heb er nog geen genoeg van
Ohh de serie is zo mooi!
ik zou zelf niet snel een boek kopen met een kind op de voorkant hahaha
Echt nog nooit over nagedacht dat dat mensen tegen zou kunnen houden
Wat ik zag in de kringwinkel (maar niet kocht):
Wat ik wel kocht:
Mooie trui!
Vanochtend deze lamp gekocht. Hij was maar €2,50. Ik heb alleen geen idee hoe ik hem moet ophangen haha, dus hopelijk snapt m’n vriend het.
Die trui!!!
Mi scusi dat ik dit topic kaap maar ging vandaag naar een andere kringloopwinkel en ben weer geslaagd!
Mooie wollen trui
Blouseje met vosjes op en open rug (die zie je niet)
Wou jullie deze parel niet onthouden, want wie wil er nou niet een prachtige nepkreeft in de salontafel
Hij ziet er nog best echt uit, misschien is het een opgezette kreeft? Niet dat dat het beter maakt.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed heb gekeken maar zou kunnen, alhoewel ik hoop van niet
Een veenmol erin had leuker geweest
Ik denk er nog even over na.
Deze kast gefixt voor mijn schoonzusje voor 38,50. Ze was al heel lang op zoek naar zoiets. Geen idee hoe je deze stijl noemt? Het lijkt een beetje op een strakke Queen Anne-kast iig. Maar zo blij dat de kringloop hier in de buurt nog echt wel mooie dingen heeft voor schappelijke prijzen. Ze hadden er ook makkelijk 50 euro op kunnen plakken denk ik.
Ik ben lid van een kledingruilketting. Je zit dan in een appgroep met andere vrouwen en binnen die groep gaan er tassen met kleding rond. Je haalt eruit wat je wil hebben en stopt erin wat je zelf niet meer draagt. Soms zit er niks leuks in en soms haal je er een halve nieuwe garderobe uit. Ik kon deze ronde mijn basics weer aanvullen.
Leuke dingen! Ik heb ook meegedaan aan zoiets maar iedereen stopte er zulke meuk in (echt dingen die je nooit aan een vriendin zou geven) , en mijn eigen dingen waren telkens meteen weg, toen ben ik er maar mee gestopt.
Haha misschien zaten we in dezelfde want in mijn groepsapp was ook een hele discussie ja
@anon10755124 @K4as oh wat jammer! In mijn groep wordt eigenlijk bijna nooit iets gezegd. Soms wat foto’s als iemand iets uit de tas draagt. Ik ben wel blij dat er nu wat jongere mensen aan de groep zijn toevoegd want hiervoor waren het voornamelijk 40+ vrouwen en die stijl was niet helemaal mijn smaak .