Het Kringloop topic

Weer een mini buit. Bij het goed. Twee bollen wol voor een euro, brei naalden voor 1,50, pot waren we naar op zoek! Helemaal blij!

(Het goed in Deventer)

6 likes

Heb laatst deze mega warme wolle trui gekocht. En nu zie ik hem weer haha maar dan bij een andere verkoper. Dus ik dacht laat ik hem hier even tippen.

9 likes

Nieuwe lamp voor de keuken! Was 7.50 :sunglasses:

34 likes

Nog even terugkomen op dit: heel erg bedankt voor alle tips! Ik heb inmiddels alle benodigdheden in huis en een schuurmachine te leen. Ik ben heel benieuwd of mijn eindresultaat ook zo mooi gaat worden.

2 likes

Had het bijna voor mijn vader gekocht

6 likes

Ik heb een Levi’s broek gekocht in de kringloop, maar kan het model nummer nergens vinden. Heb t al opgezocht maar op het label achterop is het weggewassen. Er staat in de binnenkant boyfriend skinny. Waar zou ik het kunnen vinden?

1 like

De hele reeks van Elena Ferrante in zo goed als nieuwstaat! En nog een boek. En nog wat kledij en keukendingen maar die zijn niet zo boeiend dus geen foto.

8 likes

Vond een bodywarmer en wollen giletje bij een kringloop/leger des heilsachtigiets in Barcelona :smiley:

Geen idee nog hoe ik die bodywarmer ga combineren/dragen maar hij is iig heel
Comfy en warm dus een goede voor laagjes met deze verwarmingloze winter :laughing:

44 likes

Hey toevallig ik heb ook een wollen giletje gekocht vandaag! Beetje uit mijn comfortzone dus even kijken hoe ik m moet combineren, vind m op deze oversized blouse iig erg leuk al (ook gekocht).

23 likes

Ik kom een beetje binnenvallen in dit topic, dus als dit al gevraagd is, excuus.

Ik ben op zoek naar tweedehands (kleding)winkel die hun kleding op maat sorteren en het liefst dus ook wat plus size maten hebben hangen. Vaak is kleding op kleur geselecteerd, maar dan is het zoeken naar een speld in een hooiberg om iets in mijn maat te vinden. Ik woon omgeving Den Haag, maar ik ben zeker bereid te reizen voor een leuke winkel. Iemand tips misschien?

2 likes

Hartendief in Leiden is gesorteerd op maat en kleur

4 likes

Acht+ in Amersfoort sorteert ook op maat en kleur

1 like

En in hetzelfde Amersfoort: Kringloop red een kind sorteert op maat.

3 likes

Kringloop in Twello sorteert gelukkig ook.

2 likes

DIY project van iemand om zelf af te maken voor mijn dochter.

Ben dan toch benieuwd wat het verhaal er achter is. Had iemand er geen zin meer in? Was het kind inmiddels volwassen? Is de maker overleden?

15 likes

Wat is er dan niet af aan deze?

5 likes

Niet afgewerkt, zie je oa aan de plamuur op de gaten van de schroeven. Dus moet het nog schuren en verven.

3 likes

Vandaag een (bijna) nieuwe leren jas van allsaints gekocht in de kringloop :smiley: Hij was wel op waarde geschat, dus hij kostte 50 euro. Maar alsnog een super goede deal.
Ik was in Drachten en daar heb je 4 kringlopen op loopafstand van elkaar, als jullie ooit in de buurt zijn, is echt een bezoek waard!! Of zelfs een specifiek tripje er heen. De prijzen zijn vrij laag, en 3/4 winkels zijn goed georganiseerd.

image

15 likes

Wat leuk! Bij welke heb je die gescoord? Die grote kringloop heeft nu wel steeds meer dingen die een duurder prijskaartje hebben. Dat vind ik wel jammer daar. En het viel mij op dat er veel stuk was de laatste keer dat ik er was.

Wauw die blouse :heart_eyes:. Zit er misschien een labeltje in zodat ik kan gaan speuren op Vinted?

1 like