Het Kringloop topic

Tante Pollewop in Tilburg heeft een 2e hands kledingwinkel waar alles netjes gesorteerd is op maat en op kleur! Hele fijne winkel en ook zeker niet duur.

6 likes

Deze geweldige kattenmok

35 likes

Ho, sorry voor de late reactie, maar Dorcas! Vond dat ook wel de best georganiseerde van de 4. Warenhuis is de goedkoopste. En ik denk dat je Hart van Friesland bedoelt? Die is inderdaad voor bepaalde dingen best wel duur, al vond ik dat ze de kleding wel goed georganiseerd hadden. Stom dat er kleding tussenzat die stuk was :frowning:

5 likes

Zag geen vintage topic dus maar hier: arbeidsjasje gekocht bij een vintagewinkel (zat nog een label aan met iets van deutsche qualitat haha.) oh volgens mij is de hippere naam “utility jacket” :laughing:
Hij geeft overigens geen licht maar mijn iphone is een beetje in de war met schemerlicht, ff overcompenseren weet je wel

29 likes

Deze leuke schaal gevonden bij Rataplan Generatorstraat! De schappen waren heel goed gevuld, maar het was ook wel irritant druk vandaag

En ook nog wat kleding

34 likes

Dat ribblousje :heart_eyes: Staat er een merk in toevallig?

3 likes

Je vindt het ook onder de naam Arcopal (al denk ik daarbij meer aan de witte schalen met bloemen). Toen ik klein was hadden we thuis schaaltjes van dat achthoekige servies, wel gek om ze tegenwoordig veel in de kringloop te zien staan

3 likes

Oh leuk, wist ik niet! Dat zwarte achthoekige servies ken ik wel inderdaad, dat lag tot een paar jaar terug echt veel in kringloopwinkels, ik zie het nu minder vaak

@Zitzak H&M Divided!

5 likes

Ik was een paar weken geleden bij What’s In en toen hadden die al wat kerstspullen staan dus ik denk dat je daar wel een goede kanshebber hebt voor de kerstdecoratie. Die doen altijd heel erg in thema.

2 likes

Mamamini noorderplantsoen is in ieder geval matig, die kun je skippen

2 likes

Red een kind is ook super leuk! Is goed te combineren met Kringloop plus.

2 likes

Nee, die zit in dezelfde straat 100 meter verderop. Dus je kan meteen door als je ook nog daar wil kijken. :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb wel het idee dat je op Marktplaats meer voor je geld kunt krijgen. Ik koop hele kledingpakketten voor mijn kinderen voor 30 euro, met leuke en prima kleding. Misschien ook de moeite?

2 likes

Oh ik koop ook veel op Vinted etc! Ze komen niets te kort maar ik vind het af en toe leuk om te neuzen.

3 likes

Dat dacht ik ook zeker niet. Ik koop alles tweedehands voor mijn kinderen maar vind de kringloop altijd tegenvallen qua wat ze hebben en de prijzen die je betaalt als ik vergelijk met Marktplaats (en Vinted).

1 like

Heb gelijk teenage dirtbag in mn hoofd als ik iron maiden lees haha

2 likes

Dat is van wheatus :stuck_out_tongue: maar ik denk dat je de tiktok trend bedoelt?

1 like

Ze zingen wel over Iron Maiden!

6 likes

“Listen to Iron Maiden baby, with me” :musical_note::notes:

6 likes

Ik neem aan dat jullie ook wel begrijpen wat ik bedoel.

2 likes