Het Kringloop topic

Oh die vind ik vet. Jammer dat die zo wit is.

5 likes

Gewoon in een andere kleur verven. :heart_eyes:

5 likes

Ik vind hem echt vet! Ik heb deze olifanten lamp ook tweedehands gekocht, daar zou hij echt perfect bij passen :heart_eyes: een soort mooi/lelijk circus haha.

Hierbij een foto van mijn mooi-lelijke olifanten lamp (niet mijn foto BTW)

Samenvatting

28 likes

hij is zo slecht dat ik hem voor grap zou kopen en midden in mijn vensterbank zou zetten om mensen af te schrikken.

3 likes

Jaa en dan nog zo’n aapje er bij. En als je ze dan in allemaal verschillende kleuren verft is het al helemaal een circus

2 likes

Alleen nog de lampenkap met een luipaardprint bekleden en het is perfect.

11 likes

juuuuuuuuuuuuist!!!

3 likes

Omg ik zal dit echt ook zo kopen hahaha. Toevallig in Gelderland?

6 likes

Nee, helaas :pensive: België zelfs haha

Over lampjes gesproken; geen kringloop, maar wel tweedehands gekocht via de Engelse eBay (mijn zus woont in de UK, vandaar); een oud bankierslampje! Het is een verjaardagscadeautje voor mijn zus en hij is zelfs al bij haar bezorgd (haar vriend heeft hem aangenomen en bewaart hem nu voor mij tot haar verjaardag, hij zegt dat hij echt heel mooi is in het echt). Ze heeft een tijdje geleden laten vallen dat ze er heel graag een wilde en dat heb ik onthouden. Heb nu heel veel zin in haar verjaardag

99 likes

Zo leuk! Die banker’s lamps doen me altijd denken aan mooie oude bibliotheken

9 likes

Doet mij aan Frank Visser denken :smiley:

19 likes

Ja ik denk dat het haar ook daaraan doet denken haha!

1 like

Wat een mooie!!! Jaloers, die zoek ik al jaren. slim via ebay!

4 likes

Haha dit is echt toevallig, ik zat dat gister te kijken en daarna zappte ik langs Dream School:

:joy:

12 likes

Ik heb zoiets al heel lang onder favorieten staan op bol.com, is het niet dezelfde?

Vindt hem wel heel nicee

3 likes

Ja dit is inderdaad hetzelfde! De versie die ik heb gekocht is alleen wel echt een oude (er zitten ook wel wat sporen van gebruik op) met een handgeblazen(?) kap, en ik neem aan dat dit een nieuwe is?

2 likes

Ik ben op deze druilerige dag even langs de kringloop geweest!
Voor 7.60 zijn dit mijn aanwinsten:

20 likes

Toffe windjack. Even een matje laten knippen en je kunt zo meedoen met new kids

3 likes

Ik had zo’n goeie dag bij de kringloop!

Eerst vond ik dit prachtige blik. Ik gebruik ze voor naai en breispulletjes.

Verder nog dit bloesje van Cacharel (!). Die kleuren :heart_eyes:

Een wollen rok en trui van lamswol:

En vorige week vond ik twee kop en schotels van Arcopal. Dit patroon had ik nog nooit eerder gezien en het zijn perfecte cappuccino kopjes:

Dus goed geslaagd, haha.

69 likes