Het Kringloop topic

Nee ik bedoel dat stukje uit t liedje.

6 likes

Ik las als kind dit boek en het had zoveel indruk op me gemaakt. Ben het nooit vergeten. Kwam het ineens tegen en gelijk meegenomen. Ben benieuwd hoe ik het nu vind nu ik volwassen ben.

11 likes

Heb allemaal omagordijnen gekocht om mee te naaien en patronen! Eigenlijk zijn die bloemen niet meer helemaal mijn smaak maar vond ze toch te mooi om te laten liggen 🫠

Ik maak er bijv. jasjes van zoals dit gordijn :heart_eyes:

55 likes

Ik ging een eind fietsen door de regen en kwam ineens een kringloopwinkel tegen. Daar even binnengelopen en een puzzel en boek meegenomen. Wel leuk vermaak met dit weer. Hoop dat de puzzel compleet is! Ze hadden ook superveel lp’s, dus wil binnenkort wel wat langer rondneuzen daar :smile:

16 likes

Mijn vriend net: heeej, van die puzzel hadden mijn ouders vroeger een schilderij! Wat leuk :smile:

7 likes

Ik heb vandaag deze borden gekocht

36 likes

Eierdopjes uit de jaren 60 bij veb orange gekocht.

42 likes

Tip voor mensen in Utrecht. Ik zag van de week bij De Waarde in Utrecht echt wel een aantal betaalbare jaren zestig/vintage items zoals een ronde spiegel en een kruk en echt leuke spelen (Carcassonne!). Was op de fiets én heb het absoluut niet nodig.

9 likes

Niet helemaal van de kringloop, maar wel vanuit een kleding-ruil-zak

McGregor blouse

Jasje DIDI, van zachte stof

Van Mevrouw Janssen, de print leken mij rozen maar er staat LOVE op

7 likes

12,50 inclusief bakken. Nieuwprijs is 90€
Even uitzoeken hoe ik Ikea spul kan schilderen en dan gaat er zwart overheen.
Bakken zijn niet helemaal de kleuren die we willen maar al met al blij met de prijs.

Bovenop gaan we lego platen maken. Denk dat ik nog ga proberen om een soort weg of strand er om heen kan maken aan de bovenkant. Dan kunnen ze vol met de lego er op spelen.

23 likes

Dit heerlijke vest uit een kledingruiltas. Denk dat ik hier de rest van de winter in ga wonen.

60 likes

Kleurt mooi bij je avatar!

5 likes

Ik wilde deze lamp graag met jullie delen. Ik zag hem vandaag in de kringloop, maar heb hem toch maar laten staan haha

50 likes

Hahaha wat heerlijk vreselijk

5 likes

Oh die vind ik vet. Jammer dat die zo wit is.

5 likes

Gewoon in een andere kleur verven. :heart_eyes:

5 likes

Ik vind hem echt vet! Ik heb deze olifanten lamp ook tweedehands gekocht, daar zou hij echt perfect bij passen :heart_eyes: een soort mooi/lelijk circus haha.

Hierbij een foto van mijn mooi-lelijke olifanten lamp (niet mijn foto BTW)

Samenvatting

28 likes

hij is zo slecht dat ik hem voor grap zou kopen en midden in mijn vensterbank zou zetten om mensen af te schrikken.

3 likes

Jaa en dan nog zo’n aapje er bij. En als je ze dan in allemaal verschillende kleuren verft is het al helemaal een circus

2 likes

Alleen nog de lampenkap met een luipaardprint bekleden en het is perfect.

11 likes