Nee ik bedoel dat stukje uit t liedje.
Ik las als kind dit boek en het had zoveel indruk op me gemaakt. Ben het nooit vergeten. Kwam het ineens tegen en gelijk meegenomen. Ben benieuwd hoe ik het nu vind nu ik volwassen ben.
Heb allemaal omagordijnen gekocht om mee te naaien en patronen! Eigenlijk zijn die bloemen niet meer helemaal mijn smaak maar vond ze toch te mooi om te laten liggen 🫠
Ik maak er bijv. jasjes van zoals dit gordijn

Ik ging een eind fietsen door de regen en kwam ineens een kringloopwinkel tegen. Daar even binnengelopen en een puzzel en boek meegenomen. Wel leuk vermaak met dit weer. Hoop dat de puzzel compleet is! Ze hadden ook superveel lp’s, dus wil binnenkort wel wat langer rondneuzen daar
Mijn vriend net: heeej, van die puzzel hadden mijn ouders vroeger een schilderij! Wat leuk
Tip voor mensen in Utrecht. Ik zag van de week bij De Waarde in Utrecht echt wel een aantal betaalbare jaren zestig/vintage items zoals een ronde spiegel en een kruk en echt leuke spelen (Carcassonne!). Was op de fiets én heb het absoluut niet nodig.
Niet helemaal van de kringloop, maar wel vanuit een kleding-ruil-zak
McGregor blouse
Jasje DIDI, van zachte stof
Van Mevrouw Janssen, de print leken mij rozen maar er staat LOVE op
12,50 inclusief bakken. Nieuwprijs is 90€
Even uitzoeken hoe ik Ikea spul kan schilderen en dan gaat er zwart overheen.
Bakken zijn niet helemaal de kleuren die we willen maar al met al blij met de prijs.
Bovenop gaan we lego platen maken. Denk dat ik nog ga proberen om een soort weg of strand er om heen kan maken aan de bovenkant. Dan kunnen ze vol met de lego er op spelen.
Kleurt mooi bij je avatar!
Ik wilde deze lamp graag met jullie delen. Ik zag hem vandaag in de kringloop, maar heb hem toch maar laten staan haha
Hahaha wat heerlijk vreselijk
Oh die vind ik vet. Jammer dat die zo wit is.
Gewoon in een andere kleur verven.
Ik vind hem echt vet! Ik heb deze olifanten lamp ook tweedehands gekocht, daar zou hij echt perfect bij passen een soort mooi/lelijk circus haha.
Hierbij een foto van mijn mooi-lelijke olifanten lamp (niet mijn foto BTW)
hij is zo slecht dat ik hem voor grap zou kopen en midden in mijn vensterbank zou zetten om mensen af te schrikken.
Jaa en dan nog zo’n aapje er bij. En als je ze dan in allemaal verschillende kleuren verft is het al helemaal een circus
Alleen nog de lampenkap met een luipaardprint bekleden en het is perfect.