juuuuuuuuuuuuist!!!
Omg ik zal dit echt ook zo kopen hahaha. Toevallig in Gelderland?
Nee, helaas België zelfs haha
Over lampjes gesproken; geen kringloop, maar wel tweedehands gekocht via de Engelse eBay (mijn zus woont in de UK, vandaar); een oud bankierslampje! Het is een verjaardagscadeautje voor mijn zus en hij is zelfs al bij haar bezorgd (haar vriend heeft hem aangenomen en bewaart hem nu voor mij tot haar verjaardag, hij zegt dat hij echt heel mooi is in het echt). Ze heeft een tijdje geleden laten vallen dat ze er heel graag een wilde en dat heb ik onthouden. Heb nu heel veel zin in haar verjaardag
Zo leuk! Die banker’s lamps doen me altijd denken aan mooie oude bibliotheken
Mij aan de bank in Harry Potter.
Maar, echt een goeie vondst! Ik vind die lampen altijd heel statig en chiq!
Ja ik denk dat het haar ook daaraan doet denken haha!
Wat een mooie!!! Jaloers, die zoek ik al jaren. slim via ebay!
Ik heb zoiets al heel lang onder favorieten staan op bol.com, is het niet dezelfde?
Vindt hem wel heel nicee
Ja dit is inderdaad hetzelfde! De versie die ik heb gekocht is alleen wel echt een oude (er zitten ook wel wat sporen van gebruik op) met een handgeblazen(?) kap, en ik neem aan dat dit een nieuwe is?
Toffe windjack. Even een matje laten knippen en je kunt zo meedoen met new kids
Ik had zo’n goeie dag bij de kringloop!
Eerst vond ik dit prachtige blik. Ik gebruik ze voor naai en breispulletjes.
Verder nog dit bloesje van Cacharel (!). Die kleuren
Een wollen rok en trui van lamswol:
En vorige week vond ik twee kop en schotels van Arcopal. Dit patroon had ik nog nooit eerder gezien en het zijn perfecte cappuccino kopjes:
Dus goed geslaagd, haha.
Die kopjes heb ik ook! Wel zonder schoteltjes. Goeie vondsten zeg! Ik ben al zo lang niet naar de kringwinkel geweest maar ik mag van mezelf niet zolang ik niet wat dingen in orde heb gebracht
Wat een prachtige blouse, blik en trui.
Volgens mij kan je ook best toffe combinaties maken met die trui en dat het kraagje van die blouse er bovenuit piekt
Wat een goeie vondsten!
Ik was in de kringloop en de prijzen zijn ineens omhoog, spelletjes en speelgord waren altijd 1.50 of 2.0 en nu tussen de 2.00 en 5.00, nog steeds niet heel duur maar vind t wel een flink verschil.