Je bedoelt dat de ring echt van goud is? Dan ben ik wel benieuwd wat je ervoor hebt betaald, als je dat wil delen natuurlijk!
Wauw
Ik heb er 100 euro voor betaald. Maar misschien ben ik ook wel opgelicht hoor, ik heb weinig verstand van sieraden. Vond deze heel mooi, vertrouwde de man die me het verkocht wel en ben het zat dat mn goedkope ringen verkleuren dus dacht waag het er gewoon op.
Hij staat je prachtig! Ik heb verder geen idee over goudprijzen. Ik zou denken dat je een prima prijs hebt betaald. Je zou kunnen overwegen de ring te laten taxeren bij een winkel als Reclaimed.
Is het 14krt goud? Dan is het zeker een goede prijs hoor! Staat je prachtig
Dat blik
Kun je zien welke tekens er aan de binnenkant zitten? De meeste gouden ringen hebben een goudteken (375 voor 9k, 750 voor 14k) en soms ook nog een teken uit welk jaar ze komen en uit welke stad. Veel vintage gouden ringen die hier verkocht worden komen uit engeland dus dan staat bijv een anker-hallmark voor cambridge, en een leeuwenkop voor Londen, etc
Voor 14k is dit een hele goede prijs denk ik, maar zelfs voor 9k betaal je al wel meer voor zo’n soort ring hoor.
Ook al is het 9kt, dan heb je de ring al voor een mooie prijs te pakken. Als het goed is met een amethist ook! Supermooi <3
Wij hebben gisteren speakers bij de kringloop gekocht. Dikke units van ongeveer 80cm hoog van Technics. Best spannend, want je weet niet wat je koopt natuurlijk. Ze waren wel getest en konden eventueel terug. Nou man, we kunnen wel een dikke vette rave houden. Kraakhelder geluid en dat kan HARD. Echt een mazzeltje!
Wat nice (en sterkte voor je buren, haha)
Ze zijn voor m’n vriend, dus mijn buren hebben geluk 🥹
Maar ja joh wat een kringloop gelukje!
Die ogen gaan je achtervolgen
Ooh die heb ik ooit gehad in mijn eerste studentenkamer! Leuk ding!
In Lemmer, zuid Friesland zit de Kuubskist Kringloop Lemmer ik kom er geregeld voor boeken en puzzels.
Eerste rommelmarkt van het jaar (voor mij) bezocht en heel blij met deze vondst! Een tijdschriftenrekje voor 5 euro. Moet het metaal wel even stevig oppoetsen, maar verder is hij echt in heel goede staat. Zocht dit al een tijdje maar meestal vind ik ze te duur
Wat een parel!
Ik was niet perse op zoek naar vintage tupperware, maar ik kwam het wel tegen in de kringloop winkel.
Love it!!! vooral die rechtse bakjes!