Vliegtuigstoelen hebben ze wel, maar taartplateaus ho maar
Als je die mee het vliegtuig inneemt, zou je die dan ergens kunnen zetten en zo je plek claimen?
Eerst even door security ermee
Hoeveel moest je betalen? Ik ben benieuwd of ze de waarde doorhebben.
Dit keer wel! Hij zei het gelijk, maar gaf ook aan dat ik niet wist of ik de binnenkant van de pan kon fixen (is dus gelukt zoals je ziet op de foto) hij vroeg wat ik ervoor wilde geven en gaf aan 10 euro, had ook nog een fotolijstje van 2 euro(nieuw) liggen en hij gaf aan 15 euro voor beide.
Vond ik zelf een goede deal.
Niet van de kringloop maar via een Facebookgroep van de wijk waar we woonden, mochten m gratis hebben. En wel leuk, degene waarvan ie was was later ook onze trouwambtenaar.
Het is eigenlijk alleen nog maar grondverf maar we zijn er wel klaar mee en het staat al zo mooi

Wauw! Een heel ander kastje geworden.
Heel leuk! Maar wat ligt er onder de kast toen ie nog roze was? Een persoon? Een beest? Een knuffel?
Haha geen idee, was een foto van de vorige eigenaar!
Een pruik kan ook nog
Ja! Dat ding op de foto ziet er echt exact uit als de achterkant van mijn cavia, ook helemaal dezelfde kleur en zo
Dat zou wel het leukste antwoord zijn
Ik paste bij de episode bij de Kerkstraat in Amsterdam deze geweldige Y2K broek. Niet meegenomen want ben aan het trainen en mijn benen en billen passen er waarschijnlijk over een paar weken niet meer in, maar kijk nou. Mijn buik was er echt cute in en hij was super lang! De kreukels aan de onderkant moet je even wegdenken.
Ohh ik vind die episode zo irritant met die vloer, altijd koude voeten met passen
De broek is wel heel leuk!
Haha ja echt niet comfortabel eigenlijk.