Het Kringloop topic

Ahhh echt maak die witte jurk met pofbips!! :laughing: edit: trouwjurk zelfs haha

7 likes

Hahaha nouuu dat weet ik niet hoor!

2 likes

Afgelopen week op goed geluk samen met mijn vriend wezen kijken naar een ronde maar niet te grote eettafel voor in mijn huis.

Heeft twee tientjes gekost en verf had ik nog in huis, heel blij met het resultaat! Nu alleen nog de muur boven de tafel wat opleuken en een zoektocht naar nieuwe eetkamerstoelen.

67 likes

Wauw, echt als nieuw! En superhandig dat ie zo inklapbaar is zeg!

7 likes

Ik was net bij Tomo in Leidschendam en daar is boven een hoek met 2hands merk/designer kleding zoals Valentino, Burberry, Sandro, Ted Baker, Natan(?) etc

De rest van de kleding is daar overigens duurzaam

9 likes

Is natan niet dat Belgische merk wat Maxima veel draagt? Mathilda trouwens ook. Soms wel echt mooie dingen.

Weet je ook een beetje hoe de prijzen waren? Klinkt wel leuk zo’n hoek!

1 like

Ik heb naar aantal dingen gekeken en volgens mij was het zoiets
Sandro jurkje 35 euro
Valentino jasje 169 euro
En Burberry tas(wel beetje kapotte hoeken) 180 euro

3 likes

Klopt natan is belgisch!

2 likes

Vandaag voor het eerst in lange tijd een leuke kringloop sessie gehad :grin:
Dit weekend wil ik een cake bakken in de dino vorm :t_rex:

33 likes

Jaaa die bus had ik ook als kind, geweldige vondst! Zit de tent enzo er ook nog bij? :grin:

5 likes

Jaa! Ik heb nog ergens poppetjes die er volgens mij bij passen. Elmo met een landkaart, en eentje met een verrekijker ofzo.
@Serendipity jaaa tent zat er ook nog bij en nog wat kleine dingen.
Ik vind het zo jammer dat er eigenlijk geen sesamstraat speelgoed meer is zoals dit. Ik vind dat zo ontzettend leuk!

5 likes

Ben weer een keer goed geslaagd in de Kringloop!

De linker witte plafondlamp

En dit leuke kastje! Deze moet ik wel even opschuren en beitsen, maar ben er echt super blij mee

61 likes

Ziet er tot nu toe ook wel uit als een chille kringloop
Hier hebben we volgens mij alleen maar winkels die echt nog achterlopen :sob:

3 likes

Ik liep laatst een kringloop inen daar waren ineens 2 katjes. Heb helemaal niet meeŕ naar de kleren gekeken.

42 likes

Is dit die in Arnhem?
Edit: if yes, echt leuke spullen maar die kattenbak boven vond ik wel een beetje smerig

2 likes

Jaa haha. Vond die winkel sws wel een beetje to much en ik was brak. Dus ik was meer katten aan het knuffelen dan aan het snuffelen.

5 likes

Kast van de kringloop :smiling_face_with_three_hearts:

52 likes

Jaa al een aantal weken. Ook al geld ingewisseld voor kleingeld :joy: Maar ik neem ook groot geld mee want anders heb je straks de pech iets leuks te vinden wat duurder is en ben je in een klap al je bij elkaar gespaarde munjes kwijt.

3 likes

Heel mooi!

Danku! Ben er heel blij mee. Kleur past perfect bij de omranding van mijn vriend zijn schilderijen.
Binnenkort gaan we verlichting (smart) in de kast maken. Nu al zin in🥰

2 likes