Weet iemand hier wanneer de vestiging van Gideon Italiaander in de havenstraat definitief sluit? Dan weet ik hoe snel ik een bezoekje aan Amsterdam moet inplannen
Oh, wat eenn toffe winkel zeg! Is dit in Antwerpen?
De opdracht van het plan wat er nu ligt wordt pas in Q4 dit jaar afgegeven, vanaf dan duurt het vaak nog wel even dus gok dat de sloop pas begin volgend jaar zal zijn.
En hij heeft nog allemaal nieuwe vestigingen erbij, in Noord en bij Leidseplein
Ik ben op gehypet door de vlogs van Roosmarijn ;-). Zijn de anderen ook de moeite als je 2ehands zoekt? Heb begin juni een uitstap naar Amsterdam geplanned. Zin in!
Nee helaas! In NL in Noord-Limburg, in Meterik. Wel echt een aanrader, mocht je ooit in de buurt zijn
Zijn er hier nog fanatieke vrijmarkt speurders?
Ik ga met een vriendin naar Heemstede, al om een uur of half 7, they got the good stuff
Ik hoop op apartere wanddeco, mooie schaaltjes en kandelaars.
Geen fanatieke speurder hier maar hoop wel dat er morgen een hoop moois wordt gepost hier.
Ik wil wel graag op tijd gaan maar heb echt geen idee hoe laat dat is. De markt opent om 9, maar ja ga je dan om 8 al struinen?
Heeft iemand tips voor een vrijmarkt morgen tussen park de hoge veluwe en nijmegen?
Heel leuk!
Eerder! Tenminste, die markt vanaf 8 is gewoon in het centrum, van winkeliers etc. Sportparklaan en omgeving is al vanaf 7 uur dacht ik.
Maar er zullen er vast ook eerder zijn.
Velp!
Is er in de buurt van Hoogeveen of eventueel Emmen een leuke vrijmarkt? We zitten nu in een dorpje in de buurt en ik niet goed vinden wat nou een leuke plek is om heen te gaan
Wat een goede vondst, staat je echt mooi
Ik heb al helemaal zin in morgen!
Vanaf 10 uur in het Stadswandelpark in Eindhoven.
Ben heel benieuwd
Vooral op zoek naar leuke boeken en spelletjes voor mijn werk, wat fan-dingen voor mijn kleine nichtje en verder zie ik wel.
Velp inderdaad, hele grote koningsmarkt en anders in Arnhem in Angerenstein of Nijmegen in Goffertpark.
Thanks iedereen, Velp en angerenstein park it is gedurende de dag en feestje in arnhem toevallig op 5 min lopen van t park dus komt toppp uit. Zin in! Ik hoop op leuke kleine kastjes of tafeltjes voor mn nieuwe appartement. Of mooie kinderboeken met een aparte kaft oid.
Emmen heeft sowieso altijd een vrij grote markt