Het Kringloop topic

Bij ons in de buurt is er een winkel waar ze allemaal vintage dingen verkopen die nieuw zijn. Ze hebben die heel vroeger ingekocht maar nooit echt verkocht. Vandaag deden ze alles weg voor “weinig” ik heb deze meuk meegenomen.

35 likes

Dat meel suiker zout rekje <3 Ik heb van die ‘set’ het kruidenrekje, posthouder en koffiefilterhouder. Vind die kleuren zo leuk!

9 likes

Gaaf! Ze hadden hier ook een spiegel en een uienhouder en brieven ding ervan.

3 likes

Wij hebben hier alleen maar een kindermarkt vandaag, met kinderspullen :’( (ik heb geen kinderen en niks met kinderen haha) Ben heel benieuwd naar jullie haul wel :smiley:

1 like

Bij ons was het ook vooral een kindermarkt. Heb wel een spel van 999 games gekocht, die gaan we vanmiddag spelen! Maar verder vooral gekeken, haha.

Ik ben gewapend met kleingeld naar de vrijmarkt geweest maar het was hier ook veel kinderkleding en speelgoed. Maar heb morgen vrij genomen dus denk dat ik dan maar paar kringlopen langs ga :yum:

Kwam dit trouwens wel tegen, vond het oprecht een hele leuke verzameling en vroeg mij af waarom het nu verkocht wordt. Denk door het overlijden van de verzamelaar?

16 likes

Hier ook veel speelgoed en oude kinderkleding, heb wel 3 luisterboeken gekocht voor autorit naar Italie en een Le Creuset Zen fluitketel voor 4 euro.

4 likes

Koningsdag aankopen, wollen vestje van Noa Noa. Alles samen voor 11 euro😊

38 likes

Ik heb deze ronddraaiende schaal gekocht voor 3 euro:

En dezelfde schaal kwam ik daarna weer tegen op een andere markt. Die ook gekocht voor 5 euro, inclusief 6 kopjes waar ik geen foto van heb. Dit weekend komt mijn schoonfamilie eten, dus dan kan ik ze direct gebruiken

50 likes

Hier viel het helaas iets wat tegen.
Heel veel zwaar rokende vrouwen met een berg kleding op een zeiltje (of naast het zeil) en veel handelaren.
Onze aankopen dit jaar:

• rijlaarzen en cap voor nichtje
  • kabel spanner
  • 1 boek voor mijn werk; een jaar met kikker en pad (oh nostalgie!)

Hopelijk met Pinksteren wat leuke markten hier in de buurt met leukere spullen.

2 likes

Hier geen aankopen op de kleedjesmarkt. Wel kwam ik de Sansevieria plantjes tegen die ik eerder deze week nog aan een vrouw verkocht. Zij hield toen een heel verhaal op over dat haar dochter wat interesse in planten kreeg en dat ze de planten deels bij haar thuis ging zetten en de rest aan haar dochter ging geven. Diezelfde vrouw en (ik gok) haar dochter stonden die planten nu doodleuk verder te verkopen :laughing:

21 likes

Hoe reageerde je?

1 like

Ik heb mijn vriend proberen te overtuigen dat hij even moest vragen hoeveel ze voor die planten wilde hebben. Dat wilde hij helaas niet doen :sweat_smile: Ik was wel benieuwd wat al die moeite nou zou opleveren.

4 likes

Love alle Koningsdag aankopen!
Hier wat speelgoed gescoord en een enorme bak duplo :+1:t2:

3 likes

Dit jaar voor het eerst gaan speuren met mijn kinderen (bijna 4 jaar), teach them young. Ze kregen ieder 5 euro en mochten daarvan kopen wat ze wilden. Zo leuk om te zien wat ze kiezen, of toch maar niet, om dan toch weer terug te gaan om het te kopen en dat het dan verkocht is. Afdingen vond mijn zoontje helemaal het einde, met als gevolg dat hij bij iets van 1 euro zei ‘Voor 2 euro wil ik het wel hebben’ :laughing::smiling_face_with_three_hearts:

De buit is 2 Frozen spellen, een Frozen tas op wieltjes, een Sinterklaas ring en kaleidoscoop (kind 1) en My little pony armband, ronddraaiende nachtlamp, Paw Patrol stuur met geluiden, tasje in de vorm van een konijn en een unicorn etui (kind 2)

71 likes

Ik was gericht op zoek naar rolschaatsen voor het kind en die heb ik gevonden! Van die uitschuifbare tm maat 34 ofzo. Daarna heeft mijn man nog bescherming gevonden. Allemaal voor €6 dus helemaal happy :blush:

Edit: Oja ze wilde ook heel graag “SPEELTJES”. dus ze heeft 3 unicorns (aka my little pony) uitgezocht en een of ander spiegeltje. Volgens mij was dit €2,20.

14 likes

Ik vond het helaas hier allemaal troep en bij sommige mensen dacht ik laat maar ik wil geen spullen van jou. voel mij nu wel leeg dus ga morgen maar rondje kringlopen.

6 likes

Ohh echt mega leuk

3 likes

Wij waren op zoek naar een buggy voor mee in het vliegtuig deze zomer, ik geloof dat we 3/4 van de vrijmarkt gezien hadden en pas 1 gore oude buggy tegen waren gekomen toen we een mooie vonden (niet supergoedkoop), en daarna zagen we ze natuurlijk om de haverklap staan :joy:

8 likes

M’n neefje van drie had eigen geld uit z’n spaarpot meegenomenen en had al mega veel dino’s en spullen van Brandweerman Sam gescoord maar hij wilde ook nog een gereedschapskist kopen. Jongetje dat het verkocht: ’vijf euro!’ Dus ik zei tegen m’n neefje: ‘ai, zoveel geld heb je niet meer’. Zegt de moeder van het jongetje ‘nou, drie euro mag ook wel hoor’. Jongetje diepzuchtend daarna: ‘nou oke doe dan maar twee’ :laughing:

41 likes