Vandaag weer een rondje kringloop gedaan.
Was opzoek naar nachtkastjes en kwam dit tegen. Extra blij mee omdat ik het niet had verwacht. LOTR wilde ik al een tijdje en een naaimandje die ik voor borduren ga gebruiken.
Bij elkaar 13€ bij het goed Deventer
Heeft iemand tips voor een fijne kringloop in/rondom Nijmegen? Ik kom nu alleen bij Het Goed en slaag daar echt nooit.
Omg love dat stoel kussen printje
In Ewijk bij Bijwa (erzitligtietsbijwa)
Heb je een auto? Dan zou je naar er zit lig wel iets bij wa in ewijk kunnen gaan. En voor meubels naar winsen. ( weet even niet hoe die heet maar de gegevens van dje winkel staan bij die van ewijk)
Ja, heb auto! Beide zijn niet ver voor mij, dankjewel zou niet in me opgekomen zijn om in die hoek te kijken.
Was afgelopen week in de Harz. In een klein plaatsje bij de kringloop deze parel op de kop getikt voor 3€. Jaren 50/60 vaas
Was eigenlijk niet op zoek naar een tweedehands bank (een nieuwe bank stond al wel tijden op mijn wensenlijstje). Maar toen ik deze zag staan dacht ik: ja, dit is hem. Geen moment getwijfeld en drie uur later stond ie in mijn huis, zwart velvet en zes tientjes. Nog even een poetsbeurt en andere poten eronder en helemaal blij mee!
ok geen beste foto maar een echt zijden kimono van Ganni voor omgerekend 1.30
zeer content met deze vondst
Mooie kleur zeg wow
Ik heb me aangemeld voor zo’n doorgeefkledingtas! Ik ben heel benieuwd, zie wel heel veel oudere vrouwen in de groep dus ben benieuwd of er wat leuks tussen gaat zitten.
Is dat geen stofmagneet? Ik heb altijd de indruk dat je alles ziet op donker velvet.
Ik ook en precies hetzelfde Veel 50plussers. Nouja, we gaan het zien!