Het Kringloop topic

Mooie kleur zeg wow

3 likes

Ik heb me aangemeld voor zo’n doorgeefkledingtas! Ik ben heel benieuwd, zie wel heel veel oudere vrouwen in de groep dus ben benieuwd of er wat leuks tussen gaat zitten.

5 likes

Is dat geen stofmagneet? Ik heb altijd de indruk dat je alles ziet op donker velvet.

3 likes

West Germany hoofd gescoord :nerd_face:

22 likes

Ik ook en precies hetzelfde :sweat_smile: Veel 50plussers. Nouja, we gaan het zien!

3 likes

Kan nog steeds de moeite waard zijn! Ik kreeg vandaag weer een tas met best veel oubollige kleding maar er zat ook een fantastisch Armani Jeans jasje in.

5 likes

Ahh tof! Ben zo benieuwd!! Echt een leuk initiatief.

1 like

Vandaag weer eens naar mijn favoriete kringloop geweest.

26 likes

Canvas doek gescoord bij de Kringloop!

78 likes

Prschtige kleur op de muur! Welke is het?

3 likes

En zat er wat leuks in?

4 likes

Stiffkey blue van Farrow and Ball :slight_smile:

4 likes

Wat een geluk, lijkt ook echt gemaakt voor je slaapkamer!

5 likes

Super mooi zeg!

1 like

Nee, was echt troep. Sommige kleren waren wel van goede merken, maar dan was het zo gedateerd…
Ik kijk het nog twee tassen aan en dan kap ik er mee als het zo blijft.

1 like

Dat eerste jurkje heb ik gehad maar die knoopjes sprongen telkens los :sob: zonde want was een leuk ding

1 like

Zooo chill ik ben vandaag naar een grote kringloopwinkel geweest in de hoop dat ik wat babymeubels kon vinden en we hadden gewoon direct een goeie kinderstoel en mooie box met lade eronder gevonden! Echt geluk gehad want er waren 0 andere kinderstoelen en boxen in die hele loods

Wel 2x verkeerd gereden met de auto en mijn vinger tussen de autodeur gekregen (:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:) maar worth it :sparkles:

26 likes

Ik was vandaag sinds tijden weer eens met mijn vriend naar de kringloopstraat in Alkmaar. En eerlijk: het viel echt tegen. De laatste 2 jaar vind ik kringlopen echt steeds minder leuk. Veel troep en de leuke dingen zijn al onredelijk duur geprijsd. Echt jammer! Mis echt de tijden dat je nog parels kon scoren voor een klein prijsje. Nu is dat eerder een uitzondering.

11 likes

Ik vond vanmiddag deze bij de kringloop, prachtige salontafel. Blad zat alleen helemaal vol krassen en vlekken. Dacht, als hij redelijk geprijsd is neem ik hem mee en dan kijk ik wel met dat blad doe. Hij was 75 euro dus heb hem maar laten staan.

15 likes

Komt dat niet omdat er veel mensen op jacht gaan en het dan via Insta doorverkopen?

4 likes