Ja vind het echt jammer! Ik zag een leuk boek liggen, prijs €27. Voor dat geld koop je het toch net zo goed nieuw? Ook veel verrotte action troep die duurder is dan bij de action zelf. Jammer! Misschien is het in Friesland/Drenthe etc beter dan in Noord-Holland.
Ja dat is denk ik ook één van de redenen!
Denk dat het wel lokaal pech is. Hier (provincie Groningen) slaag ik bijna elk kringloop rondje. Mooie kleding voor een paar euro, speelgoed voor een halve of hele euro etc. Toch nog een voordeel aan wonen in het hoge Noorden
Twee in Winsum, die zitten samen op het industrieterrein, heel handig. En in de stad mamamini Helpman & Oosterstraat boetiek. En Kringloop Plus ook wel bij het Hoendiep. Al begint die laatste wel echt duurder te worden.
Dit! Zo vaak met fotolijsten in mijn handen gestaan die ik vervolgens nieuw bij de action zie voor veel minder.
En kinderkleding (dan let ik toch minder goed op schijnbaar) dat wanneer ik thuis kom gaten en vlekken blijkt te hebben. En niet 1 maar meerdere.
Ah dat zijn echt de beste vondsten he! Ik heb vorig jaar een blouse van 120 gevonden voor 3 euro. Elke keer dat ik m aandoe weer genieten. Farmsum nooit geweest dus die komt op mijn lijstje!
Dat zijn ook mijn lievelingsvondsten, kasjmieren truien voor een paar euro
Iemand geïnteresseerd in mijn kledinghaul van de laatste maanden? Ik vind het altijd wel leuk om te zien maar misschien zit niemand hier op te wachten
@jigglypuff Omg dit soort dingen hoef je hier niet te vragen, bring it on!!
Ik was naar Gideon en deze waren voor 2.50 per stuk!
Dat kinderjasje is voor een vriendin waarvan ik wist dat ze het helemaal geweldig zou vinden (is ook zo😎). Ben er zelf ook helemaal verliefd op!
Zeker!
Kom maar door!
U vraagt, wij spelen! Zal morgen foto’s maken want nu is het licht hier echt heel slecht.
Wat fijn! Waar ben je geweest?
Leiderdorp!
Oké guysss hier ben ik eindelijk met mijn haul. Alles kringwinkel, rommelmarkt of Think Twice. De zwarte broek is van Dickies!
Wow goeie buit!! Van welk merk is die panterprintrok??
Jus d’Orange Paris, ziet er vintage uit
Damnit. Mocht je 'm ooit op Vinted zetten, ik houd me aanbevolen
Het valt mij op dat tijdschriften zo duur zijn. Op bijv koningsdag was er weinig aanbod maar er werd vaak meer dan 1 euro ps gevraagd. In de kringloop zie ik dat ook. Voor recente tijdschriften is dat wel prima maar ze vragen dat ook voor oude nummers. Zo gek vind ik dat. Is dat bij jullie ook zo?