Het Kringloop topic

En kinderkleding (dan let ik toch minder goed op schijnbaar) dat wanneer ik thuis kom gaten en vlekken blijkt te hebben. En niet 1 maar meerdere.

2 likes

Ah dat zijn echt de beste vondsten he! Ik heb vorig jaar een blouse van 120 gevonden voor 3 euro. Elke keer dat ik m aandoe weer genieten. Farmsum nooit geweest dus die komt op mijn lijstje!

8 likes

Dat zijn ook mijn lievelingsvondsten, kasjmieren truien voor een paar euro :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Iemand geïnteresseerd in mijn kledinghaul van de laatste maanden? Ik vind het altijd wel leuk om te zien maar misschien zit niemand hier op te wachten :sweat_smile:

44 likes

@jigglypuff Omg dit soort dingen hoef je hier niet te vragen, bring it on!!

Ik was naar Gideon en deze waren voor 2.50 per stuk!
Dat kinderjasje is voor een vriendin waarvan ik wist dat ze het helemaal geweldig zou vinden (is ook zo😎). Ben er zelf ook helemaal verliefd op!

25 likes

Zeker!

2 likes

Kom maar door!

3 likes

U vraagt, wij spelen! Zal morgen foto’s maken want nu is het licht hier echt heel slecht.

3 likes

Wat fijn! Waar ben je geweest?

1 like

Leiderdorp!

1 like

Oké guysss hier ben ik eindelijk met mijn haul. Alles kringwinkel, rommelmarkt of Think Twice. De zwarte broek is van Dickies!

47 likes

Wow goeie buit!! Van welk merk is die panterprintrok??

3 likes

Jus d’Orange Paris, ziet er vintage uit

3 likes

Damnit. Mocht je 'm ooit op Vinted zetten, ik houd me aanbevolen :joy:

4 likes

Het valt mij op dat tijdschriften zo duur zijn. Op bijv koningsdag was er weinig aanbod maar er werd vaak meer dan 1 euro ps gevraagd. In de kringloop zie ik dat ook. Voor recente tijdschriften is dat wel prima maar ze vragen dat ook voor oude nummers. Zo gek vind ik dat. Is dat bij jullie ook zo?

2 likes

Hier betaal je al een euro voor een oude Allerhande of een ander gratis supermarktblad :confused:

9 likes

Haha nee joh wat erg.

5 likes

En dan vond ik €0,70 voor een leeg keelpastilles blikje al te veel

10 likes

Hebben jullie tips voor leuke kringlopen omgeving utrecht? Die op maandag open zijn?

Vorige week deze speculaasplank weten te scoren! Had al een kleinere maar kon deze niet laten liggen.

27 likes