Hier betaal je al een euro voor een oude Allerhande of een ander gratis supermarktblad
Haha nee joh wat erg.
En dan vond ik €0,70 voor een leeg keelpastilles blikje al te veel
Hebben jullie tips voor leuke kringlopen omgeving utrecht? Die op maandag open zijn?
Vorige week deze speculaasplank weten te scoren! Had al een kleinere maar kon deze niet laten liggen.
Kringloop de Waarde in Utrecht en Wawollie Lage Weide
Supergoeie vondsten!
welk merk staat er in de tweede jurk? (zwart-wit)
Is van Weekday!
Niet echt kringloop, maar ik heb gisteren in een little free library een Creusetpan gevonden!? Het knopje van het deksel ontbreekt maar dat kan je los kopen en verder is hij gewoon perfect. Echt een bizarre vondst.
Deze Vagabond dropjes, nog in heel mooie staat! Zijn de leukste vondsten, wilde al heel lang zulke simpele zwarte suède muiltjes.
Bij het goed geweest in Deventer.
Kastje voor 7,50 (terwijl iets hogere maar smaller kastjes het dubbele waren?)
Schilderij voor 4,50
Hoooked garen in grijs en zwart voor 4,99.
Hij voelt en ziet er legit uit, maar voor 2,50 durfde ik de gok te nemen. Hij voelt zwaar, er zit een code op, moet even schoongemaakt worden, een nieuwe batterij en pasgemaakt worden. Wat denken jullie?
Ik was afgelopen woensdag al heel goed geslaagd bij de kringloop hier, tupperware bakjes, een potje, wc bril verkleiner, wat boekjes voor 5 euro.
Vandaag nog bij 2 kringlopen in Breda geweest, de ene was altijd goedkoop maar vond t nu allemaal rommel en veel duurder ineens. Maar bij de 2e een spelletje en nog 2 boekjes gevonden, was het gewoon gratis. Alles voor kinderen muv kleding is gratis, vond ik erg leuk! Wel een max pp uiteraard, wist t niet dus was leuk bij de kassa. Ga daar mn spulletjes heen brengen de volgende keer.
Welke kringloop was dat dan?
De laatste waar ik het over had bedoel je? Volgens mij heet het easy.
Welke kringlopen in Amsterdam of omgeving hebben een ruime selectie speelgoed? De Boem in Amstelveen komen we regelmatig en daar vind ik altijd wel wat leuks maar ben benieuwd of er nog iets is met meer aanbod
Voor de geïnteresseerden: bij ‘Het goed’ op de kinderdijkstraat (bij de pascalweg) in Rotterdam hadden ze net veel zwarte levis 501 in verschillende maten.
Oeh, veel plezier met Gruwelkamer, één van mijn favoriete series!