Het Kringloop topic

Deze schoenen

43 likes

Ik ben inmiddels begonnen, nu op pagina 100 en ik ben helemaal in het verhaal! Tot nu toe erg leuk.

1 like

Veel plezier met de rest van het boek!

2 likes

Gabor slingbacks voor €2,25!! Volgens mij nog nooit gedragen. Ook gewoon nog te koop via de site. Gabor Slingbacks 21.520.17 | Gaborstore

En een zwarte Lee brooklyn jeans voor €15 waar m’n kont (al zeg ik het zelf) er echt goed uit ziet. Eenmaal thuis zag ik dat het een mannenmodel is hahaha

47 likes

Mooie vondst zeg!

3 likes

Koningspython gevonden in kringloopwinkel in Dordrecht Koningspython gevonden in kringloopwinkel in Dordrecht | Dieren | NU.nl

Dat is een heel ander soort kringloopvondst :snake:

13 likes

Zitten er leuke kringloop winkels in de lijn Groningen-Drachten die echt de moeite waard zijn?

3 likes

In drachten zitten er drie vlakbij elkaar, maar Hart in Friesland is zeker de moeite waard. Ze hebben niet overal een prijsje op staan, maar maken zeker een mooie prijs voor je bij de kassa. Stelt nooit teleur daar.

4 likes

In Roden heb je ook twee. Ben daar wel goed geslaagd een poos terug.

2 likes

@Pheline @Fotorolletje ik zet ze op de route!

5 likes

Ben geweest, grote hal! Boeken afdeling wel vrij rommelig, maar goed, dat maakte het zoeken wel een uitdaging haha!
3 dikke boeken van mn lijstje voor 3€ gescoord!

4 likes

Ah ja, ik vind de boekenhoek ook altijd vrij overweldigend daar inderdaad! Leuk dat je geslaagd bent :grin::grin:

1 like

Ik heb vandaag een rondje kringloop gedaan met een vriendin en deze jeans voor 5 euro gescoord! Hij is bij Zalando nog gewoon te koop voor 60 eu :o en zit echt als gegoten

26 likes

Krukje voor bij deze stoel. Weet nog niet zeker of ik het echt iets vind zo, maar anders krijgt hij een ander plekje en zet ik er een plant op. 2 euro

Deze tekening deed me direct aan mijn ouderlijk huis denken, dus die heb ik meegenomen voor mijn ouders. Ben er echt verliefd op. 4.50 euro

Verder nog een katoenen zwarte blouse voor 5 euro. Ik ben alle synthetische kleding langzaam uit mijn garderobe aan het verbannen, dus heel blij dat ik nu een vervanger heb voor mijn zweterige, polyester blouse.

41 likes

Je kunt vaak ook wel onderhandelen daar.

1 like

Goede vondsten en wat een schitterende vloer :hot_face:

Altijd fijn om katoenen/wollen/zijden kleding tweedehands te vinden, gaat het vaak weer heel lang mee!

4 likes

Ik heb De Gruwelkamer uit!
Holy shit, wat een tof boek! Ik kon m eigenlijk maar moeilijk wegleggen. Op sommige momenten echt heel beklemmend ook. Ik ben fan!

3 likes

Ja goed he! Er zijn 21 boeken in de Pendergast serie dus je kunt nog even vooruit :smile:

5 likes

Oeh, twee keer Jane Casey! FYI, Brandbaar is het eerste boek in de reeks en De laatste dochter de derde, dus als je enthousiast bent zou ik kijken of je deel twee kunt bemachtigen voor je verder leest, want daar zit een belangrijke ontwikkeling in

1 like

Oeh, dankjewel, ik ga op zoek :smiley:

1 like