Hele random foto dit maar ben de laatste tijd helemaal into statement sieraden en vond deze ketting zo leuk. Net waterdruppels.
De kringloop goden hebben mn gemopper gehoord want vandaag had ik eindelijk weer eens een leuke buit! Stonden veel leuke dingen. Heb veel glaswerk gescoord.
Ben helemaal heppie de peppie met mijn glazen carrousel snoep pot . Vind hem zo leuk.
Was €23 kwijt voor dit alles. De piramide en hamburger peper&zout stel heeft mijn vriend meegenomen.
Geweldige buit
Hebben jullie tips voor een leuke kringloopwinkel in de omgeving van Eindhoven?
Wow! Die vaas is echt heel mooi
Sinds tijden weer een keer naar een kringloop geweest! Kleine buit, 3 diepe borden en een glas. Maar wel een glas tegen gekomen waardoor ik er nu 2 van heb
En waar ik nog steeds ontzettend blij mee ben en veelvuldig gebruik en nog steeds heel netjes is, is deze tas! Hardstikke nep natuurlijk, maar voor €2,50 wel een goeie koop. Heb de tas 3 jaar geleden gekocht in een kringloop en blijft gewoon mooi en gaat niet kapot.
Nu ben ik wel nieuwsgierig, wat is jullie top 3 van beste/mooiste aankopen ooit uit de kringloop? Foto’s worden gewaardeerd
M’n beste aankoop was een paar handgemaakte cowboy laarzen voor vijf euro die naast een afgebladderd stel Graceland laarzen van zeven en een half euro hing, heeft er niks mee te maken maar wil het toch vermelden .
En een groene mantel voor een euro, snap nog steeds niet hoe die er zo lang heeft gehangen dat ie afgeprijsd werd want er was helemaal niks mee.
Geen foto’s
Servies!
Tegenwoordig kom ik niet meer zo vaak bij de kringloop maar ik ben een periode vrij fanatiek geweest. Toen vond ik een theeservies van Seltmann Weiden in een opdruk die ik niet kende. Puntgaaf.
Eerst vond ik het roomstelletje:
Een week later de rest van de set. Als een kind zo blij was ik en de set heeft nog steeds een prominente plaats in mijn servieskast.
En een kale witte theepot waarvan ik de vorm prachtig vind:
Later vond ik nog een bijpassend theelicht, uit dezelfde lijn.

Een blauw vaasje, volgens mij merkloos. Niet zo groot maar ik vind hem door de kleuren en schildering prachtig:
En een heilig hart beeld.
Niet op de foto: vrijwel al mijn taartscheppen komen uit de kringloop. Heel handig als ik op een verjaardag meerdere soorten taart serveer. En ik heb een aantal dessertlepels in de kringloop gevonden vroeger die ik erg mooi vind, maar die zitten nu in de vaatwasser.
Oh precies die glaasjes zoek ik ook altijd! Ik heb er best veel van (en er zijn er ook al heel veel gesneuveld dus ik blijf ze aanvullen )
Wat een geluk van de laarsjes en mantel!
Soms wordt er bijzonder geprijsd in kringloopwinkels
Wel extra leuk als je dan meer kostbare dingen juist vindt voor een goedkope prijs.
Steeds meer kringloopwinkels hebben dan een hoekje met “bijzondere” kleding (merkkleding of vintage) wat ze dan voor meer verkopen en dan vind ik altijd extra leuk als ik dan toch nog iets vind dat ook oorspronkelijke kostbaar was (en ik natuurlijk dan ook mooi vind hè) en dan voor een paar euro kan scoren omdat dat dan niet is opgemerkt
Ah dat is ook echt een geluk dat je dan de set zo toch bij elkaar hebt gekregen en ook zo kort op elkaar! Was het bij dezelfde kringloop of bij een andere?
Leuke spullen! Vind dat blauwe vaasje met die bloemetjes heel mooi.
Kijk vaak ook tussen het bestek, heb een deel ooit eerder uit de kringloop gekocht van mijn bestek, is al ouder en kijk altijd of ik nog aanvulling kan vinden.
Bij dezelfde. Echt heel veel mazzel gehad dat ik 2 keer op het goede moment in de kringloop was, en dat iemand me nog niet voor was geweest.
De opdruk van deze lijn is ook vrij zeldzaam. Het model komt vaker voor maar juist de blauwe bloemetjes vind ik mooi en zie je zelden.
Dat is toevallig! Maar dan vind jij ze ook vrij vaak of valt dan wel mee?
Nee helemaal niet eigenlijk, ik heb er van mijn oma gekregen nadat ze overleden was, en ik heb er bij verschillende kringlopen 2x een stuk of 4 à 6 tegelijk gekocht volgens mij. Ze zijn er ook in een hogere versie maar die ben ik maar 1x tegengekomen en dat was maar 1 glas.
Het zijn trouwens volgens mij oorspronkelijk glazen uit een pakket van de action of lidl dus helemaal niet duur of zo, maar ik vind ze erg leuk dus ik kijk altijd bij de glazen of ze erbij staan.
Volgens mij zijn ze van Bormioli, maar daar vindt je vaak ook wel wat van bij Action enzo.
Wow die borden zijn mooi!
oh wat grappig, nooit geweten. Ik kijk er net onder eentje en daar staat inderdaad Bormioli onder. Heb jij ze ook (of hoe weet je dit haha)
Ah dat was het woord wat ik niet kon lezen!
Mijn moeder heeft ze in blauw. Maar het zijn ook allemaal een beetje dezelfde stijl glazen van dat merk en altijd op zo’n tray per 6. Ik heb zelf een ander model, geloof eens in Italie gekocht en daarna zag ik ze hier ook.
Wat een vrolijk schilderij zo met die gele kleur! Heel leuk. Die kapstok zag je vroeger echt heel veel! Ik had er ook een en die paste niet over een gewone deur, wel de kledingkast deur.