Oh huh ik dacht dat ik m’n bericht in 't katten topic had geplaatst, geen idee hoe 't hier terecht gekomen is
Zijn nog aan t wachten
Oh huh ik dacht dat ik m’n bericht in 't katten topic had geplaatst, geen idee hoe 't hier terecht gekomen is
Zijn nog aan t wachten
Middenoorontsteking kan ook nog?
Dierenarts denkt dat 't hersenvliesontsteking is dus daar wordt hij nu voor behandeld. Geen garantie dat 't goed gaat komen maar hij had gevallen meegemaakt die er wel goed uit kwamen.
Die tafel is echt heel tof! Goede vondsten zo zeg
Dankje! De tafel zocht ik specifiek op marktplaats. Was een advertentie van een kringloop hier dichtbijgelegen. Inpv 80€ nieuw, dus 12,50€. Mij hoor je niet klagen, vind dit een veel leukere prijs.
Mevrouw in de winkel wist nog dat een meneer hem kwam brengen en die tafel zat was. Had hem nieuw gekocht en in elkaar gezet, wilde zijn vrouw hem niet meer. Na een maand heeft hij hem daar heem gebracht.
Zoveel goeie vondsten gedaan bij Think Twice dus ik kom even delen. De rode rok is in het echt meer bordeaux met een soort zwarte glans erover? Moeilijk uit te leggen maar een mooie stof!
Heb nog een paar gekleurde glazen gevonden. Dit is m’n collectie tot nu toe! Vind het er heel gezellig uit zien en aangezien al m’n ‘normale’ wijnglazen steeds stuk gingen en ik dan andere niet-mtchende kocht vind ik dit ook een leuke oplossing. Allen voor max 1.5 euro gehaald.
Gaat het al beter met de kat?
Heel leuk en gezellig!
Leuk! Ben je er al vaker geweest en is het de moeite waard? Zou er ook graag een keer heen gaan.
Love de panter rok.
Ja! Ik heb er momenteel 4 in de stad waar ik woon (waarvan eentje op weg naar mijn gewoonlijke Appie) dus ik ga altijd wel eens kijken wanneer ze korting hebben. Vandaag was alles 4 euro. Aanrader als je eens in België bent!
Heel leuk!
Ja eigenlijk ging het dinsdagochtend direct al heel wat beter dan maandagavond! Hij loopt nu weer redelijk normaal, maar is nog wel erg onzeker in het lopen. Denk dat hij zelf ook erg geschrokken is. Alleen bankspringen enzo doet die nog niet, maar dat zal nog wel komen. Lief dat je het vraagt trouwens
Ah, wat fijn, ja hij zal vast nog wel verder opknappen, wat dat betreft zijn het net mensen, heeft tijd nodig , sterkte!
Dit is echt geweldig! Ik ben helemaal geïnspireerd.
Ik vind kringlopen altijd erg leuk maar ik moet wel een doel hebben anders loop ik er een beetje verdwaald rond en vind ik alles “troep”. Maar nu heb ik dus in mijn kop dat ik een spiegel wil en heb alweer helemaal zin om op zoek te gaan naar een parel
Heeft iemand een goede Kringloop-tip voor de omgeving Venlo/Roermond? Mag ook in België of Duitsland zijn😄!
Emmaus in Swalmen! Vind de kleding meestal niet geweldig maar ze hebben altijd veel leuke glazen en servies. Je kunt er ook gezellig op het terras zitten.
Verder zit er in Reuver een leuke vintage winkel met meubels, I&G de geheime tuin (let ook op de mega konijnen en het varken in de tuin die je soms vanuit achter in de winkel kunt zien). Een stukje ernaast zit ook nog een Primula kringloop.
En in Tegelen heb je een kringloop in een oud klooster (ook Emmaus geloof ik).