Het Kringloop topic

De buit na een ochtendje struinen over de brocantemarkt in Frankrijk:

De glazen vaas was €5 en de oogstmanden €1 per stuk (eentje voor m’n moeder meegenomen). De borrelglaasjes waren €1,50 voor de 4 samen en passen precies bij m’n Port en wijnglazen die ik bij elkaar spaar als ik ze tegen kom bij de kringloop. De Elzas wijnglazen waren relatief duur: €10 voor een setje van 5 en eentje is gesneuveld op de terugreis maar we hebben er op vakantie al veel plezier van gehad dus ze hebben hun geld al opgebracht!

Verder heb ik deze superkitcherige prinsessentelefoon van Vtech voor m’n dochter gevonden voor €3. Ze is er helemaal weg van en dat de liedjes en geluidjes in het Frans zijn maakt m extra leuk vind ik

56 likes

Die telefoon :heart_eyes: had dat als kind ook echt geweldig gevonden ja

9 likes

M’n 17 jarige kat begon net opeens te lopen met een gigantische afwijking naar rechts en viel ook steeds om tijdens t lopen :upside_down_face: Heb al lopen Googlen en hoop dat het vestibulair syndroom is maar durf t niet aan om te wachten tot morgen dus we mogen gelukkig zo om kwart voor 8 langskomen bij de dierenarts

9 likes

Zou ook een tia kunnen zijn op die leeftijd

6 likes

Jaa precies, dus daarom toch maar direct even laten checken

3 likes

Oh huh ik dacht dat ik m’n bericht in 't katten topic had geplaatst, geen idee hoe 't hier terecht gekomen is :joy:

Zijn nog aan t wachten

5 likes

Middenoorontsteking kan ook nog?

:heart:

2 likes

Dierenarts denkt dat 't hersenvliesontsteking is dus daar wordt hij nu voor behandeld. Geen garantie dat 't goed gaat komen maar hij had gevallen meegemaakt die er wel goed uit kwamen.

2 likes

Blikken 4€ bij elkaar
Glaswerk 2,50€
Tafel 12,50€

35 likes

Die tafel is echt heel tof! :heart_eyes: Goede vondsten zo zeg

4 likes

Dankje! De tafel zocht ik specifiek op marktplaats. Was een advertentie van een kringloop hier dichtbijgelegen. Inpv 80€ nieuw, dus 12,50€. Mij hoor je niet klagen, vind dit een veel leukere prijs.

Mevrouw in de winkel wist nog dat een meneer hem kwam brengen en die tafel zat was. Had hem nieuw gekocht en in elkaar gezet, wilde zijn vrouw hem niet meer. Na een maand heeft hij hem daar heem gebracht. :joy:

8 likes

Zoveel goeie vondsten gedaan bij Think Twice dus ik kom even delen. De rode rok is in het echt meer bordeaux met een soort zwarte glans erover? Moeilijk uit te leggen maar een mooie stof!

28 likes

Heb nog een paar gekleurde glazen gevonden. Dit is m’n collectie tot nu toe! Vind het er heel gezellig uit zien en aangezien al m’n ‘normale’ wijnglazen steeds stuk gingen en ik dan andere niet-mtchende kocht vind ik dit ook een leuke oplossing. Allen voor max 1.5 euro gehaald.

104 likes

Gaat het al beter met de kat?

1 like

Heel leuk en gezellig!

1 like

Leuk! Ben je er al vaker geweest en is het de moeite waard? Zou er ook graag een keer heen gaan.

1 like

Love de panter rok.

3 likes

Ja! Ik heb er momenteel 4 in de stad waar ik woon (waarvan eentje op weg naar mijn gewoonlijke Appie) dus ik ga altijd wel eens kijken wanneer ze korting hebben. Vandaag was alles 4 euro. Aanrader als je eens in België bent!

4 likes

Heel leuk! :heart_eyes:

5 likes

Ja eigenlijk ging het dinsdagochtend direct al heel wat beter dan maandagavond! Hij loopt nu weer redelijk normaal, maar is nog wel erg onzeker in het lopen. Denk dat hij zelf ook erg geschrokken is. Alleen bankspringen enzo doet die nog niet, maar dat zal nog wel komen. Lief dat je het vraagt trouwens :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes