Ah, wat fijn, ja hij zal vast nog wel verder opknappen, wat dat betreft zijn het net mensen, heeft tijd nodig , sterkte!
Dit is echt geweldig! Ik ben helemaal geïnspireerd.
Ik vind kringlopen altijd erg leuk maar ik moet wel een doel hebben anders loop ik er een beetje verdwaald rond en vind ik alles “troep”. Maar nu heb ik dus in mijn kop dat ik een spiegel wil en heb alweer helemaal zin om op zoek te gaan naar een parel
Heeft iemand een goede Kringloop-tip voor de omgeving Venlo/Roermond? Mag ook in België of Duitsland zijn😄!
Emmaus in Swalmen! Vind de kleding meestal niet geweldig maar ze hebben altijd veel leuke glazen en servies. Je kunt er ook gezellig op het terras zitten.
Verder zit er in Reuver een leuke vintage winkel met meubels, I&G de geheime tuin (let ook op de mega konijnen en het varken in de tuin die je soms vanuit achter in de winkel kunt zien). Een stukje ernaast zit ook nog een Primula kringloop.
En in Tegelen heb je een kringloop in een oud klooster (ook Emmaus geloof ik).
Ik hou in de kringloop nu m’n ogen open voor een schommel voor buiten voor een kind en een grote theemok die ik mee kan nemen naar kantoor. Eentje waar minstens een halve liter in gaat.
Heb laatst een hele leuke vintage spiegel gekocht
Deze in een andere kleurstelling. Het bolletje is los van het voetje dus de spiegel kan je in elke hoek zetten.
En twee leuke kinderpuzzels en twee boekjes. Ik zag ook heel veel mooie winterlaarzen voor mezelf maar had geen zin om te passen.
Thanks😁
Die in Tegelen is ook Emmaus idd maar laatste keer dat ik er was maar heel beperkt open (is wel alweer tijdje geleden, wo en za meen ik)
Oeh ik had een leuke vondst vorige week. 4,50 voor een kinderschommelstoeltje in topconditie. Heb hem geschilderd in de lichtroze kleur van het speelkeukentje van Petit Amelie, voor m’n dochter.
Wilde jullie deze fantastische vondsten niet ontnemen: (niet gekocht, wel spijt van de horen-zien-zwijgen set)
Dit jurkje kocht ik wel!
Ik ben zo blij met de kringloop hier, kan eigenlijk altijd wel slagen voor mn kind.
Wat nieuwe harde kartonnen boekjes gevonden en een fisherprice spaarvarken met munten en geluid. Ze is weer helemaal blij.
En voor een feestje binnenkort exact het voorleesboek wat op het lijstje stond, in nieuwstaat. De kaft was een beetje smoezelig maar binnenin echt niks te zien, alsof het nooit gebruikt is. De kaft was in 2 tellen met een doekje schoon.
Er staat alleen een andere afbeelding op de voorkant, ipv veel dieren op een rij, 2 paarden in een luchtballon. Laat deze jarige nou net dol op paarden zijn!
En had op vinted ook leuke kleertjes gescoord, helemaal blij vandaag met mn goede vondsten.
Zo schattig!
Hopelijk niet in mijn woonstad, mijn dochter heeft ooit eens laten vallen dat Schildpadden haar lievelingsdieren zijn en mijn moeder gaat elke kringloop af en 3x raden waar haar kamer nu mee vol staat
Haha een van de kringloopsteden met 5 kringlopen op een rij.
Misschien past er zo’n steekvorm voor droogbloemen op, als je dat leuk vind natuurlijk.
Ohhh snap ik zie nu dat hij al dicht is op dat gaatje na.
Ik bedoelde zo’n keramieken rondje met gaatjes, daar kan je bloemen of droogbloem door heen steken.