Gideon italiaander op de distelweg heeft morgen uitverkoop. Je kan een tas vullen voor 3 euro. Moet wel zeggen dat ik de tiktok erover heb gezien en ik zag nou niet speciale dingen ofzo.
Ik woon daar om de hoek en ben twee weken geleden ook gaan kijken, toen was er 50% korting op alles. Vond het tegenvallen en heb alleen een slaapjurkje gekocht.
Als je niet in de buurt woont, zou ik het afraden.
Bij ‘mijn’ kleine kringloop waar altijd wat buurtbewoners en oude vrijwilligers rondschuifelen en die totaal niet hip is, was vandaag ineens een groep jongeren en ze waren heel aanwezig en luidruchtig en de hele kledingafdeling aan het uitkammen voor ‘lelijke shirts’ die ze geweldig vonden.
Iedereen mag daar natuurlijk komen maar ik hoop dat dit eenmalig was
Deze post had ook in het ‘ik voel me oud’ topic gekund eigenlijk
Ooh die west Germany vaas
Die kopjes zijn leuk he! Ik heb ondertussen een heel servies bij elkaar gespaard
Zo leuk!
Ik ben op vakantie in Denemarken en de kringlopen en tweedehands winkels zijn zoooooo het einde hier. Heel veel design klassiekers en ik heb al zo veel geweldige accessoires voor in huis gevonden. Ook zo veel kleding van toffe merken. Als ik thuis ben ga ik foto’s maken en hier plaatsen, maar ik moest mijn enthousiasme nu al even kwijt want mijn vriend kan het niet meer aan.
Ik was vorige week in Kopenhagen en heb echt belachelijk veel mooie merk kleding gekocht! Heel veel plezier nog, ben benieuwd naar je aankopen!
Dat klinkt heel goed! Ben benieuwd. Nu heb ik ook zin om naar Denemarken te gaan voor kringloopwinkels haha.
Ohh zo leuk! Ben heel benieuwd ook naar jouw aankopen! Ik ben nu onderweg naar Kopenhagen dus ik hoop dat ik daar ook leuke kleding kan scoren. Heb je nog tips voor kringlopen of tweedehands winkels in de stad?
Jaaa sowieso bij de Red Cross winkels kijken, Lidkøb was geweldig, 2 uur rondgelopen en 2 locaties genaamd Kabomani!
Heeeel veel plezier!
Vandaag waren er weer een paar
Ook voor ok prijzen of duur?
Verschilt heel erg want er zijn verschillende type winkels. Ik heb bv Ganni jurkjes gezien voor €40 maar ook voor €90. Je moet gewoon goed zoeken en dan kan je echt hele leuk dingen vinden. Alles is wel ietsje duurder dan in Nederland. En je moet ook niet verwachten dat je een design lamp voor €10 scoort. Dus het is wel geprijsd naar wat het waard is, maar dan alsnog een stuk goedkoper dan wat je er in Nederland voor zou betalen op marktplaats bijvoorbeeld en dan met af en toe een hele goede deal er tussen. Maar verwacht geen kringlopen zoals in Nederland waar 80% van de items tussen de €0,50 en €5 euro is. Het is gewoon eigenlijk niet te vergelijken vind ik. Maar wel echt heel erg leuk omdat het aanbod zo gigantisch is en er heel veel kwaliteit items zijn.
Zie ook sommige vintage winkels in NL naar Denemarken rijden met een busje en daar volladen. In Zweden is het ook echt genieten, want daar heb je overal bordjes met ‘loppis’ aan de weg staan. Dan heeft iemand een soort kringloopwinkel aan huis. Het voelt soms echt een beetje als inbreken en je weet nooit wat je tegenkomt. De ene is super netjes met antiek en de ander is echt een schuur met troep overal waar je kijkt. Maar sowieso wel echt veel kwaliteitspul voor een hele kleine prijsjes. Deze zomer een mooie designlamp voor 3 euro gescoord.