Oh ja, loppis!
Soms ontmoet je er ook hele leuke mensen en ben ook wel vaak in een kerk-loppis geweest. Goed zoeken, maar er is meestal wel wat moois te vinden.
Ja idd mijn favoriete loppis tot nu toe was ook van een kerk! Dat was ook meteen de best georganiseerde
Haha, dat herken ik wel. Zijn vaak ook zo groot.
Maar de spanning van zomaar bij een huis de oprit oprijden en een schuurtje inlopen heeft ook wel wat
Ik vond vandaag een mooie Lululemon sportbh met kaartjes er nog aan maar alle pashokjes waren heel lang bezet en ik had weinig tijd dus ik heb het op de gok meegenomen. Te klein
Ik sta binnenkort een weekend op een rommelmarkt . Ik heb niet persee rommel als in een kopieerde dvd van de titanic of een babylooprek waar de verf van af is
Heb allemaal wasgij puzzels, spellen die nog nooit zijn gespeeld en kleding met kaartje of zgan.
Wat zijn schappelijke prijzen?
Ik heb oprecht geen idee!
Ik heb afgelopen jaar op Koningsdag gestaan en ik vroeg dan vaak wat zij ervoor wilden geven. Soms zeiden zij ook dat ze geen idee hadden. Dan zei ik vaak iets meer dan ik er eigenlijk voor wilden en dan konden we nog onderhandelen.
En bedenk ook wil je er echt vanaf of is het niet erg als je het weer mee naar huis neemt? Als mensen het dan te duur vinden, gaf ik een lagere prijs, zodat zij het alsnog kochten. Ik wilde er namelijk graag vanaf. Vriendin van mij niet per se en zij had echt vaste prijzen.
Afhankelijk van de spellen zou ik denk ik tussen de 5 en 8 euro vragen. Kleding afhankelijk van het merk. Is het bijvoorbeeld h&m of zara oid en zgan zou ik ook tussen de 5 en 12 vragen.
En aan het einde mochten mensen het heel goedkoop meenemen van mij. Zodat ik het niet meer hoefde te nemen.
Je moet er rekening mee houden dat mensen op een markt echt voor de koopjes komen dus als je hoog inzet zal je vrij weinig verkopen.
Ja, snap ik.
Zijn ook wel spullen die voor een euro weg mogen maar heb ook nieuwe spellen die nog in het plastic zitten zoals kolonisten van catan.
Ooit gekregen terwijl ik dat soort spellen niet leuk vind
Dat soort spellen verkoopt volgens mij ook wel ok op vinted en lokale facebook verkoopsites, dat zou je ook kunnen proberen
Ja, al geprobeerd maar iedere keer afzeggingen.
Welke spellen heb je en waar woon je?
Stef stuntpiloot
2x skipbo
Colonisten van catan
monopoly spel van leeuwarden
Munchkin
Utrecht
Ah dan kan ik je nergens vanaf helpen, sorry!
Ik zou voor een gesealed spel op een rommelmarkt max een tietje betalen, misschien helpt dat met prijzen bepalen?
Love deze typfout
Heb vandaag spullen weggebracht en was zo relaxed, mocht gewoon alles wegzetten. Ben gewend dat ze het eerst uit willen zoeken en dat je dan daarna dus nig langs milieustraat moet voor de rest.
Terwijl ik mijn rondje liep, waren ze al spullen in de winkel aan het zetten en vond het zo leuk om ze over mijn spulletjes te horen praten.
Deze kringloop werkt ook samen met de voedselbank, soms als daar veel over is van iets, delen ze het uit, heb een keer paprikas en tomaten enzo gezien. Is niet wekelijks hoor.
Ik had nog veel potjes baby fruit over met lange tht dus die heb ik ook afgegeven (als particulier kun je hier niks bij de voedselbank afgeven) en daar waren ze zo blij mee.
Heb er zon fijn gevoel aan over gehouden.
Moest echt 3 keer lezen voor ik snapte waar het fout gegaan was.
Vintage arcoroc borden en 3 boeken
Het Ot en Sien boek heb ik vroeger verslonden maar ooit kwijtgeraakt bij een verhuizing.
Erg leuk’m weer in bezit te hebben.
Mijn gepinde kringloopwinkels op Google Maps zijn weg, baal ik echt heel erg van! Omdat ik een nieuwe lijst ga aanleggen: wat zijn jullie favoriete kringloopwinkels? (Het liefst zo specifiek mogelijk!)
De Lokatie op de Distelweg in Ams Noord