Ik was naar Het goed in Schiedam en Vlaardingen geweest en beide waren erg leuk! Leuker dan in Rotterdam vind ik.
Kralen als Sinterklaas cadeautje en het rendierpakje voor in de verkleedkist. Ik miste een lepelhouder in de keuken en zag er nu toevallig eentje liggen. En alvast wat kerstblikken want wil in december kerstkoekjes bakken voor familie.
Oh en volgende week ben ik met familie een weekend in Almelo. Iemand tips voor leuke kringloopwinkels in de buurt?
In Almelo zelf zitten er meerdere waaronder een XL kringloop.
Plaatsen in de buurt: Wierden 2
Switch vind ik zelf wel leuk, Hengelo zit Het goed, Rijssen zit een Dorcas winkel en kringloop Rijssen-Holten, de laatste vind ik het leukst.
Het is maar net wat voor een kringloop je leuk vindt.
De xl is laatst afgebrand helaas, weet niet of ze nu ergens anders opnieuw zijn begonnen?
Even opgezocht, ja dus:
Duurde echt lang voordat ik doorhad dat dit een lp is en niet een puzzel
hahaha gelukkig geen puzzel dat was echt een vreselijke geweest
Nou ja nu zit je met blokfluitmuziek
het is echt een vibe sorry
Nee, nøkken.
Ik was gisteren bij de XL kringloop in Almelo en zo goed geslaagd!
Krijt/kleurbord voor mijn zoontje. Nog even wat stiften en krijtjes kopen en dan krijgt hij het 5 december.
Deze fantastische tussenjas van Pieces. Hij is echt mega zacht.
Zwarte jasje is van Marciano Guess. De geruite van H&M
De menukaarten ga ik met kerst gebruiken. Roomkannetje en peper & zout setje zijn voor in het speelkeukentje buiten.
Deze schattige glaasjes
En verder nog een berg stickers en kinderkledinghaken gekocht. Ik was in totaal 30 euro kwijt.
Lief
Wat een goede vondst. Hopelijk krijg je het goed schoon.
Iemand nog aanraders voor kringloopwinkels omgeving Rotterdam? Mogen ook kringloopwinkels zijn in steden/dorpen in die regio
Stichting Kringloopbedrijf Delft
Opnieuw & co rotterdam alexander
Afraders:
kringloop rotterdam op de gordelweg (veel te duur en zijn heel asociale eigenaren)
Rataplan berkel & rodenrijs (rot parkeren aan drukke industriele weg en ik vond het heel magertjes daarbinnen aan aanbod maar moet zeggen dat dat vooral over de speelgoed en kinderboeken afdeling gaat. Kleding hadden ze ook heel weinig. Wel veel vazen en servies etc maar ja het verschilt natuurlijk per keer)
Het goed in Schiedam
Ooh ik vind die op de Gordelweg juist leuk. Het staat stampvol spullen en ik vind altijd wel wat speciaals. Wil weer een keer gaan als ik binnenkort vakantie heb.
De kringlopen in Capelle zijn ook leuk trouwens!
In Krimpen heb je er een aan de IJsseldijk en kringloop woord en daad.
Het goed in Schiedam (wel duur) en in Vlaardingen ook het goed.
Collega raadde ook aan in Oud Beijerland maar daar ben ik nog niet geweest.
In Capelle Rataplan en je hebt daar nog een in de buurt, geloof aan de Capelseweg.
Dordrecht het goed, is groot.
Naast wat er al genoemd is vind ik rataplan in IJsselmonde ook wel chill
En de nieuwe hoop in Kralingen is ook leuk, wel echt klein dus misschien leuker om te combineren met andere dingen. Zit ook een leuke (ook kleine) vintage kledingwinkel in de buurt (Vintazz) de eigenaar vind ik ook echt super leuk hiervan.
Edit: oh en jouw marktkraam is geen kringloop maar vind ik wel heerlijk om doorheen te struinen
Ok misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik de buren ken van de gordelweg en die hebben alleen maar ruzies met de eigenaren die bedreigen en asociaal doen. En daarnaast vind ik het ook echt duur en heb nog nooit wat leuks gevonden daar. Maar ja hij zit er nog steeds dus zal wel alsnog goed lopen dan.