Het Kringloop topic

Zo’n cutie ook

3 likes

Oeh ziet er mooi uit! Misschien moet ik dan toch nog eens een poging doen om mijn mini Philips koffiezetapparaat schoon te krijgen. Die heb ik ook eens tweedehands gevonden maar al zo vaak laten doorlopen. Allemaal vieze bruinige stukjes komen er ook steeds uit, had jij dat ook?

1 like

Ik was gister naar Leeghalen in Almere. Helaas zijn ze helemaal mee in de TikTok rage en zijn ze geen kringloop meer, maar een ‘vintage kledingwinkel’ ik mocht zelfs een boek en wat klein prul wat ik wilde voor het geocaches gratis meenemen, omdat ze eigenlijk geen spullen naast kleding meer in de winkel willen hebben. Prijzen waren ook flink gestegen, maar evengoed wel geslaagd:

Lekkere oversized dikke trui, Halloween t-shirt van Disney, Cheap Monday t-shirt en Nike t-shirt. Trui was 10,-, t-shirts 9,- (2 voor 17,-)

Daarna naar Kringloper Almere

Een blouse van Rupa’s (batik) 6,-, boek voor mijn vriend 2,- en Loungefly portemonnee van Frozen voor mijn dochter 4,-.

13 likes

Wat een leuke portemonnee!

Ja cool hè! Ze hadden daar een afgezet gedeelte met duurdere merken, daar lag deze, maar alsnog een koopje!

4 likes

Weet iemand een fijne kringloop in omgeving Leiden?

Is dit een fijn apparaat? Ik zoek toevallig nog iets kleins voor 1 a 2 kopjes, zonder cups of pads.

1 like

Thanks voor de uitgebreide review! Klinkt heel goed

4 likes

Ik vind die in Sassenheim heel fijn! In Katwijk zit ook een grote maar daar ben ik al een tijdje niet geweest. Laatst in Noordwijk (Binnen) geweest maar die vond ik niet zo.

5 likes

Je kan ook van iets grotere filters een rand van de bovenkant afknippen

3 likes

Ik moest de tijd doden terwijl mijn vriend werd geopereerd dus een uitgebreid rondje kringloop gedaan.

Kersthuisjes om mijn kamer op kantoor mee te versieren.

Kussenhoezen voor op de bank

Voor mijn peuter. Kerstbomen om mee te knutselen. Vooral heel blij met de sinterklaastrui.

Trui voor mezelf

Ik ben kerstblikken aan het verzamelen om kerstkoekjes te bakken voor familie

Bordjes x4

47 likes

Even een tip voor de mensen die wellicht in de buurt van Sint Nicolaasga (Friesland) komen/verblijven en fan zijn van West Germany spullen, aldaar vind je de ‘Marktloads’ waar een enorm assortiment aan vazen/bloempotten te vinden is. Echt een aanrader!

8 likes

Heeft iemand ervaring met het inleveren van (kinder)kleding bij Het Goed? Hoe ging dit in z’n werk? Ik zie op de site alleen dat het kan, maar weet helemaal niet hoe dat precies werkt haha!

Regelmatig dingen ingeleverd bij Het Goed en je kan het naar een speciaal loket brengen aan de zijkant van het gebouw bij de parkeerplaats vaak. Ze checken nooit echt wat je inlevert. Of bedoel je wat anders?

5 likes

Ja ik vroeg me af of ze alles controleren etc of dat je gewoon je tas met kleding kan doneren en klaar.

@Oprah dat ken ik niet, ik ga effe zoeken!

3 likes

Ik gaf gewoon de tas met mijn oude kleding. Weet niet meer of ze erin keken, maar geen uitgebreide controle ofzo.

3 likes

Ze kijken even wat je komt brengen maar voor mijn gevoel is dat meer om te checken waar ze het daarna moeten neerleggen om te sorteren dan echt controleren wat je komt brengen.

7 likes

Ik vind dat ze bij Rataplan Den Haag momenteel best wel veel leuke dingen te koop hebben staan. Zoals deze 2 leuke meubels.

38 likes

Deze iconische krukjes van Ikea gekocht vandaag (foto is van internet)
Verder was er helemaal niks terwijl we naar 6 kringlopen geweest zijn

27 likes

Ik zat dit net in de kringloop helemaal op te pakken en te betasten want ik begreep niet wat het was maar het was dus een potje :sob: :face_with_spiral_eyes: :thumbsup: :face_vomiting:

17 likes