Hehe ja klopt, foutje!
Oooh nou, ook helemaal leuk!
Vandaag had ik mazzel bij de kringloop!
De afgelopen jaren ben ik er niet binnengegaan maar heb ik vooral spullen weggebracht naar de kringloop. Denk dat mijn laatste kringloopbezoek van voor corona was zelfs. Vandaag bezocht ik er 2, en de eerste had niets dat er uit sprong voor mij.
Bij de tweede stuitte ik meteen op een taartplateau bij het glaswerk. Het was heel smerig en ik denk dat er jaren aan stof op zat. Ik kon echter geen beschadigingen ontdekken en hij was maar €4,50, dus die mocht mee.
Eenmaal thuis heb ik het laten weken in heel heet water met afwasmiddel en heb ik hem helemaal gereinigd en kwam deze beauty tevoorschijn:
Hij is heel groot en gaaf, dus ik ben erg blij met deze vondst.
Ik vond ook nog een glazen schaaltje voor €1,-:
En een boekje dat als nieuw is voor €3,50.
En niet op de foto maar wel een fijne vondst; mijn dochter’s favoriete egelknuffel heb ik ooit bij elkaar gespaard met een supermarktactie, maar die is aan het slijten. Een extra exemplaar vinden is me nog niet gelukt, bij kopen gaat niet en op MP worden ze nooit aangeboden.
Stond er ineens een nieuw exemplaar van precies die egel me aan te staren tussen de knuffels, voor €1,50.
Omdat het vanmorgen lekker weer was, ben ik naar de kringloop gewandeld. Bij die van mij moet je wel geluk hebben, want wat een troep ligt er vaak. Voor €3.90 heb ik 2 mepal bewaardozen en 2 hema taartdozen gekocht. Er stonden nog meer mepal dozen, maar die waren niet meer mooi.
Is die knuffel van de Coop? Ik heb volgens mij nog ergens een egel knuffel liggen van de spaaractie daar.
Jaaa ik ben hier laatst ook geweest en het is echt verrassend overzichtelijk. Misschien dat ik na het weekend ook even heen ga.
Ahh wat leuk dat je het Struvor-ijzer hebt gevonden! Mooie vondst zeg. En inderdaad erg leuk om met Oud&Nieuw te gebruiken.
Omg het jaren 90 Postbank horloge . Wat een tijdreis.
Super leuke vondsten! Hier ook Groninger dus zet m even op mijn lijstje.
Wat een schitterent taartplateau Zou dat kristal zijn? Of is het ongebruikelijk om kristal te gebruiken voor taartplateaus? Je hebt me geïnspireerd om morgen ook naar de kringloop hier te gaan.
Ik heb geen idee. Het zal wel gewoon glas zijn. Inmiddels staat ie veilig in de kast, maar ik zal morgen eens kijken of ik meer kan ontdekken over het materiaal.
Leuk dat je ook gaat, hopelijk vind je iets bijzonders.
Wat een vondst! Heel mooi.
Haha ja hij zit vol met naaispullen, maar ook andere troepjes. Ik ga m straks uitpakken en schoonmaken. Ik zag al dat er echt oud naai spul in zit, ik word daar wel blij van
Zo leuk! mijn moeder had laatst hetzelfde, echt vol met garen ook nog :o Zo’n goede vondst!
Ooh die plaat staat ook nog in mijn ouderlijk huis, vind hem nog steeds leuk
Verloor mijn koekie in de disco, mijn hart