Daar had ik nog niet aan gedacht, maar is het proberen waard denk ik, dankje!
Ik ben een beetje bang dat ik de stof ga verpesten als ik strijk (het is zo’n two tone taffeta stof), misschien met een doek ertussen wel
Mooie jurk! En wat een leuk woord: droogkuis!
Ik sluit me aan bij papierhier: leuk dat je weer mee post!
Daar staan een paar leuke boeken tussen!
Ik vond dit creepy boek bij de kringloop.
Mn dochter wilde em hebben maar ik vond het een satanistische roodkapje dus maar laten liggen.
Hahaha die is bezeten
Ben nu wel benieuwd hoe de wolf in deze versie aan zn eind komt!
Haha heb het niet gelezen helaas
Maar ben nu zelf eigenlijk ook wel benieuwd ja😂
Het perfecte cadeautje voor mijn vader die recent een wijncursus heeft gedaan en sindsdien de grootste wijnsnob ooit is .
Inclusief lekker overdreven notitieboekje.
En nog 2 jurken voor mezelf. De donkere jurk is in het echt nog iets donkerder en er lopen glitterlijntjes overheen.
Goede vondsten!
Wow ik heb precies deze jurk gehad volgens mij. Wat staat er in het etiket qua merk?
De gebloemde is van costes en de slangenprint van seven sisters.
Mijn ervaring is dat je bij de meeste kraampjes via een betaalverzoek kan betalen en anders pin ik meestal gewoon een bedrag a 20 of 30 euro.
Ik heb nog wat briefgeld voor dit soort situaties liggen.
Hebben jullie een verlanglijstje voor Komingsdag? Mijn spijkerjack is toe aan vervanging, dus hoop een mooie te vinden.
Mijn dochter kwam vanochtend met deze ketting aanlopen in de kringloop.
Hij voelde vrij zwaar dus heb em meegenomen. (1 euro)
Maar de parels zijn volgens google wel echt, ( wat ik kan testen dan) dus sws een koopje haha.
Wauw, hele mooie vondst!
Zo te zien zijn het zoetwaterparels.
Jazeker al een flink aantal weken! Ik heb al heel wat verzameld. Zoveel zin in zaterdag. Hebben jullie nog speciale dingen die jullie zoeken?
Hoe zie je dat precies?
Want ik vond t nogal onduidelijk op google zo zonder echte kennis haha
Door die ribbels en omdat ze allemaal anders van vorm zijn.
Maar ik ben ook geen expert, dit is hoe ik zoetwaterparels ken.