Het Kringloop topic

Wat kringloopvondsten van de laatste tijd:

Boek 2,50
Vaas 3,20 (relatief duur maar vond m zo schattig)
Mokjes oorspronkelijk van Hema, 50ct per stuk
Blij met alles :grin:

28 likes

Misschien ben ik verpest, maar ik vind 3.20 helemaal niet meer duur voor een vaas bij de kringloop eigenlijk :sweat_smile:

21 likes

Stom he dat die prijzen zo stijgen. Als de vaas in perfecte staat was geweest, had ik de prijs prima gevonden. Er zit helaas best wel wat craquelé in het glazuur (als je dat zo noemt), en ook een klein barstje onderin. Daarom vond ik de prijs toch wel hoog.
Thuis vaas even getest en bleek helaas wat te lekken. Ik had echter nog kit liggen waarmee je ook keramiek enzo kon kitten/afdichten, dus heb de bodem van binnen nu dichtgekit. Hopelijk nu dus opgelost en kan ik er ook echte bloemen in doen ipv alleen droogbloemen :grin:

7 likes

Die vaas is super leuk en ik vind 3,50 ook heel erg meevallen.

7 likes

En anders past er misschien wel een glas in waar je dan water in kan doen en de bloemen!

5 likes

Ik ben ook absoluut geen kenner maar ik herken er ook zoetwaterparels in! Hoe dan ook mooie vondst

3 likes

Denk het ook haha want zout water parels zijn echt mega duur en zeldzaam.

Ik heb ook nog een perfecte 100% merinowol truitje gekocht.
Leek wel ongedragen :grimacing:
Voor 3,50.

Gisteren op een 2e hands markt ook al fijne vondsten gedaan dus heel nice.

15 likes

Welke kringloop? Als je dat wil delen tenminste haha.

2 likes

Haha nee sorry ivm herkenbaarheid enz. :yum:

2 likes

Mijn Koningsdag doelen zijn allemaal voor m’n dochter

• bobbi boekjes
  • bumba spulletjes
  • nijntje boekjes
  • leuke zomerkleding
  • buitenspeelgoed

Edit : ik ga trouwens ook alleen maar naar 2 kindermarkten

6 likes

He gatekeeper.:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik ga met Koningsdag weer naar het Stadswandelpark in Eindhoven.

Niet heel veel op mijn lijst staan:

• Spullen voor mijn groep 4
  • Aankleding voor de woonkamer
4 likes

Ik zoek

• letterbak
  • aardewerken serveerschaal
  • gekleurd glas
  • grote houten lijst voor mn gemaakte wandtapijt

Vorige week ook nog een mooie set glazen en SET gescoord. Rechtsboven zie je ook een stukje van een mooie blauwe serveerschaal die ik vond.

9 likes

Bij mij werkt het juist averechts als ik met een lijstje in mijn hoofd een kringloop of rommelmarkt bezoek, dan vind ik meestal niks. De mooiste schatten die ik gevonden heb waren juist totale verrassingen, als ik op de bonnefooi ging.
Met Koningsdag wil mijn dochter wat boekjes scoren dus we gaan dan wel even naar de rommelmarkt.

12 likes

Same here.

Misschien ook nog wel ff leuk om te posten.

Dit zondag op een 2e hands markt gescoord.

Vaas, zonnebril van Jimmy Choo, maan spiegeltje voor op mn dochter dr kamertje, fotolijst met poster en een boek.

Alles denk ik samen voor ongeveer 35 euro.

24 likes

Dat boek! Love it.

2 likes

Dit wiegje heb ik vandaag gekocht voor €2,95. Ik kon hem niet laten staan want met precies zo’n wiegje heb ik eerder uren gespeeld.

Inmiddels heb ik beits gekocht en ik ga een nieuwe klamboe maken want deze hoort er niet bij (veel te lang aan de achterkant). Hij moet ook nog verstevigd worden want hij wiebelt een beetje.

Maar zó blij ermee.

40 likes

Is het voor poppen?

1 like

Zojuist op een hele collectie Lona Mila gestuit bij de kringloop. Meeste met de kaartjes er nog aan, zal denk ik oude collectie van een winkel zijn?

De lichte broek is van een ander merk.

18 likes

Ja :smile:

2 likes