Ik heb vandaag samen met mijn vriend icm met een lunch op het terras een kleine ronde gedaan in een andere provincie om kringloopwinkels te bezoeken. Echt lang geleden dat ik zoveel leuke dingen heb kunnen scoren! Dit alles voor 17 euro nog wat.
Ik hou echt van (bord)spelletjes en deze was nog helemaal compleet (en afgelopen week bijna al meegenomen in de speelgoedwinkel dus helemaal leuk). Dit in de eerst kringloop.
Dan de tweede kringloop (ik vind Dorcas echt één van de leukste ketens, echt een aanrader). Alleen een zwarte bloempot mist op de foto want die staat al klaar voor een mooie plant. Print in lijst (3,50), boek (1,50), twee IKEA kandelaren (0,75 p/s), twee super handige bakjes voor bitterballen oid (0,50 p/s) en de missende bloempot was 3,50.
En de laatste kringloop wegens wat tijdgebrek snel doorheen gegaan maar dit waren toch wel de beste aankopen van de dag! Twee boeken die al lange tijd hoog op mijn TBR staan. Voor luister heb ik 1,25 betaald en het lied van ooievaar en dromedaris maar 2!