Dit zijn mijn aankopen van vandaag. Ben niet zo lang geweest, want het begon te regenen. 13 euro betaald voor alles.
Ik ging voor een leuk bakboek en bakspulletjes, maar het aanbod was mager hier
Dit zijn mijn aankopen van vandaag. Ben niet zo lang geweest, want het begon te regenen. 13 euro betaald voor alles.
Ik ging voor een leuk bakboek en bakspulletjes, maar het aanbod was mager hier
Alles was hier helemaal verregend. Zo sneu voor al die kinderen. We waren ook heel snel weer thuis.
Dan maar shoppen op Vinted voor een spijkerjasje :’)
@Vaski goede aankopen!
Ik was denk ik te laat want zag vooral kinderzooi. Uiteindelijk alleen deze kaarsen gescoord voor €7 totaal.
Ik was vroeg en ik had alsnog het gevoel dat ik te laat was Kinderspul heb ik ook overgeslagen.
Ik heb zelfs niks gekocht Ik vond dat er veel rommel was en weinig nette kramen (ik weet dat “rommel” subjectief is maar ik bedoel artikelen in slechte staat die eigenlijk niet geschikt zijn voor de verkoop).
Hier ook erg veel rommel, spullen die ik waarschijnlijk niet eens meer naar de kringloop zou hebben gebracht.
Mijn dochter heeft wat boekjes en kraaltjes gevonden.
Heel herkenbaar jullie verhalen!
Hier ook veel rommel, alsin goedkoop plastic speelgoed, veel beschadigde spullen en hopen kleren.
Kleren die wel uitgezocht waren, vond ik erg duur maar dat kan ook aan mij liggen.
Ik betaal geen €10-€15 voor een H&M jurk, die wat was en draagschade vertoont.
Gisteren 2 van deze bloempotjes gescoord in de kringloop, erg blij mee
Vandaag op de vrijmarkt helaas niets kunnen vinden, veel speelgoed en spullen die het verkopen niet (meer) waard zijn, jammer.
Hier helaas ook niet kunnen scoren op de vrijmarkt, ik zocht naar nieuw leesvoer en misschien wat leuke accessoires voor in huis of misschien wat kleding. Maar ook hier alleen maar troep en kinderspeelgoed. Qua boeken had ik keuze uit haar naam was Sarah (deze echt tig keer voorbij zie komen) of versleten jaren 80 streekromans. Nee bedankt. Zo jammer! Had er echt veel zin in, dan volgende week maar weer eens wat kringloopwinkels bezoeken.
Wat jammer voor degene bij wie het tegenviel. Ik ben zelf wel goed geslaagd. Voor mezelf twee jurkjes van Msch Copenhagen (had nog nooit van dit merk gehoord) en mn dochter heeft een leuke puzzel en spel uitgezocht.
Ik heb redelijk wat kleding van dat merk (jurkjes en een blouse) en bevalt goed!
De vrijmarkt bestaat toch altijd voornamelijk uit speelgoed? Op de meeste plekken is het de bedoeling dat kinderen de spullen verkopen dus dan kom je al snel bij speelgoed, boeken en kinderkleding. En tja, zit ook veel rommel tussen, vandaar dat het is ook wel rommelmarkt wordt genoemd
Wel eens dat sommige mensen veelste veel vragen. Volgens mij verkoop je veel meer als je 50 cent of een euro vraagt.
De buit! 7 euro totaal.
Niet heel veel boeiends inderdaad. Altijd dezelfde boeken op elk kleedje die je in elke kringloop ook x100 ziet staan (Suzanne Vermeer/Saskia Noort/Karin Slaughter), maar toch 2 kunnen vinden.
Ik vond het hier ook echt veel rommel. Veel spullen in slechte staat. Maar toch wat kunnen vinden:
Op de rommelmarkt deze twee Harry Potter schaaksets en nog allemaal extra accessoires gevonden voor een tientje
Oh tof om te lezen! Ik ga maandag een dragen naar mn werk denk ik. Die valt ook zo mooi, helemaal zin in
Wat een verschillende verhalen dit jaar, jammer dat het bij sommige zo meh was. Hier was de markt echt super leuk, al ligt het er vast ook net aan wat je zoekt. Ik heb 3 kledingstukken gescoord, stapel prentenboeken, speelgoed en nog twee kinderboeken. Hele geslaagde dag en de sfeer was ook weer zo leuk. Koningsdag is echt met stip op een mijn favoriete feestdag😁
Geweldig
Alles voor 50 cent of een 1 euro per stuk
Waren eigenlijk net te laat, heel veel hadden al opgeruimd door de regen buien
Heel vet