Ik heb deze theepot voor 6 eu gekocht in Frankrijk. Het is officieel een cafetière, maar ik ga het als theepot gebruiken.
Oh my moet hier gewoon om lachen, wie bedénkt dit inderdaad?
Ik was vandaag bij de kringloop in Kampen, en vond daar de kinderkleding ook absurd geprijst, 3.50 voor een primark tshirtje wat er niet als nieuw uitzag bijv.
Terwijl het speelgoed wel weer heel goedkoop was.
Geen pijl op te trekken mja alsnog leuk geslaagd, 2 spelletjes en een wcbrilverkleiner
Hier ook vaak Primark en Shein troep voor een euro of 6 dat ik denk: sorry maar dat kan ech nie. Nu weet ik dat Het Goed natuurlijk sowieso al duurder is dan de meeste kringloopwinkels maar ik zag ook Adidas vestjes voor (schrik niet) 24,99 en Puma sweaters voor 15/20 euro.
Gelukkig ben je verder nog wel geslaagd! Ik heb bij een andere kringloop hier in de stad nog wel wat leuke boeken kunnen scoren (3 stuks) en 2 tops. In totaal €8 kwijt. Dat is al een stuk beter qua prijs.
Wij welke was je? Die gele? Die is vaak wel aardig aan de prijs. Als hij open is probeer ik altijd bij de Jan Post hal te kijken, die heeft altijd wel leuke prijzen.
De nieuwe ben ik nog niet geweest
Pff goede, ik was er toevallig eenmalig ivm zakelijke afspraak en dacht heb nog geen pauze gehad dus ga ff neuzen.
Kringloop kampen op het industrieterrein, ambachtstraat was ik.
Ik heb op Koningsdag zoveel mazzel gehad met mooie kinderkleren voor prima prijzen! Een jasje van gekookte wol wat er nog heel mooi uit zag, een Gosoaky regenjas voor €5, gloednieuwe aigle regenlaarzen en nog van alles. Ook een paar mooie boeken en een paar messing kandelaars gekocht.
Ben benieuwd of de kringloopwinkels nu weer ramvol zijn met alle overgebleven vrijmarktspullen.
Ik heb nog een paar dingen gekocht in Frankrijk op de rommelmarkt vandaag. Dit alles voor 6 euro! Iedereen had z’n spullen echt goedkoop te koop vond ik. Het zijn oa 6 ijscoupes en een keramieken bakje.
Ik had gisteren al dat 1 kringloop de kookboekenverzameling van mijn moeder niet aan kon nemen, omdat ze een inname stop hadden, omdat er zoveel was binnengekomen na Koningsdag.
Ik heb vandaag samen met mijn vriend icm met een lunch op het terras een kleine ronde gedaan in een andere provincie om kringloopwinkels te bezoeken. Echt lang geleden dat ik zoveel leuke dingen heb kunnen scoren! Dit alles voor 17 euro nog wat.
Ik hou echt van (bord)spelletjes en deze was nog helemaal compleet (en afgelopen week bijna al meegenomen in de speelgoedwinkel dus helemaal leuk). Dit in de eerst kringloop.
Dan de tweede kringloop (ik vind Dorcas echt één van de leukste ketens, echt een aanrader). Alleen een zwarte bloempot mist op de foto want die staat al klaar voor een mooie plant. Print in lijst (3,50), boek (1,50), twee IKEA kandelaren (0,75 p/s), twee super handige bakjes voor bitterballen oid (0,50 p/s) en de missende bloempot was 3,50.
En de laatste kringloop wegens wat tijdgebrek snel doorheen gegaan maar dit waren toch wel de beste aankopen van de dag! Twee boeken die al lange tijd hoog op mijn TBR staan. Voor luister heb ik 1,25 betaald en het lied van ooievaar en dromedaris maar 2!
Wat tof dat je die laatste twee boeken voor zo weinig hebt gevonden in de kringloop. In de winkels waar ik kom, lijken ze altijd bijna alleen maar oude boeken te hebben. Gisteren was ik nog in een kringloop met heel veel boeken, maar alles stond door elkaar en het was een grote chaos
Met boeken is het inderdaad altijd goed zoeken om iets te vinden, ik moet vaak ook door veel oude meuk of tig dezelfde exemplaren/schrijvers heen om iets te vinden. Mijn ervaring is dat ketens zoals Het Goed en bijv Rataplan een meer geordende boekenafdeling hebben. Ook is de in/uitloop van spullen daar sneller dus vaak ook meer kans. Ik zoek ook meestal gericht naar bepaalde boeken/schrijvers dat helpt ook wel. Zeker eens de moeite waard om wat uitgebreider de tijd te nemen voor de boeken in de kringloop soms, zo’n 90% van mijn kast komt daarvandaan en echt mijn lievelings in de kringloop 🫶🏻
Ik vond Luister echt een heel goed boek! Goeie vondsten zeg
Goede vondsten! Wat een koopje ook die boeken. Ik verwacht wel dat over een paar jaar de kringloopwinkels vol liggen met de twee boeken die je hebt gevonden, maar dat duurt nog zo lang. Hebben jullie al veel boeken van de zeven zussen gespot?
Tot nu toe alleen een beduimeld exemplaar van het eerste deel.
Ik merk dat zelf ook bij de kringloop waar ik altijd kom, zelfs voor dingen die al een beetje kapot zijn vragen ze nog veel geld… Kwam er eerst altijd elke week, maar nu steeds minder door de prijzen
Same here, belachelijk is het soms.
Ja! Maar echt met alles. Mijn vriend kijkt altijd bij de audio of er iets tussenzit en zelfs daar vroegen ze ruim 150 euro voor oude boxen die half uit elkaar vielen. En ze zijn niet getest dus niemand die je kan vertellen of ze het überhaupt nog doen. Sorry, wat? Die dingen hebben vaak ook super specifieke stekkers en dingen nodig, vooral als ze zo oud zijn. Wie gaat hier 150 euro uitgeven aan iets wat misschien niet eens werkt maar je ook niet mag terugbrengen?