Het Kringloop topic

Goede deal ook voor the one!

3 likes

Was al een tijdje op zoek maar heb vandaag een verstelbare sloffen ring gekocht voor 0,50€, kan ik eindelijk een aarbeienslof gaan maken

5 likes

Ik heb ook een hoop goede boeken gevonden vanochtend! Er stonden zoveel nieuwe, bijna ongelezen boeken. Moest me echt inhouden, maar heb uiteindelijk deze vijf gekocht:

En ik vond dit schattige borduurwerkje. Zo leuk, ze zijn aan het breien :smiling_face_with_three_hearts: deze ga ik in mijn hobbykamer hangen.

Ik ben bij Rataplan Capelle aan den IJssel geweest btw.

45 likes

Ik heb gisteren weer een rondje kringlopen gedaan in de hoek van Lonneker, Losser en Oldenzaal.

Meine gute wat een prijzen worden er gevraagd. :sob::sob:

De enige goede vond ik Youcycle in Lonneker. Eigenaar gaf wel aan dat hij samenwerkt met andere collectors en dat merk je wel want je kon zien dat de eigenaar wist wat sommige spullen waard zijn.

Dit is dan ook enige vondst van de dag in een hele mooie kleur blauw (foto doet het blauw niet tot zijn recht) En ik vond hem 5 euro waard.

In gedachte met deze lampenkap.

20 likes

Ahhh van dat borduurwerkje heb ik een kaart! Doet me altijd aan mij en m’n zus denken, zelfde soort koppies als toen we klein waren. En we zijn ook nog opgegroeid in de buurt van Capelle. :smile:

5 likes

Zo goede vondst! Normaal liggen daar niet echt zulke boeken :clap:t2:

7 likes

Ik heb veel gepast maar het was het allemaal net niet, behalve dit denimjurkje! Was al lang naar precies zoiets op zoek dus ben er heel blij mee. Heb er 8 euro voor betaald :grin:

24 likes

Deel 1 van de serie heb ik een tijdje geleden ook gevonden in dezelfde kringloop dus ben benieuwd of ik binnenkort misschien het 2e (of een ander deel) van de serie ga vinden haha. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd!

4 likes

Nee joh echt?! Jaloers! Ik ben ze nog nooit tegen gekomen :frowning:

2 likes

Ik heb ze gekocht bij een filiaal van Het Goed en daar categoriseren ze de boeken altijd heel fijn en beiden kwam ik dus tegen bij de kinderboeken haha. Dus misschien een tip! Heeft me al vaker leuke boeken opgeleverd!

1 like

Als het zeer rustig in de kringloop is, dan zou ik dat niet erg vinden. Bij de Zara zou ik het wel asociaal vinden. Dooie muizengeur is immers erger dan muffe tweedehandsmeukgeur.

1 like

Ja hoor, doe ik ook. Precies om de redenen die jij zegt (kapot, maat). Maar bij alle kringlopen die ik bezoek zijn er wel veel paskamers. Er is er één die letterlijk één paskamer heeft, dan neem ik soms wel iets meer mee maar zorg ik er wel voor dat ik het supersnel aan- en uittrek (dus echt secondenwerk). Want los van het feit dat iemand anders lang moet wachten, pas ik dan ook gevoelsmatig niet op mijn gemak. Maar daar kom ik verder ook weinig.

2 likes

Broek van Fabienne Chapot en blouse van Vanilia (sorry voor de lelijke combinatie). Gratis want allebei uit een kledingtas gehaald.

39 likes

Nice! Via welk platform ontvang je die tas?

Ik heb me destijds via dit platform aangemeld.

3 likes

Ik heb me ook aangemeld, leuk initiatief!

3 likes

Wat een leuke kleurrijke kleding!

2 likes

Ik zit in twee plus size kledingkettings. Afhankelijk van je locatie zijn er verschillende kettingen (studenten/kinderen/mannen/zwangerschap). Ik heb er nu in een paar maanden veel leuke kleding bij. En alle miskopen van de afgelopen jaren hebben een mooie nieuwe bestemming.

3 likes

Looove de kringloop voor bakspullen, dit was 2,50€ in totaal.

40 likes

Ja ik ook! Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik dacht: ‘oh ik zou wel een shirt in kleur x willen hebben’ en dat ik hem dan een korte tijd later uit een zak kon vissen. En ik vind het ook zo leuk om te zien als een van mijn kledingstukken in de app wordt gedeeld. Echt een heel leuk initiatief!

5 likes