Ja van een oma denk ik geen merk oid te vinden.
Jezus wat een nachtmerriemateriaal dat ding
Ik krijg hier Chuckie vibes van
Ik heb ooit es een x echte chuckie in de kringloop gespot, heb de foto ff voor je opgezocht
Dit vond ik echt een creep
Ik snap echt niet waarom zulke dingen in de kringloop liggen, dit is toch nachtmerrie materiaal.
Mensen moeten er vanaf.
Omg dit is zo’n pop die dan net een dag naar de kringloop is gebracht en morgenochtend gewoon weer in de vensterbank van zijn eigenaar zit
De fik er in.
Is geen Chuckie maar een Mr Parlanchin of Rosse Modest.
Jezus die eerste idd. Heb ff gegoogeld. wtf
Ha, ik ben nieuw met kringlopen. Naar welke kringloop in de omgeving van Utrecht (Max 30 minuten met de auto) kan ik het beste gaan? Ik heb twee jonge kinderen dus ik kom voornamelijk voor kinderboeken, kinderkleding en speelgoed.
Ik vind die in Zeist leuk, Johannes Postlaan?
En Emmaus Parkwijk ook, die is alleen niet zo vaak open.
Vind het wel lollig dat de eigenaar van het marie kondo boek, het boek niet vond sparken. Hop naar de kringloop ermee.
Die op de Johannes Postlaan in Zeist idd. Die is ook echt groot en heeft veel boeken en speelgoed.
De kringloop in Hoograven in Utrecht had ik de laatste keer ook echt leuke dingen voor mn kind
Van het weekend dit gescoord bij Dorcas Veenendaal. Met die ring ga ik een lantaarn haken, die slippertjes zijn voor een vriendin die een jongetje krijgt en met dat Citroen ijsblokjes ding heb ik zondag deze spiegel gemaakt met airdry klei.
Jezus wat een afschuwelijke dingen!!
Ik moet dan wel denken aan Marc-Marie Huijbrechts die ooit zo’n enge pop bij de voordeur zetten om inbrekers af te schrikken ofzo hahaha.
Super leuk die spiegel!