Gisteren een vruchtbare dag gehad bij de Kringloop.
Niet op de foto: een kinderfilm die mijn dochter graag wilde op DVD en die ik niet op mijn streamingdiensten kon vinden; Beesten bij de buren.
Boek: The Joy Of Cheesecake. Het boek is ouder dan ik maar in hele mooie staat en er staan enorm veel verschillende recepten in voor cheesecake! Mijn man is daar gek op dus die was erg blij met de aanschaf. 
Verder een dvd-box! Inmiddels heb ik hem uit folie gehaald maar hij zat zelfs nog in folie, de films zijn nieuw. Into The Wild en Brokeback Mountain zijn favoriete films van mij, mede vanwege de prachtige soundtracks. Ik had die al op dvd maar ook vaak uitgeleend, en inmiddels kan ik ze niet meer vinden in mijn collectie dus ik denk dat ik ze op een gegeven moment niet meer terug heb gekregen na het uitlenen. Fijn om ze weer ‘nieuw’ te hebben. Sunshine Cleaning en Precious heb ik heeeeel lang geleden wel gezien maar wil ik graag weer opnieuw zien en ook naar de andere films ben ik benieuwd.
Het boek was 4 euro, de filmbox 5.
2 games voor de Gameboy Advance. Ik heb nog niet eerder Gameboy-spelletjes bij de kringloop gezien en was aangenaam verrast toen ik deze aantrof. Beiden keurig ingeseald in een zakje en zowel het boekje als de cartridge zijn in nieuwstaat. Ik betaalde 3 euro en 4,50 voor deze games.
Een taartschaal.

Ik heb er al verschillende maar deze vond ik zo mooi, ik kon hem niet laten staan. Hij is een slagje kleiner dan mijn andere dus geschikt voor een kleine cake of taart. Een glazen of kristallen schaaltje en diverse lepeltjes. Op de foto is het niet goed te zien maar dit zijn vrij kleine lepels, de grootste op de foto is geschikt voor desserts.
Het meest rechtse lepeltje is veel kleiner dan een standaard theelepeltje, en ik vond dit model zo sierlijk en bijzonder. Het komt mooi van pas als ik kruiden uit mijn kruidenpotjes wil scheppen, soms hebben bepaalde potjes een te kleine opening voor mijn standaard theelepeltjes. Deze moet er zeker in passen. Van het kleinste lepeltje heb ik nog een exemplaar maar die was ik vergeten op de foto te zetten.
Wat de afzonderlijke spulletjes kostten op deze foto weet ik niet meer zeker, ik was in totaal voor dit alles bij elkaar 6 euro kwijt dus dat is een mooie deal.