Hee ik zag een broertje van dat taartplateau vorig jaar in de kringloop in Almkerk (niet gekocht want was een stukje af). Dit is een schaal met deksel.
Wow hoe toevallig. Ik heb deze in Almkerk gekocht!
Oh echt! Hahaha wauw, kleine wereld
Vandaag een leuke trenchcoat gevonden in de kringloop voor €7.50! Hij is lekker lang, (ik ben 1.78), mooie kleur groen en heeft een voering die er ook uitgerist kan worden dus denk dat ik m in de lente al kan dragen. Zo blij mee!!!
Dit is een soort buurtkringloop waar ik soms heen ga, daar vind ik zulke leuke dingen vaak!
€2,40 voor deze 5 dingen;
En heel blij met deze vondst, een Villeroy Boch ovenschaal met groenten plaatjes voor €1,50.
Niet gekocht want heb geen servies nodig maar vond dit ruiter servies zo leuk:
Was al een paar keer gaan kijken voor carnavals pakjes voor mijn kind. 1 x iets gevonden voor mezelf maar telkens niks voor haar.
Vandaag gelukkig deze gevonden:
Aaah dit heeft ook iemand zelf gemaakt denk ik ooit?
Ja mij ook!! Er is volgens mij geen andere populaire uil
Echt een goeie vondst!
Ben nu wel benieuwd wat je voor jezelf had gevonden?
Welke Suzanne Vermeer boeken moet je nog? Ik heb er nog twee liggen die je gratis mag hebben! Het Chalet en Bon bini beach
Super leuk
De stille patiënt vond ik wel tof!
Ik vind het nog steeds een mindfuck dat Suzanne vermeer helemaal geen vrouwelijke schrijfster is, maar een man met een pseudoniem voelt gewoon illegaal
Waaaaaat???
Huhhhh?
Surprise Suzanne
Haha wat grappig, ik lees op wiki dat het dus eerst deze bovenstaande man was. Maar hij is helaas overleden en nu zijn het andere random schrijvers (kan m/v/… zijn?)
Haha heerlijk dat anderen deze mindfuck nu ook hebben
Welke zoek je nog dan? Ik zie dat ik deze boeken in mn kast heb staan:
Cruise
Route du Soleil
Winterberg
Mont Blanc
Is het niet net als Bob Ross maar dan met schrijven? Iedereen kan de schrijfstijl leren zoiets. Zo hoogdravend is het niet en zo lang je de hoofdpersoon Maaike of Lieke noemt zit je wel goed.
Ja dat was een soort combinatie tussen een vrouwelijk clownspak en flamenco jurk, ook zelfgemaakt. Moet hem nog strijken, zal een foto maken en posten.