Het Kringloop topic

Pfff wat is Het Goed toch een prutswinkel, kan er echt niks leuks vinden, jullie wel?

1 like

Het is juist m’n favoriet eigenlijk!

2 likes

Ohh wij hebben die hier niet, maar een dorp verderop wel en vind die kringloop zo leuk juist! Ik mis er 1 hier :joy:

Ik vind die juist fijn. Ik vind Rataplan echt verschrikkelijk

3 likes

Ik kan er wel leuke dingen vinden maar de prijzen zijn vaak belachelijk.

1 like

Misschien ligt het wel aan mijn vestiging! Haha

Bij kringloopwinkels vind ik locatie vaak meer invloed hebben of ik er vaak slaag of niet dan het keten.

5 likes

Moet zeggen dat de andere kringloopwinkels in mijn stad wel goed zijn, woon ook niet in een hele grote stad in de randstad, maar bij Het Goed zie ik altijd alleen maar spullen die niet mijn smaak zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Hi allemaal! Ik ben nieuw hier, wat ontzettend leuk dat er een forum is voor kringloop fans.

Wat vinden jullie er van om kerstcadeautjes te scoren van de kringloop?

1 like

Helemaal leuk als je iets in de kringloopwinkel kan vinden maar ik vind het wel belangrijk dat het heel is, schoon of goed schoon te maken en een zo goed als nieuw uitstraling heeft. Ik geef ook vaak boeken cadeau maar daar noem ik wel altijd dat het niet nieuw is omdat ik niet elke bladzijde heb gecheckt.

7 likes

Ik sluit me bij Marquez aan. En het moet ook wel een beetje bij de ontvanger passen, dus als ik weet dat iemand het echt niet wil, doe ik het niet, hoe nieuw het er ook uit ziet. Als mijn kinderen jarig zijn zeg ik ook altijd dat het tweedehands mag zijn en een deel van hun sintcadeaus komt dit jaar ook van de kringloop.

14 likes

Ik heb me over ‘de kringloop is vies-drempel’ heen gezet en ben nog leuk geslaagd ook!
Ik heb een mooie herencolbert van Tommy Hilfiger gevonden voor € 10,00 (het complete pak er van gaat online weg voor € 589,00), 6 glaasjes voor kerst, rokje voor mijn dochter, een puzzel en een mooie grote wandplaat van de omgeving hier. Alles bij elkaar was € 19,00 :star_struck:

25 likes

Haha blauw hater!! Ik zat dus te twijfelen tussen donkerroze en lichtroze en ben voor het laatste gegaan omdat ik daar nog een spuitbus voor had. Maar! Ik heb nog twee simpele nachtkastjes gescoord laatst en die wil ik donkerroze doen. Ik zag laatst iets van frambozenrood/roze en dat vond ik heel tof!

4 likes

Helemaal blij met deze ring. Hij kostte 1 euro.

57 likes

Vandaag deze mooie schoenen gevonden, voor € 10,00 blij mee.

18 likes

Ik had net heel veel mazzel bij de kringloop.

De kringloopwinkel is ook een pakketpunt en ik moest er zijn om een pakketje af te halen. Ik kan het dan niet laten ook even een snel rondje te doen langs mijn vaste favoriete categorieën; glaswerk, servies, dvd’s en boeken.

In geen van de categorieën was er iets voor mij, en ik dacht ‘de bakboeken kan ik ook wel laten zitten want die zijn hier nooit echt’.
Maar ik liep er toch even heen en toen stuitte ik op een pareltje:

Pierre Hermé is een bekende Franse patissier en hij heeft in het verleden veel samengewerkt met Dorie Greenspan, één van mijn favoriete bakboekenauteurs. Ik heb weleens naar dit boek gezocht maar het is een behoorlijk duur boek dus dat had ik uit mijn hoofd gezet. En nu stuitte ik er zomaar op! :smiling_face_with_three_hearts:

Check de prijs die Amazon er voor vraagt:

Dit was echt een hele leuke verrassing.

143 likes

Zo, wat een geluk! Heel leuk

4 likes

Waauhaauw!

2 likes

varier-variable-naturel-zwart-voorraadmodel-480x0-10801(1)

Voor een heeel zacht prijsje. Beter helpt het bij rugklachten!

Edit; dit is dus een stoel.

Zo zit je dan achter het bureau.

23 likes

Heel leuk! Door hem ben ik echt fan geworden van de chocola met passievrucht combinatie (macaron en eclair ook dacht ik).

7 likes