Het Kringloop topic

Nouja het is dus wel dezelfde stijl maar er zitten wel verschillen in de toon! Ik heb het idee dat het 2/3 vaste schrijvers zijn. Eentje is heel duidelijk te herkennen want er zitten dan altijd subtiele vrouwonvriendelijke opmerkingen in. Heeel subtiel, maar een toevallige opmerking over een dikke kont, of over carriere maken enzo. Ik heb de voorbeelden zo niet, maar dan lees ik het volgende boek en dan is net die toon anders. (Dit zijn echt de boeken van de afgelopen 4 jaar)

Het is wel allemaal dezelfde redacteur dus die kan gewoon streng zijn op de toon, en de formule. Dus het lijkt wel enorm op elkaar daardoor. Heel knap wel om het zo consistent te houden.

5 likes

Ja, dit herken ik wel! Hoe leuk ik die boeken ook vindt, het is toch altijd een beetje hetzelfde liedje qua man vrouw verhouding, alleen soms wat subtieler

2 likes

Ik haal er ook wel eens een uit zo’n minibieb aan de straat, misschien ook een idee om eens te kijken.

20250118_113207-removebg-preview

Dit ding want mijn broertje heeft er ook een en ik werd er een beetje sentimenteel van.
(Je stopt er knoflook in om te bewaren.)

35 likes

Ja he! Tegelijkertijd echt afgrijselijk maar ook wel schattig.

4 likes

Ik zag een stukje van de ruiten op deze blouse, dacht “da’s sowieso een duur shirt” en ja hoor, een Rails blouse voor € 7 :cool:

9 likes

Die wil ik zo graag (eens vinden).

2 likes

Een van mijn beste vriendinnen is samen met haar vriend een kringloop begonnen. Sinds afgelopen november en ik vind het zo leuk voor ze! Nu al een paar keer gaan helpen

17 likes

Waar?

4 likes

Ik ben vandaag ook even geweest. 2 bloempotten en 5 boeken gekocht, samen € 10,75

4 likes

https://www.instagram.com/parelsenprul?igsh=MXNwMW13dmVtdnA2eQ== Parels & Prul

7 likes

Ah leuk!! Daar ga ik zeker eens kijken als ik weer in de buurt ben :smiley:

2 likes

Vroeger hadden mn ouders er een voor knoflook en een andere voor uien. Echt nostalgisch. 6 jaar terug vond ik degene voor uien en die heb ik meteen gekocht voor mijn eigen huis. I love zijn algemene staat van emotie, i can relate haha!

45 likes

Ach gos, het is echt zo lelijk en schattig! Wat leuk dat je die van je ouders nu ook zelf hebt. :smile_cat:

1 like

Fantastisch deze :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik ben vandaag zo goed geslaagd in de kringloop! Een broek van een merk wat normaal €60/€80 is voor €5. Hele leuke koffiemokjes voor €0,50. En japanse? theemokken met keramieken filter en deksel voor €2! Er stonden er 3 dus ik heb ze alledrie meegenomen :heart_eyes:. Als ik het niet vergeet post ik morgen wat foto’s.

11 likes

22 likes

Vandaag deze prachtige dressoir kast opgehaald. Moet nog even uitvogelen wat erop komt te staan, maar ben er heeeeel blij mee. :smiling_face_with_three_hearts:

121 likes

Zoooooo wat moooooi :heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Wil je je planten aub water geven. Dank namens hen.

39 likes