Het Kringloop topic

Ik weet niet of dat het probleem is, vorige week heb ik na water geven 4 gele bladeren kunnen plukken. :joy:

3 likes

Kan ook voeding zijn! Mijn planten krijgen nu ook gele bladeren en no way dat die teveel water krijgen. Denk dat ze de winter beu zijn :joy:

2 likes

Verzamel shoplog van wat ik afgelopen paar maand heb gekocht wat betreft boeken in de kringloop. Echt bizar goede vondsten en alles nog in hele goede (soms zelfs nieuw) staat. Ook een aantal TikTok boeken want een goede vriendin is daar gek op en we geven elkaar graag boeken (vandaar ook tweemaal Red, White & Royal Blue bijv).

Een potje voor mijn baby lepelplantje. Onbreekbare kleine kommetjes voor sausjes en dips want die zocht ik al een tijd. En wat ik in mijn hand heb is een houder met satéprikkers van plexiglas. Ik wil een beetje af van al die wegwerp meuk dus dit lijkt me ideaal.

Hele mooie wollen trui van Repeat Cashmere voor maar €4,50!

Merino wollen trui voor €1. Komt nogal vormeloos over op de foto maar eenmaal aan staat ie heel mooi.

En dit vest van H&M, ook €1. Normaal koop ik liever zo min mogelijk fast fashion in de kringloop maar deze voelde heel degelijk aan, stevige en dikke kwaliteit. Het materiaallabel was er helaas uitgeknipt maar voor dat geld durfde ik de gok wel te nemen.

En ook nog gekocht maar niet op foto: een straight leg jeans van Zara die is als gegoten zit, een paars vestje met korte mouwen van Sissy-Boy en een LP van Madonna (like a virgin) toegevoegd aan de platencollectie.
Allemaal afgelopen twee maand ongeveer verzameld, ontzettend blij met alles!

71 likes

Via Google Lens kom je een vergelijkbaar H&M vestje tegen van 70% katoen. Mooie kleur! Goede haul ook als je alles bij elkaar ziet zo. :heart_eyes:

3 likes

Gisteren ook weer 3 boeken meegenomen, € 1,50 per stuk. Daarna nog bij een andere kringloop geweest (een keten) en daar vroegen ze € 4,00 voor vergelijkbare boeken 🥹

3 likes

Vandaag ook 2 boeken gescoord en had een leuke LP gevonden, maar bij de kassa bleek hij duurder dan het prijskaartje. Er werd geïmpliceerd dat ik er zelf een goedkoop prijskaartje overheen geplakt had. Heb er helemaal een stom gevoel over, terwijl dat mn favo kringloopwinkel is/was.

5 likes

Ik heb het bruine vest in het zwart en is inderdaad goede kwaliteit! Na al een paar jaar regelmatig dragen en wassen is hij nog steeds mooi

2 likes

Theepot voor dit topic haha (niet gekocht :stuck_out_tongue: )

22 likes

Lucky vondst vandaag! Antwerps stadsplan mocht mee naar huis.

Deze twee parels hebben we met pijn in het hart laten liggen voor de liefhebber:

Een godvruchtig tableautje met beeltenis van een gestorven man, en:

een blaasbalg van 2 meter.

15 likes

Precies wat ik zocht

26 likes

Leuk voor boven de keukentafel

16 likes

Bon voyage

11 likes

M’n twee vondsten van de dag + hoe ik het thuis gestyled heb. Pot was 5,50 en postvakje 2,00

71 likes

De varken lamp uit Amelie! :heart:

10 likes

Ja! Haha. Paar jaar terug van m’n lief voor m’n verjaardag gekregen. Beste cadeau ooit. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Dat is echt een heel goed cadeau :gift_heart:

Doet mij er toe bewegen Amelie weer eens op te zetten, prachtige film

2 likes

Ik zag er laatst eentje bij Het Goed van 6,60. Gewoon een normaal leesboek. Ja, als je het boek op ISBN opzoekt is het inderdaad een editie die niet meer gedrukt wordt, waardoor je absurd hoge prijzen kan vinden, maar het was verder geen bijzondere editie? Dan kun je er wel bij zetten dat de waarde “30 euro” is, maar dat is in de werkelijkheid helemaal niet?

3 likes

Ja dat zie je op Amazon ook weleens. Out of print boeken die dan voor 80 euro tweedehands te koop staan. Dan lijkt de waarde hoog, maar wie koopt dat nou weer

1 like

Maar Het Goed is toch sowieso vet overpriced? Oude tupperware is hier ook nog 3,50 per bakje ofzo :weary:

2 likes

Hahah hier bij de opnieuw en co ook een dikkie dik flapjesboek voor 4 euro, nieuwprijs 18 euro. Klein detail is dat als ik dat boek nieuw koop alle flapjes er nog wel inzitten en er nog geen peuter op de laatste pagina heeft gekleurd.

14 likes