Het Kringloop topic

Vandaag weer eens een kringlooprondje gedaan met @DrWrenKingston.

Ik ben echt verliefd op deze botermesjes.

Een quichevorm en een plateau voor kleinere cakes

Ik maak in de zomer regelmatig zelf ijs samen met mijn kind dus nu kunnen we het uit leuke bakjes eten.

Twee rokjes en jurken

En deze Vtech ijscokar met alle toebehoren voor 7,50 (nieuw is hij ruim 50 euro). Er was laatst een vriendin op bezoek en haar dochtertje heeft uren met de kar van mijn zoontje gespeeld. Dus heb hem voor haar meegenomen.

79 likes

Wat een gave dingen heb je gevonden!
Vooral die broodmesjes, nog nooit gezien haha

4 likes

:joy:

31 likes

Als ik toch ooit zo’n soort theepot tegenkom dan zou ik ‘m meteen meenemen😍

8 likes

Wown die ijskar is echt een goede deal, hier ook een hele grote hit.

Je hebt ook een pizza variant, die lijkt me ook leuk alleen die is veel zeldzamer (tweedehands)

8 likes

Vond weer een plaatje!

23 likes

Deze 4 samen voor € 5,50 :grinning:

7 likes

Nog een leuke aanvulling

25 likes

Dit bed is zo gaaf haha (ben rotan-fan, laat me :joy:). Maar heb al een bed en het zal vast niet zo comfy zijn haha

45 likes

Dit zou ook wel of zijn voor als je een serre o.i.d. hebt.

1 like

Ik denk dat je met een goede matras en eventueel een topper al heel ver komt :smiley:

3 likes

Ga het morgen nog een keer proberen, de grote kleedjesmarkt in Eindhoven.
Hopelijk dit jaar iets meer (en kwalitatiever) aanbod.

Jullie dingen die je graag wil scoren?
Ik zoek een fietsenrek voor bij de schuur, maar dat is een wilde gok.

3 likes

Ik ben vooral op zoek naar speelgoed voor mijn zoontje, eventueel wat puzzels en wat boeken. :smile:

5 likes

Ik zoek speelgoed en kleding voor zoon. Moet wel echt leuk zijn, ik zit niet op nog meer plastic meuk te wachten. Hij mag van mij voor €5 zelf kopen dus er komen waarschijnlijk genoeg plastic dino’s en andere shit in huis.
Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld prima tevas gekocht voor €4.

Voor mezelf evt kleding, maar ik ga niet specifiek naar iets op zoek. Veel mensen met geld hier in de buurt, dus vaak zijn er wel goede merken voor weinig. Ik moet net ergens tegenaan lopen.

Ook ben ik op zoek naar wat leuke aankleding voor onze werkkamer die we hebben opgeknapt, is nu erg IKEA kaal.

En tot slot zijn keukenspullen voor mij altijd interessant. Een goede pan of kookboeken vind ik altijd leuk.

6 likes

Ik ga op zoek naar leesboeken voor de kinderen (Mees Kees, donald duckjes), een puzzel voor mn peuter of mezelf en als ik toffe playmobil zie neem ik dat ook mee.

4 likes

Nou viel tegen voor mezelf. Ik had een vaasje gekocht, leek west Germany, bleek oud ddr. Mooi blauw voor €2,50. Ik heb hem alleen net op de grond kapot laten vallen :cry:

Verder twee t-shirts en twee korte spijkerbroeken van de H&M voor €4 voor m’n zoon.

Hij heeft zelf nog heel veel plastic dieren gekocht en een dinoskelet dat herrie maakt.

3 likes

Ah, dat is balen, helemaal omdat het al tegenviel en dan je enige vondst kapot :frowning: Je zoon had meer geluk :see_no_evil:

Hier ook een kleine buit, ik heb een paar leuke kettinkjes gescoord:

Verder was ik zelf aan de late kant en het was maar een kleine vrijmarkt, dus wel blij mee!

19 likes

Love de parels :heart_eyes:

Ik had echt een top dag qua vrijmarkt vondsten! Ik was er ook vroeg bij dus dat zou ook wel mee hebben geholpen want we zijn wat later nog naar een markt in de buurt gegaan en daar vond ik niks.
Wat ik allemaal mee heb genomen: een paar Skechers voor €2, een paar witte platform Puma sneakers die er nog uitzagen als nieuw €5, een grote Cowboysbag voor €2, een Pikachu kussen voor €2, nog een paar Puma sneakers voor €2, een paar Crocs slippers nog nieuw voor €1, Monopoly voor €2, Marvel puzzel van 1000 stukjes voor €1 en nog een oud boek vol zwart/wit foto’s van Elvis. Oh ja en mijn vriend kocht nog een plastic dino voor 50 cent haha.
Niet alles is voor mijzelf maar ik heb ook wat leuke dingen voor andere mensen gekocht (zoals het boek voor mijn vriend, puzzel voor een vriendin en Skechers voor schoonmoeder en de dino gaat naar een neefje).
Nou voor €15 ben ik heel erg blij!

15 likes

Mijn buit

27 likes

De buit van mijn dochter! Vooral veel poppenspulletjes voor weinig. En als top aankoop nog hele nette skeelers!

17 likes