Het Kringloop topic

Ah polly pocket!!! Als kind vond ik dat echt helemaal het einde.

6 likes

Ik heb ze via vinted weleens gezocht voor mijn kinderen maar mensen vroegen er echt veel geld voor?

Zijn ook echt collectors items! Alleen dan wel gewoon de originele en niet deze remakes met de grotere poppetjes etc.

3 likes

Helaas was de kwaliteit bij mij in de buurt weer erg laag.
Heb denk ik een kleedje of 5 gezien van de 200 met spullen die nog echt netjes waren/niet afkomstig van de action.
Ligt overigens ook aan mijn lat hoor, maar er liggen daar zoveel oude/goedkope spullen. Misschien volgend jaar naar een andere stad.

5 likes

Ik ga naar de markten in de wijk waar wat rijkere mensen wonen! Daar zie ik altijd wel betere spullen

11 likes

Ja dat scheelt. Hier in de buurt ook altijd veel goede kwaliteit spullen voor weinig en ook de kinderkleding. Helaas weinig jongenskleding, ik heb altijd het idee dat er in dit dorp bovenmatig veel jongens tussen de 4 en 6 wonen. Vanaf baby af aan waren de Hema kleren in mijn zoons maat al elke keer uitverkocht.
Maar voor meiden echt parels gezien hoor ook echt van merken als sproet en sprout, ammehoela, z8 en carlijnQ in goede staat voor €2 -€5 per item.

Ik vond het dit jaar wat tegenvallen. Inderdaad veel action troepjes, helaas. Ik heb uiteindelijk deze twee dingen gekocht. De weegschaal was 5 euro en het spelletje 4 euro.

11 likes

Mijn enige koningsdag aankoop.

21 likes

Love it

22 likes

Weer eens een goede vondst gedaan in de kringloop. Bakjes van Le Creuset voor 50 cent per stuk. Blij mee :sparkles:

47 likes

Vind vooral het blikje (waar mijn kat aan snuffelt haha) erg leuk!

En weer een aantal puzzels erbij

Vondst van de dag :heart_eyes: wil deze graag ophangen aan mijn roze muur, lekker Dolores Umbridge vibes :sparkles:

52 likes

Omg die katten dingen :heart_eyes:

2 likes

Ik heb dit iPad hoesje gisteren gekocht voor 50 cent. Het is maar iets kleins, maar ik kan er zo blij mee zijn dat het dan ook nog eens perfect past. Het is ook niet helemaal mn smaak, maar ik kon echt wel een nieuwe gebruiken en die voor iPad mini zijn vaak saai en prijzig.

47 likes

(Ikea limonade glas for scale)

Vanochtend per ongeluk tegen deze hele set aangelopen. Ik was al langer op zoek naar zulke glazen want ik vind dit we altijd heel leuk uitzien met rode wijn of port maar ik had nog nooit een hele set gevonden.

Ik zag eerst de kleinste glaasjes maar er stonden er maar 5 dus ik ging even verder kijken of de zesde ergens anders zou staan aangezien in een set meestal 6 glazen zitten, en toen kwam ik de rest tegen.
6 champagne(?) glazen
6 “grote” wijnglazen
5 iets kleinere wijnglazen (of port)
En 6 kleine likeur glaasjes

Voor 10 euro. Echt mega nice

De glazen zijn niet heel groot dus je moet ze wel best vol doen om eenzelfde hoeveelheid wijn in een glas te kunnen doen als je bij een normaal wijnhlas zou doen, maar ik vind dat helemaal prima

Ze zijn van vmc France reims. Op bijna allemaal zat nog een stickertje.

47 likes

Haha ik dacht even dat ik in zoektopic zat omdat je tegen de glazen per ongeluk was aangelopen (dus kapot), en nieuwe zoekt. :sweat_smile:

6 likes

Haha nee per ongeluk tegen aangelopen omdat ik eigenlijk helemaal niet van plan was naar de kringloop te gaan maar ik kwam er toevallig langs en dacht “waarom niet”

2 likes

Het is eigenlijk een Vinted vondst, maar omdat in dat topic er volgens mij alleen geklaagd wordt, deel ik het even hier, haha. Twee vintage FisherPrice vondsten voor de tweeling (nu nog in mijn buik :wink: )

46 likes

Die rechter had ik ook 🥹🥹

5 likes

Vond dit schilderij laatst in de kringloop en wist gelijk dat ie hier leuk zou staan! Bloempot en stoelen zijn ook tweedehands

47 likes

De stoelen!!! :heart_eyes:

7 likes