Ohh leuk haha ja kan!
Eergister dit vaasje gevonden. Leek een beetje op een vaasje dat ik een paar weken geleden heb gevonden. Deze is van de Delftse Pauw.
Kringloopwinkels in Oostenrijk zijn over het algemeen een stuk duurder dan in Nederland helaas. Denk dat het vaasje in Nederland een stuk goedkoper was geweest.
Meteen bloemetjes in gedaan! ![]()
Prachtig zo met die bos bloemen erin!
Wel gekocht:
Twee tuinbroeken (met drukkers bij de benen, zéér belangrijk detail haha) voor m’n tweeling
Niet gekocht:
Deze gezellige theepot (misschien beetje spijt maar ook goor, haha)
Dit schilderij waarvan ik twijfelde of ik het nou mooi of juist lelijk vond ![]()
Had eigenlijk geen tijd maar wipte toch ff de kringloop bij me om de hoek binnen en toen vond ik een nog zo mooie nette schone Crockpot voor 10,- 🥹🥹 Hij was ook echt net neergezet zei de vrouw achter de balie dus meant to be
(ze was ook helemaal trots want ze hadden nog staan twijfelen over de prijs en zij had gezegd ‘nee doe maar 10’ terwijl de rest 20 wilde ahahahaha) Ben er zooo blij mee oh my
Heb je nou de naam van de winkel getaped om de privacy van de winkel te beschermen? ![]()
Nou, meer m’n eigen privacy gezien het geen keten is en dus zo m’n woonplaats te achterhalen is adhv de naam maar voor de winkel super dat het meeprofiteert ![]()
Ahh dat linker tuinbroekje had onze (toen nog) baby zoveel gedragen
Vindt hem echt heel lief! Die andere ook trouwens. Love tuinbroekjes
Iemand in mijn buurt doet hun hele Le Creuset servies weg denk ik? Zo veel geluk vandaag: een hele set met borden en een bakje! Niet bij dezelfde kringloop, wel bij eentje van dezelfde keten. Dit alles voor 12,95.
Oeh, mooi!
Oh wauw wat een mooie!
Ik ging vandaag met een groepje naar de vlooienmarkt en daarna nog naar een kringloopwinkel. Dit heb ik vandaag gescoord:
Ik zal de prijzen erbij zetten, dat vind ik ook altijd leuk om van anderen te lezen haha.
Gietijzeren poffertjespan €4
Vintage spiegel €5
Negatievenscanner €5
Boek €3
Stof €2
Portemonnee €2
De negatievenscanner en het boek kocht ik in de kringloop, de rest op de vlooienmarkt. Ik hoop echt dat die scanner het doet
De spiegel ga ik denk ik in de gang hangen en van de stof wil ik denk ik vlaggetjes naaien
Oooo wat fijn die poffertjespan!
Echt leuke aankopen!
Ja, echt blij met die pan! Ik heb vorige week voor het eerst zelf poffertjes gebakken (ja echt) en meteen ook voor 40 mensen en ik vond het eigenlijk wel een leuk werkje. Wel samen met iemand hoor! Ga niet snel weer voor zoveel mensen poffertjes maken
Maar lijkt me leuk en lekker om het ook eens thuis te kunnen doen
Mijn vriend was bij de kringloop en zag een kinderboekensetje in zo’n doos. Allemaal dunne boekjes bij elkaar voor elke maand 2. Er stond geen prijs op maar was overduidelijk een set. Toch besloten ze alle boekjes per stuk af te rekenen en was hij €40 kwijt aan kinderboeken. We stonden een beetje beduusd bij de kassa, ik zou eigenlijk het hebben laten varen maar mijn vriend besloot maar wel af te rekenen. De verkoper die wij hadden wilde in eerste instantie de set €10 prijzen maar toen zei zijn collega dat het per stuk was. Die verkoper vond het zelf ook ongemakkelijk om dit bedrag aan ons te vragen
Nu zijn wij in de luxe positie dat we een keuze hadden: óf wel kopen óf niet kopen.
Maar voor een hoop mensen die daar komen zou €40 aan kinderboeken gewoonweg veel te veel geld zijn. En ik kan me voorstellen dat - zeker als je kind nota bene nog mee is - dat het dan echt een pijnlijk moment is om dan te moeten zeggen: “nee laat maar zitten dan”
Ik had 20 geboden en het anders laten gaan, wat een bedrag joh!
Vandaag wat kleding weggebracht en kon helaas niet met lege handen de kringloop weer verlaten.
Deze twee vaasjes gevonden;
En deze boeken;