Oh dat vind ik echt heel gaaf!!!
Wauwie!
Waarom knipoogt dat hert
Vraagje voor mensen uit omgeving Overijssel. Wat zijn jullie favoriete kringloopwinkels?
Ik heb na deze week twee weken vrij en heb zin om dan een dagje of twee dagen lekker langs kringloopwinkels te gaan, en dan eigenlijk de kringlopen waar ik normaal niet kom. Waar ik wel regelmatig kom zijn de kringlopen in Rijssen, Wierden en Almelo. Kwam eerder ook wel regelmatig bij Het Goed in Hengelo of Enschede, maar vind de prijzen voor boeken daar echt absurd geworden 🫣 Ik dacht er zelf aan om via Den Ham langs Ommen en Hardenberg te gaan, weet iemand of dat leuke kringloopwinkels zijn? Of misschien wel door richting Zwolle…
Ik kijk voornamelijk naar decoratie spullen voor in huis en boeken.
In Hardenberg vind ik de Samenwerking leuk.
Kringloop dichtbij het station vind ik niks.
Beetje de andere kant op t.o.v. de regio wat je noemde, maar de kringloop in Ootmarsum heeft ook veel decoratie e.d.
En in Denekamp vond ik De Beurs ook een hele mooie, zowel qua boeken als decoratie.
Die in Denekamp kende ik niet! Leuk om te combineren met Nordhorn (en vanaf hier ligt Ootmarsum ook lekker op de route haha) dankje!
Zit Haaksbergen ook op je route? Dat vind ik een hele leuke en best groot
Twello zit ook een hele leuke
Die is heel fijn, niet altijd even goedkoop maar dingen zijn dan wel in orde!
https://m.youtube.com/@maanrielle
Kennen jullie Mariëlle al
Zij heeft vast nog leuke tips Tamara!
Toevallig in 2022 naar TweedeHams in Den Ham geweest, op zich wel geinige spulletjes, maar zou er alleen heen gaan als je er toch langs komt en er niet voor omrijden zeg maar. Ik vond daar toen dit potje met lucifers erin en een strijkvlak onderop
Ik zet alles wat hier genoemd wordt op kaart in Google maps, kan er altijd nog een andere keer naartoe als ik in de buurt ben:)
Zou jij dat willen/kunnen delen?
Ik ga vanavond ff kijken of dat kan!
Aanraders:
In Kampen zit een mooie grote.
Weet niet of op jouw route ligt maar die in Steenwijk (Tuk) is ook leuk en best groot. Daar zit ook nog een restaurantje bij.
In Zwolle zitten ook een paar die zijn Oke,zou vooral die in Zwolle Berkum aanraden van red een kind.
Ik krijg het niet gedeeld zonder mijn naam enzo te delen aangezien het aan mijn google account gekoppeld is
Bij de Mors in Rijssen paar keer goed geslaagd. Veel bible belt en boerderij dus veel degelijke spullen daar. Mooie wollen plaids etc