Die trui niet uitlenen he
Ik ben al meeeeega lang op zoek naar hoge laarzen die fatsoenlijk aansluiten bij mijn benen. Vandaag vond ik zomaar het perfecte paar bij de kringloop!
Jurk ook gekocht:
Verder nog een spelletje, de bakvorm x2 en een fijne flared broek.
Op de laarzen stond 7,50 en dat vond ik al een prima prijs maar toen ik de kassa kwam zei de caissière dat ze 3,50 kosten
. Volgens mij is ze ook nog een deel vergeten aan te slaan want ik was in totaal 10,50 kwijt. Heb het nog gevraagd maar ze zei dat ze alles had.
Wat leuk dat je (voor mijn gevoel) zo vaak slaagt in de kringloop, geniet altijd van je posts in dit topic
Ja bij deze kringloop slaag ik eigenlijk altijd wel! Vooral met kleding vind ik het fijn. Mijn gewicht fluctueert de afgelopen jaren enorm door medicatie dus dan is het soms wel fijn om voor niet al te veel geld wat nieuwe dingen te kunnen kopen.
Was net bij een boekenmarkt en was eerst een beetje skeptiech omdat het alleen maar zulke hele oude boeken waren. Maar heb uiteindelijk toch wat interessants gevonden.
En zonder de papieren kaft zien de boeken er weer heel mooi uit eigenlijk;
Ik moest alleen even pakketje ophalen in de buurt maar kon de verleiding niet weerstaan om even naar binnen te lopen. Wel vrij prijzig voor kringloop vond ik (de paarse keten was ik) maar hij is 80% wol dus dan valt het weer mee.
Hij is lekker licht en ideaal voor deze tijd van het jaar want al mijn andere jassen zijn te warm of te koud. Heel blij mee, ik ben weer klaar voor het komende seizoen ![]()
Staat je mooi zeg!
Wat lief, dankjewel! Ben er ook heel blij mee!
Moest vandaag nog wel terug omdat ze beveiligingstag hadden laten zitten lol. Maar nu kan ik hem eindelijk dragen.
Hebben jullie favoriete kringloop/tweedehands winkels voor meubels in het Gooi? Ik zit er aan te denken morgen een rondje te rijden om te kijken of ik wat mooie dingen kan vinden voor in m’n huis :-), maar ik ken die kringloopwinkels niet (heb één of twee kastjes nodig, en misschien een (lees)stoel).
Ah amazing! Misschien morgen even kijken ![]()
Ik heb besloten meer te gaan kringlopen! Het is even puzzelen met een kind in kinderwagen, want veel winkels zijn daar niet echt geschikt voor…
In mijn dorpje zitten er nu 3, vandaag ben ik langs de nieuwste gegaan en dit was mn score:
Hele stevige heren blazer in zwart met lichtblauwe/witte streep, 10€
Waxinelicht houders van natuursteen/zoutsteen? Geen idee, maar zijn prachtig! 1,50€ per stuk
Wel uitkijken dat zout kan gaan zweten/lekken. Weet niet of het bij houten tafel staat, maar zou zonde zijn!
Staat op een plateau van metaal, dankjewel voor de waarschuwing!
Ik heb voor 20 euro een mooi (ik denk door iemand zelfgemaakt) houten kastje gekocht! Maar ik wil het een beetje opknappen, dus inmiddels al 50 euro aan materiaal en gereedschap uitgegeven ![]()
Het zijn de poten eronder, die maken het echt afzichtelijk.
Haha wat een gedrocht
Haha ja deze staat wel echt bovenaan de lijst van lelijkste theekannen die in dit topic zijn verschenen
Echt een koortsdroom toch? ![]()