Het Kringloop topic

Mooi zeg! Staat ook goed bij de rest

3 likes

Wat staat het zo vrolijk!

Ik kwam zelf nog een heel schattig borduurwerk tegen in de kringloopwinkel en toch maar meegenomen.

23 likes

Wat een geweldige vondst! Staat heel mooi.

4 likes

Te gek!

4 likes

Mooie sprei ook!

3 likes

Ohhhh dit is echt mijn allerlievelingste vogel, wat een goede vondst!

Love borduurwerken van de kringloop, je vind daar vaak echt mooie.

7 likes

Is dat echt je lievelingsvogel? :scream:

8 likes

Haha ja van mij ook! Ging meteen even op Vinted kijken voor zo’n borduurwerk (je weet maar nooit), en zag wel een Holtziger vogel van hout voor €50?! Wtffff.

4 likes

Wat leuk @Tjiftjaf en @Indigo. Er waren nog 3 schilderijtjes met andere vogels. Weet zo even niet welke maar mocht je nog belang er bij hebben morgen is de winkel weer open en ik wil dan wel even voor je er langs fietsen.

3 likes

Haha I loooove schokeksters!! Er broedde er hier altijd twee, maar sinds dit jaar zijn het er vier die ook met elkaar optrekken? Alsof ze heel de tijd op dubbel date zijn. En het kabaal dat ze maken :joy::heart:

5 likes

Ja! De geluiden die ze maken, hoe ze eruit zien (echt een soort clowntjes). Love it :heart_eyes:

Was een geintje, je naam hier is Tjiftjaf (en afbeelding ook toch), flauwe humor

3 likes

Haha daar heb ik helemaal overheen gelezen omdat ik ZO enthousiast ben over de scholekster :joy:

7 likes

Dickies jeans short in mijn maat gevonden voor 3 euries :money_mouth_face: Online nieuw voor 69!

13 likes

@moderators Met dit antwoord verdient Tjiftjaf wat mij betreft de subtitel “Zou het liefst een scholekster zijn” Willen jullie dat regelen?

11 likes

Ah superlief aanbod, maar dat hoeft niet hoor!

1 like

He, ik volg jou denk ik op insta? Kan dat?

Of ik zag iemand voorbij komen met een soortgelijke jaloersmakende vondst haha. Echt prachtig!

1 like

Ohh leuk haha ja kan!

2 likes

Eergister dit vaasje gevonden. Leek een beetje op een vaasje dat ik een paar weken geleden heb gevonden. Deze is van de Delftse Pauw.

Kringloopwinkels in Oostenrijk zijn over het algemeen een stuk duurder dan in Nederland helaas. Denk dat het vaasje in Nederland een stuk goedkoper was geweest.

Meteen bloemetjes in gedaan! :slight_smile:

50 likes

Prachtig zo met die bos bloemen erin!

2 likes