Het Kringloop topic

neee die onthoofde muizen en dan die monsterlijke klauw eronder, wie verzint dit?

3 likes

Zijn het muizen? Ik dacht dat het eekhoorns waren

3 likes

Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vannacht :rofl:

5 likes

Dit was op een rommelmarkt dus ik vrees dat 'ie niet ergens meer te halen is.

2 likes

Mn vondst van vandaag, ik vind de prijs een beetje overdreven maar hij werkt en mn vriend vond m heel nice, en we waren al langer op zoek naar zo een:

En de vondst van het jaar: (maar 25€)

28 likes

Echt een goede vondst vind ik, voor de kamer van mn kind. Voor aan het plafond.

En om haar kamer te versieren met kerst.

39 likes

Wow, wat een leuke dingen!

6 likes

Ja ze hadden echt hele leuke kitsch kerst dingen!

4 likes

Was weer helemaal in m’n nopjes bij de kringloop vandaag. Dit gescoord voor mijn meiden:

(Achteraf misschien een beetje spijt van deze broek? Haha. Beetje te skinny eigenlijk.)

En dit voor het zoontje van een vriendin

Alles bij elkaar voor €19,75 🫶🏼

44 likes

OMG ik had exact diezelfde papegaai in mijn kinderkamer, in de jaren 90! :heart_eyes:

7 likes

Dijlaarzen van Fornarina (!!!) voor € 8,90 :sunglasses:
(No worries de tweede schoen heb ik ook)

37 likes

Eerste twee setjes zijn echt zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Omg jeugdsentiment

7 likes

Ja kreeg bij het merk direct een flashback naar zeroes low rise jeans. Was echt zo’n merk wat eigenlijk te duur was voor mijn kleedgeld-budget.

5 likes

Ik ben er zo blij mee!

89 likes

Wauw heel mooi!

3 likes

Wauw! Mooi zeg

2 likes

Ja hè! Ik zie hier zo veel moois voorbijkomen maar de kringloop bij mij in de buurt is niet zo. Nu wel echt geluk gehad

2 likes

Het was weer tijd voor m’n wekelijkse kringloop rondje. Dit gescoord voor m’n tweeling:

Bij elkaar 8 euro. Laatste jurkje wel maat 92 (en ze dragen pas 56/62) maar kon ik niet laten liggen.

Ook deze kerstdorphuisjes gekocht, iedere keer in de intratuin zo’n zwak voor tijdens kerst, dus besloten er een kringloopzoektocht van te maken, want die dingen zijn zoooo bizar duur!? Dit was samen €5,50

En hoewel m’n zus binnenkort 12,5 jaar getrouwd is, deze toch maar laten staan. :joy:🫣 Fascinerend ding wel. Zo ontzettend niet feestelijk? :stuck_out_tongue_winking_eye:

37 likes

Dit stoeltje voor 1,- en een mooie velours paardrij cap (3,50) voor m’n kind gekocht omdat ik een paard ga manifesteren voor ons.

20 likes