Het Kringloop topic

Wel gekocht:
Twee tuinbroeken (met drukkers bij de benen, zéér belangrijk detail haha) voor m’n tweeling

Niet gekocht:
Deze gezellige theepot (misschien beetje spijt maar ook goor, haha)

Dit schilderij waarvan ik twijfelde of ik het nou mooi of juist lelijk vond :sweat_smile:

31 likes

Had eigenlijk geen tijd maar wipte toch ff de kringloop bij me om de hoek binnen en toen vond ik een nog zo mooie nette schone Crockpot voor 10,- 🥹🥹 Hij was ook echt net neergezet zei de vrouw achter de balie dus meant to be :heart: (ze was ook helemaal trots want ze hadden nog staan twijfelen over de prijs en zij had gezegd ‘nee doe maar 10’ terwijl de rest 20 wilde ahahahaha) Ben er zooo blij mee oh my

41 likes

Heb je nou de naam van de winkel getaped om de privacy van de winkel te beschermen? :joy:

1 like

Nou, meer m’n eigen privacy gezien het geen keten is en dus zo m’n woonplaats te achterhalen is adhv de naam maar voor de winkel super dat het meeprofiteert :crazy_face:

14 likes

Ahh dat linker tuinbroekje had onze (toen nog) baby zoveel gedragen :smiling_face_with_three_hearts: Vindt hem echt heel lief! Die andere ook trouwens. Love tuinbroekjes

8 likes

Iemand in mijn buurt doet hun hele Le Creuset servies weg denk ik? Zo veel geluk vandaag: een hele set met borden en een bakje! Niet bij dezelfde kringloop, wel bij eentje van dezelfde keten. Dit alles voor 12,95.

27 likes