Het Kringloop topic

Le creuset pan. 28 cm. Was 45,- dat kook ik er niet vanaf, maar mijn schoonbroer wilde hem graag.

Dit Ikea krux lampje, voor 6,99 ipv 39,99. Ga er met zwarte ronde stickers een dalmatier van maken.

En nog een kinderjeans van tommy. Was ook 6,99.

27 likes

Ik kwam dit vandaag tegen :sob:

18 likes

Vandaag tijdens lunchtijd in een klein dorpje naar de kringloop geweest waar ik nog nooit geweest was en heb echt leuke dingen gevonden.

De schelpen en nog een doosje met mineralen en edelstenen zijn voor mijn zoontje, puddingvorm met een mooi glazuur en vooral met de lijsten ben ik heel blij. Echt een koopje en prachtige lijsten met mooi glas van een lijstmaker. Weet nog niet of ik de prints laat zitten, heb ze vooral gekocht voor de lijsten.

25 likes

Ahh een oud omaatje of opaatje is overleden.

3 likes

1,50 :duck: voor dit koekblik.

56 likes

Ik had een bloempot nodig en besloot mijn geluk te beproeven in de kringloopwinkel. Dat is gelukt en ik vond nog meer leuks.

Een schaaltje links waar mijn dochter nog een kerststukje in wil maken, en een bloempot rechts voor mij. Vooraan een Engels boek met cakes van over de hele wereld.
Alles ligt op een keukenschort dat nieuw is, maar van gebruikte materialen is gemaakt:

Ik viel meteen voor de leuke stof en kleurtjes, en de stof is nergens versleten maar voelt als nieuw. Extra leuk dat het een duurzame keuze is.

Een kookboek van Yvette van Boven; ik hou van haar stijl en had dit boek nog niet. Wel bijzonder; er zat een rouwkaart als boekenlegger in het boek. :smiling_face_with_tear: Die heb ik maar weggedaan.

En hoewel het schort me heel happy maakte, werd ik van deze vondst zo mogelijk nog blijer: een ‘kristallen’ schaal.

Kristal tussen aanhalingstekens want ik heb geen idee of het kristal is of glas. Maar dat maakt me ook niet uit, dit soort geslepen schaaltjes vind ik gewoon beeldschoon. Ze doen me aan mijn oma’s denken en ik denk dat ze totaal niet hip zijn of zoiets, maar ik vind ze prachtig. Ik heb er diverse, in verschillende maten, en deze is vrij groot (19 cm doorsnee). In hele mooie staat en ik ben er enorm blij mee.

Niet op de foto: nog 2 leesboeken voor mijn dochter die ze zelf heeft uitgezocht en wat kerstballen die ze voor haar kerststukje gaat gebruiken.

31 likes

Afgelopen week echt geluk gehad weer 🩷😬

67 likes

De kasjmier van Peter Hahn is zó fijn!

1 like

Ik hoopte zoiets te scoren in Zwitserland. Dacht koude winters, goede materialen blabla. Een van de airbnbs waar ik verbleef (die van de douchedeur…) was boven een tweedehands zaakje, zag mezelf al een extra tas kopen om het terug thuis te krijgen. Waren dit soort spullen die jij hebt gekocht gewoon alsnog omgerekend 200 euro, 250… Bizarre prijzen gezien :rofl: Was ook een c&a jurk voor 20 chf dat was ook bizar duur voor wat het was. Ik blijf mooi in NL rondneuzen. Al heb ik nog niet zoiets moois gescoord.

7 likes

€11 in totaal. Ik ging ook voor een wierook houder maar zag geen leuke schotels.

15 likes

Wat zijn die glazen dingen linksonder?

5 likes

Kandelaar glaasjes. Die kan je in een kandelaar zetten en dan kan je een waxinelichtje gebruiken ipv dinerkaars.

8 likes

De kringloop hier in de buurt is niet per se een hele leuke. Als in, ik kan er in ieder geval nooit slagen. Maar ik vind dit zo’n leuk ding. Ben niet iemand die vaak gevulde eieren eet, maar zoals de dame aan de kassa al zei: “ach, wat een snoepje”:heart_eyes:

58 likes

Moet toch altijd aan dit topic denken als ik zo’n theepot zie!

37 likes

Ik scoorde zowaar ik een keer goed bij Het Goed! Dit alles voor 10 euro :ok_hand:t2:

36 likes

Ik ben ook geslaagd bij het Goed! Kwam voor een schoenenrekje, dat hadden ze niet, maar ik zie hier wel een poppenhuis in, lekker freubelen de komende tijd :ok_hand:t2:

72 likes

Oeh ik ben benieuwd naar het eindresultaat te zijner tijd

3 likes

Jaaa deel je de ontwikkelingen? Zeer benieuwd

3 likes

Het wordt wel een meerjarenplan denk ik, maar als het ergens op lijkt zal ik een keer een foto maken!

6 likes

Heb je al een idee wat je in de kleine hokjes en in het lange smalle hok gaat maken?