Het Kringloop topic

Trui is voor mij met carnaval. De cape gaat in de verkleedkist van mijn zoon. En die slippers vind ik ideaal als ik even snel de tuin in moet.

Maar dit was mijn lucky day :heart_eyes::heart_eyes:. Deze lag op de tafel met valentijnsspullen.

30 likes

Die hele kleine maak ik misschien wel deurtjes voor of een laatje ofzo, die zijn niet echt in te richten. Ik heb op vinted een berg poppenhuismeubeltjes besteld, ik ga eerst maar eens kijken hoe dat qua formaat uitvalt en wat m’n kind allemaal in het huis wil hebben.

5 likes

Vandaag wat kleding naar de kringloop gebracht en helaas ook weer wat meegenomen:

En klein schoteltje:

En een coffee table boek:

15 likes

Zo dat is best een forse prijs voor een kringloopschaaltje! Wel een leuke, maar is het een bijzondere oid?

18 likes

Dacht dat er 80 cent stond ipv 8 euro :weary:

6 likes

https://www.bol.com/nl/nl/p/gebaksbordje-gudrun-claudia-schiffer-set-van-4/9300000198874533/

3 likes

Zoo Claudia Schiffer is van alle markten thuis

13 likes

Wow cool! Per stuk kosten ze ongeveer €33 zie ik:

8 likes

Ja, klopt. :tired_face: In Wenen zijn kringloopwinkels over het algemeen een stuk duurder dan in Nederland helaas. Koop zelf daarom liever via marktplaats. Maar af en toe vind ik het toch leuk om naar binnen te lopen.

2 likes

Spelletje voor in de onderwegtas

Waterpomp voor in bad

Voor in de auto

En een witte badstof badjas met een naam erop, maar ze kan toch niet lezen. Die moet ik wel nog even verven voor dr.

6 likes

Wat leuk die waterpomp!

5 likes

Ja grappig hé! Het spuit er wel erg onsubtiel uit en ze zit nog in dr babybad, dus ik verwacht een natte badkamer :sweat_smile:

8 likes

Relax take it eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Hoor die cd direct in mn hoofd haha

16 likes

Omg die Mika cd luisterden we altijd met het hele gezin in de auto op weg naar vakantie :pleading_face: :heart: En allemaal meezingen. Wat een nostalgie

6 likes

Wooow dat spelletje had ik vroeger ook :open_mouth: Was het bestaan ervan helemaal vergeten haha. Vond dat erg leuk om te doen

1 like

Tof kastje voor aan de muur, leuk met snuisterijen erin zoals beeldjes, schelpen etc. 14.50 voor betaald. Blij met deze aankoop!
Zelf nog even een leuke nieuwe knop vinden voor het onderste laatje.

28 likes

Ik heb een zwak voor zielige knuffels in de kringloop

Na een rondje wasmachine, conditioner en een borstel is dit het resultaat.

En deze mannen zwembroek als shortje voor mij in de zomer.

Edit; en ja sorry mijn auto is echt smerig vol met kruimels

74 likes

Ahh ik ben je namens deze knuffel dankbaar 🥹❤️ wat een glam up!

25 likes

Mijn lokale kringloop (De Buurtkringloop, Amsterdam-Oost) heeft echt altijd zulke parels qua kleding. Hierbij mijn score van gistermiddag:

COS jumpsuit

T-shirt met hoog halsje van & Other Stories

100% merino trui van Profuomo

H&M sportbroekje

Mango minirokje

26 likes

Ach wat lief die poes

2 likes