Het Kringloop topic

Ik hoopte zoiets te scoren in Zwitserland. Dacht koude winters, goede materialen blabla. Een van de airbnbs waar ik verbleef (die van de douchedeur…) was boven een tweedehands zaakje, zag mezelf al een extra tas kopen om het terug thuis te krijgen. Waren dit soort spullen die jij hebt gekocht gewoon alsnog omgerekend 200 euro, 250… Bizarre prijzen gezien :rofl: Was ook een c&a jurk voor 20 chf dat was ook bizar duur voor wat het was. Ik blijf mooi in NL rondneuzen. Al heb ik nog niet zoiets moois gescoord.

5 likes

€11 in totaal. Ik ging ook voor een wierook houder maar zag geen leuke schotels.

15 likes

Wat zijn die glazen dingen linksonder?

4 likes

Kandelaar glaasjes. Die kan je in een kandelaar zetten en dan kan je een waxinelichtje gebruiken ipv dinerkaars.

7 likes

De kringloop hier in de buurt is niet per se een hele leuke. Als in, ik kan er in ieder geval nooit slagen. Maar ik vind dit zo’n leuk ding. Ben niet iemand die vaak gevulde eieren eet, maar zoals de dame aan de kassa al zei: “ach, wat een snoepje”:heart_eyes:

55 likes

Moet toch altijd aan dit topic denken als ik zo’n theepot zie!

35 likes

Ik scoorde zowaar ik een keer goed bij Het Goed! Dit alles voor 10 euro :ok_hand:t2:

36 likes

Ik ben ook geslaagd bij het Goed! Kwam voor een schoenenrekje, dat hadden ze niet, maar ik zie hier wel een poppenhuis in, lekker freubelen de komende tijd :ok_hand:t2:

70 likes

Oeh ik ben benieuwd naar het eindresultaat te zijner tijd

3 likes

Jaaa deel je de ontwikkelingen? Zeer benieuwd

3 likes

Het wordt wel een meerjarenplan denk ik, maar als het ergens op lijkt zal ik een keer een foto maken!

6 likes

Heb je al een idee wat je in de kleine hokjes en in het lange smalle hok gaat maken?

Trui is voor mij met carnaval. De cape gaat in de verkleedkist van mijn zoon. En die slippers vind ik ideaal als ik even snel de tuin in moet.

Maar dit was mijn lucky day :heart_eyes::heart_eyes:. Deze lag op de tafel met valentijnsspullen.

30 likes

Die hele kleine maak ik misschien wel deurtjes voor of een laatje ofzo, die zijn niet echt in te richten. Ik heb op vinted een berg poppenhuismeubeltjes besteld, ik ga eerst maar eens kijken hoe dat qua formaat uitvalt en wat m’n kind allemaal in het huis wil hebben.

5 likes

Vandaag wat kleding naar de kringloop gebracht en helaas ook weer wat meegenomen:

En klein schoteltje:

En een coffee table boek:

15 likes

Zo dat is best een forse prijs voor een kringloopschaaltje! Wel een leuke, maar is het een bijzondere oid?

16 likes

Dacht dat er 80 cent stond ipv 8 euro :weary:

6 likes

https://www.bol.com/nl/nl/p/gebaksbordje-gudrun-claudia-schiffer-set-van-4/9300000198874533/

3 likes

Zoo Claudia Schiffer is van alle markten thuis

12 likes

Wow cool! Per stuk kosten ze ongeveer €33 zie ik:

8 likes